De manier waarop You'll never walk alone altijd verkracht wordt door fans valt mij vooral opquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Wordt ook altijd belachelijk snel gezongen zoals alles eigenlijk
Ergste vind ik nog You Never Wok Aloon. Dat is een mooi traag nummer maar die wordt er altijd binnen tien seconden doorheen geragd door het Feyenoordpubliek.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Wordt ook altijd belachelijk snel gezongen zoals alles eigenlijk
Dit dusquote:Op woensdag 21 september 2016 20:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog You Never Wok Aloon. Dat is een mooi traag nummer maar die wordt er altijd binnen tien seconden doorheen geragd door het Feyenoordpubliek.
Dat nummer moeten ze ook lekker alleen bij Liverpool zingen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog You Never Wok Aloon. Dat is een mooi traag nummer maar die wordt er altijd binnen tien seconden doorheen geragd door het Feyenoordpubliek.
Ik ken een ploeg die thuis verloor van Feyenoord.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken een ploeg die thuis gelijk speelde tegen dit Roda.
Dat moet wel een hele matige ploeg geweest zijn dan.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken een ploeg die thuis verloor van Feyenoord.
Dat heb ik vooral bij Mijn Feyenoord. Zoek maar eens wat filmpjes op op wat voor tempo dat 10 jaar geleden werd gezongen. Je herkent het bijna niet terug.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |