Iedereen bedankt

quote:
Op zondag 28 augustus 2016 22:03 schreef MaJo het volgende:Wat een tof avontuur Etsu! Ik ga dit topic zeker volgen
Heb je nog meer tripjes gepland staan?
En hoe communiceer je nu terwijl je het ASL nog niet beheerst?
Op de eerste dag hebben we een test voor ASL moeten doen en daarna werd je in de klas geplaatst met een bijhorend level. Ik kwam uiteraard in level 1-klas terecht. Nu, 2,5 weken later, zijn ze erg onder de indruk van mijn skills dat ik nu in level 2-klas ben geplaatst (meer levels zijn er niet). De anderen hebben er wat meer moeite mee en zullen dus op level 1 moeten blijven. De kunst is blijven opletten en vragen als je iets niet begrijpt, dan leer je het heel snel.
Ik heb iedere werkdag school (en dan hebben we ook nog stapels huiswerk te doen) dus ik kan niet altijd de stad in. Maar de vakanties totdat het Spring semester begint zijn wel geboekt. Miami en New York zijn ieder geval gepland. Met Thanksgiving vlieg ik naar Belize naar een vriend die dan op rondreis is in Zuid-Amerika. De rest moet ik nog even bezien.
Zoals vermeld, was vorige week weer alleen maar introductie en was het hoogtepunt SixFlags. We zijn naar die van MD (Maryland) geweest. Het was bloedheet, maar erg leuk gehad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De afgelopen maandag zijn de klassen begonnen. Op het instituut hebben ze 5 levels Engels en de gemaakte testen van de afgelopen twee weken hebben bepaald dat ik op level 4 zit. Vanochtend hebben we nog een test (reading & vocabulary) moeten doen om te kijken of we echt op level 4 thuishoren, of toch op level 3/5. Morgen hebben we writing & grammar.
Dat zijn dus al twee vakken, daarnaast heb ik ook nog Applied English, ASL2 en CCC1 (Cross-Cultural Communication). Bij dat laatste leer je elkaars cultuur en de Amerikaanse cultuur kennen. In totaal dus 5 vakken, dat is al gauw 24 uur per week les.
As. maandag is het Labor Day en zijn we vrij. Ik ga dan Washington in met mijn 'date' (geen idee hoe ik het moet noemen, we hebben elkaar in het eerste weekend gespot en ik heb hem gewoon gevraagd of die wat wilde doen maandag

), geen idee wat we gaan doen, maar het Witte Huis lijkt me wel wat. Als er nog tips zijn, zijn die welkom.
Ik mis Nederlandse kaas, de kaas hier is echt niet te eten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2016 19:35:39 ]