quote:die doet 't wel, je moet alleen bij opties 'alleen geuploade icons laten zien' even uitvinken.
Op woensdag 5 maart 2003 16:23 schreef elly88 het volgende:
waarom doet mijn webplaatje het eigenlijk niet?
quote:Dus ik concludeer uit je verhaal dat jij hem ECHT leuk vind?
Op woensdag 5 maart 2003 11:58 schreef elly88 het volgende:
daniel k moest winnen k vind t egt zonde dat ie dr uit isneem een kijkje op mijn website: www.cu2.nl/elly88 gaat over daniel k er staan heel veel fotos op en een stuk of 40 links naar duitse fansites van hem en nog veeeeeeeel meer
quote:waar gaat het heen met de wereld
Op woensdag 5 maart 2003 19:18 schreef elly88 het volgende:
ja ik vind hem egt grappig
Ik ben nieuw hier maar ik hoorde over dit forum via DSDS-Rowan en via Elly88. Dus ik d8 dan meld ik mezelf ook aan!
Ik heb zelf oowk een site over Daniel! maar daar ben ik nog heel druk mee bezig! Dus die zeg ik later nog wel!
Ik ben supah fan van Daniel omdat: Hij is gwoon LOL, kan goei zingen, is vaag en drrm grappig, hij trekt lollige kleding aan enzo, en hij praat onverstaanbaar snel duits! en dan moettie vaag lachen!! dusssss drrm benk fan van Daniel!
Greets Mereltjuh!!
Greets Mereltjuh....
quote:Dan zul je niet veel meer van hem zien. Misschien 2 engelstalige Dieter-nummers, maar daarna wordt het toch echt een Schlagerzanger.
Op donderdag 6 maart 2003 09:42 schreef elly88 het volgende:
LAAT ALEX DE NIEUWE SUPERSTAR WORDEN!!!!!!!!!!!
lalala...die welt hat genug liebe für uns beider...lala...aber du bist nicht hier, leider...
quote:ja hahaha daar heb je meschien wel gelijk in maar t gaat me dr om dat julliette niet wint en ALEX heeft het egt verdient vind ik nou daniel dr uit is
Op donderdag 6 maart 2003 09:57 schreef Coelho het volgende:[..]
Dan zul je niet veel meer van hem zien. Misschien 2 engelstalige Dieter-nummers, maar daarna wordt het toch echt een Schlagerzanger.
lalala...die welt hat genug liebe für uns beider...lala...aber du bist nicht hier, leider...
quote:in duitsland is ie al bekend..... marja als je zoals daniel bent dan ben je wel bekend he jaja
Op woensdag 5 maart 2003 12:19 schreef sab1978 het volgende:
onze lieve daniel.. haha... het is nog maar af te wachten of hij OOIT naar Nederland komt.. of gewoon (zoals Jim of Jamai) alleen in eigen land bekend wordt.. lijkt me wel erg vervelend en jammer.... ik ga snel op je site kijken
[Dit bericht is gewijzigd door elly88 op 06-03-2003 10:55]
quote:Ligt niet aan jou.
Op donderdag 6 maart 2003 10:53 schreef elly88 het volgende:
ligt het aan mij of ben ik de enige die praat? :-P hahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |