In het DSDS topic is sab1978 ook op zoek naar de eerste auditie, maar dat heb ik alleen op video (tv).
quote:In zijn compilatiefilmpje komt zijn eerste auditie voorbij :
Op zondag 23 februari 2003 23:24 schreef Cheja het volgende:
Daar zong hij toch Flying without wings met Nektarios en nog iemand?
Dat heb ik alleen in audio. Heb geen beeld kunnen vinden tot op heden.In het DSDS topic is sab1978 ook op zoek naar de eerste auditie, maar dat heb ik alleen op video (tv).
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 03:51 schreef Magics het volgende:
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030125_04_daniel_9e8g2jk7p1_2.rmLeuk filmpje over Daniel
Bedankt, groetjes sabine
quote:Wie is er zaterdag eigenlijk uitgegaan?
Op maandag 24 februari 2003 10:51 schreef sab1978 het volgende:
raar maar ik kan hem niet openen.. iemand veel verstand van computers?? weet niet zo goed waarom het niet lukt.. en balen dat het niet op Kazaa te vinden is.. heb namelijk alles op cd staan nu :-)Bedankt, groetjes sabine
quote:Uhm misschien heb je geen realplayer. Of heb je wel realplayer maar geen breedband verbinding.
Op maandag 24 februari 2003 10:51 schreef sab1978 het volgende:
raar maar ik kan hem niet openen.. iemand veel verstand van computers?? weet niet zo goed waarom het niet lukt.. en balen dat het niet op Kazaa te vinden is.. heb namelijk alles op cd staan nu :-)Bedankt, groetjes sabine
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030125_04_daniel_9e8g2jk7p1_2.wmv (Windows Media Player high)
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030125_04_daniel_9e8g2jk7p1_1.wmv (WMP low)
[Dit bericht is gewijzigd door Magics op 24-02-2003 14:19]
pfff nog zo lang voordat we weten of daniel mag blijven..
komt het van 20.15 op zaterdag?? vervelend dat ik geen duits lees en bijna niet versta
quote:Ja, zaterdag komt het weer.
Op maandag 24 februari 2003 14:37 schreef sab1978 het volgende:
ik ga het thuis ff proberen... hoop dat het lukt..pfff nog zo lang voordat we weten of daniel mag blijven..
komt het van 20.15 op zaterdag?? vervelend dat ik geen duits lees en bijna niet versta
ik ga zaterdag zeker kijken.. zo laat is het toch niet?
quote:waarom zou je niet opblijven?
Op maandag 24 februari 2003 16:24 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ja, zaterdag komt het weer.
Maar ik twijfel hard: blijf ik zaterdagavond op, of kijk ik het 's ochtends, waardoor ik minder tijd heb om te skien???
quote:Omdat ik de 1e dag altijd stikmoe ben van het skien. Mijn gemiddelde naar-bed-toe-ga-tijd is dan 2100 uur...
Op maandag 24 februari 2003 23:12 schreef Coelho het volgende:
waarom zou je niet opblijven?
quote:Poepoe... Ik geloof niet dat ze het geweldig vonden...
Op dinsdag 25 februari 2003 22:32 schreef sab1978 het volgende:
heb net dat nummer van NENA van Kazaa gehaald.. maar zonder commentaar van de jury.. kan iemand me vertellen hoe de jury reageerde? ik vond hem erg goed gezongen..
denk je dat hij er zaterdag uitgaat? zal een hoop kijkcijfers voor de finale kosten denk ik
Ja die foto. het is toch duidelijk.. het is een schatje!!!!!
wanneer is de finale nou? overal staat 1 maart!!
ik vind bijna alle nummers goed.. zn stem is wel apart inderdaad.. en zonder beeld niet helemaal geweldig (behalve superman..) maar ik hoop dat hij het gaat winnen hoor :-)
wel raar dat in engeland en amerika (en ook nederland) de finale met 2 personen is..
Morgen is de Mottoshow Filmmuziek.
Het gerucht gaat dat Daniel Born to be wild
en Time warp van Rocky Horror Show gaat zingen.
Dat laatste zegt me niets maar ik het gedownload en dat is ook nogal heavy.
Als ie het goed doet zal het wel een spektakel worden.
-edit- laatste nieuws: niet Time warp maar Pretty Woman
[Dit bericht is gewijzigd door Cheja op 28-02-2003 23:49]
Maar jah dat zien we morguh wel..hmmz ben benieuwd hoe hij die 2 nr's gaat brengen..ach vast wel spektakel..!!!
En ik vond ckers nie al zijn nr's goed hoor..'everytime' en 'another day in paradise' (WANNEER VERTELD IEMAND ME WAAROM HIJ WERD UITGEFLOTEN!!) vond ik niet zoo goed van em..t was nie eg sensationeel..!!
Maar jah we zullu zien morgu wel!!Ik heb er zin in!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |