quote:Verleden week waren ze bij SternTV
Op woensdag 19 februari 2003 14:23 schreef sab1978 het volgende:
haha.. eigenlijk dus gewoon non-stop rtl kijken :-) maar helaas moet ik ook nog werken dus dat gaat niet..
moet gewoon de gids een beetje in de gaten houden dan.. alleen jammer dat ALS Daniel het wordt.. ik niet denk dat hij Engels gaat zingen.. maar ja.. afwachten
Sklommel: hoe is de skispring-berichtgeving daar in Duitsland?
quote:Sat1 was ik idd ook nog vergeten (kan ik trouwens in NL niet aan), maar verder hebben wie ook maar iets van 8 zenders op de kabel.... Ik zou zeggen kom maar een keer langs, dan kun je zoveel naar DSDS kijken dat je er voor de komende drie versies genoeg van hebt!!!
Op woensdag 19 februari 2003 14:21 schreef ChrisJX het volgende:Wil je geen andere Duitse zenders in mijn bijzijn noemen???
We hebben geen schotel thuis en de enige fatsoenlijke zenders die ik kan kijken zijn RTL en Sat1
quote:Luilekkerland!!!!!!!
Op woensdag 19 februari 2003 14:27 schreef sklommel het volgende:Sat1 was ik idd ook nog vergeten (kan ik trouwens in NL niet aan), maar verder hebben wie ook maar iets van 8 zenders op de kabel.... Ik zou zeggen kom maar een keer langs, dan kun je zoveel naar DSDS kijken dat je er voor de komende drie versies genoeg van hebt!!!
Maar hou je dan zoveel van Duitse televisie ChrisJX????
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 14:37 schreef sklommel het volgende:
Ja er wordt vrij veel Schansspringen uitgezonden hier ChrisJX... Maar ja, ze hebben hier dus ook meer favorieten daarvoor he.
quote:Das toch met een E? Ik heb er ook niks van gezien. Da's stom
Wij hebben bijvoorbeeld helemaal nix van de Ambassy gezien...
quote:
Maar hou je dan zoveel van Duitse televisie ChrisJX????
Maar let ook ff op mijn ondertitel zou ik zeggen
En de sig, en het icoontje ![]()
Wat doe je eik in Duitsland?
De programma's hier zijn idd niet slecht en ook de films die komen zijn goed (vaak beter als in NL), alleen die nasynchronisatie is gewoon bagger!!! En verder heb ik geen DSF of MTV / VIVA, maar daar is wel overheen te komen... En juist RTL stoort een beetje, da's minder.
Ja, ik had die website in je sig ook al gezien, nogal een fan of niet????
Ik studeer hier trouwens in Kassel aan de universiteit... is op zich wel lache, alleen Kassel is een beetje saaie stad. We (ik zit hier met een vriend en een vriendin) hebben een website, kijk maar eens als je wilt... [url=http://www.geocities.com/sklommel2002www.geocities.com/sklommel2002[/url]
Maar kom je oorspronkelijk dan uit Duitsland ofzow als je daar "gewoon Duits" onder je icon hebt staan???
[Dit bericht is gewijzigd door sklommel op 19-02-2003 15:07]
quote:Films kijk ik dus nooit, ik kan niet aan die Duitse stemmen wennen.
Op woensdag 19 februari 2003 14:58 schreef sklommel het volgende:
De programma's hier zijn idd niet slecht en ook de films die komen zijn goed (vaak beter als in NL), alleen die nasynchronisatie is gewoon bagger!!! En verder heb ik geen DSF of MTV / VIVA, maar daar is wel overheen te komen... En juist RTL stoort een beetje, da's minder.
quote:Best wel, ja
Ja, ik had die website in je sig ook al gezien, nogal een fan of niet????
quote:Leuk! Ik ga volgend jaar in Wenen studeren.
Ik studeer hier trouwens in Kassel aan de universiteit... is op zich wel lache, alleen Kassel is een beetje saaie stad.
quote:Doe ik.
We (ik zit hier met een vriend en een vriendin) hebben een website, kijk maar eens als je wilt... [a]www.geocities.com/sklommel2002[/a]
quote:Nee hoor, ben maar 1/8e Duits
Maar kom je oorspronkelijk dan uit Duitsland ofzow als je daar "gewoon Duits" onder je icon hebt staan???
EDIT: ik zie dat ze daar ook met Semesterstunden werken?
Leuk dat je in Wenen gaat studeren! Mijn afstudeercollega heeft daar ook in de buurt gezeten en die zei dat het heel erg mooi is daar! Wat ga je studeren? Met de tv heb je al wel een goede oefening iig! Hoewel... ze spreken daar wel met een heel raar accentje! Viel Spaß alvast.
quote:We hebben hier SWS, dat zijn de Semesterwochenstuden, dat is eigenlijk zoiets als de studiebelasting voor 1 week (in NL waren dat SBU's geloof ik).... Maar ik denk dat dat idd hetzelfde is als Semesterstunden
Op woensdag 19 februari 2003 15:09 schreef ChrisJX het volgende:
EDIT: ik zie dat ze daar ook met Semesterstunden werken?
quote:Ik ga daar een jaartje rechten doen, binnen mijn rechtenstudie hier in Nederland.
Op woensdag 19 februari 2003 15:26 schreef sklommel het volgende:
Leuk dat je in Wenen gaat studeren! Mijn afstudeercollega heeft daar ook in de buurt gezeten en die zei dat het heel erg mooi is daar! Wat ga je studeren? Met de tv heb je al wel een goede oefening iig! Hoewel... ze spreken daar wel met een heel raar accentje! Viel Spaß alvast.
Maar nu weer ontopic: ik ben echt verslaafd aan 'Superman', vind het echt een fantastisch nummer!
Er is eens gezegd dat een album vol Daniel waarschijnlijk niet uit te houden is, maar nu ik het liedje heb gehoord, denk ik het tegenovergestelde!
En ik kan al een paar dagen niet meer op dsds.de.vu, iemand nog meer last van?
Eigenlijk gaat mijn interesse alleen maar uit naar Daniel, vandaar dat die CD mij niet zo veel lijkt. En ik wil hem dan ook nog zien, dus ik moet maar wachten op z'n eigen videoclip oid.
quote:Dat issie ja. Maar ok, ik heb al een mailtje de virtuele deur uit gedaan.
Op donderdag 20 februari 2003 15:35 schreef Cheja het volgende:
Als dat de site is waar jij ook op zit dan klopt dat.
Bij mij wil die site ook niet meer.
Ik vind Daniel trouwens nog steeds leuk. Stiekem is hij leuker dan Alexander, maar niet leuker als Juliette. Die is zo lief en bescheiden als ze praat.
quote:Ja, gedownload.
Op donderdag 20 februari 2003 14:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je het hele album al Chris? Mij lijkt het niet zo'n leuke cd eigenlijk. Kijk, We Have A Dream is hartstikke leuk, maar zo'n hele CD is misschien een beetje teveel van het goede.
Bij de meeste optredens die ik heb gezien krijgen Daniel, Alexander en Gracia het meeste applaus. Het is inderdaad wel een beetje sneu voor de anderen.
Verder stroop ik diverse duitse fora af die over Daniel gaan, meestal kom je er dan wel achter.
quote:Moet je ff op RTL zoeken, veel programma's worden 's nachts herhaald.
Op zaterdag 22 februari 2003 14:53 schreef sab1978 het volgende:
heb dat programma niet gezien is er niet ergens een site waar je kan zien wanneer ze op tv komen? vind het niet zo leuk om de hele dag alleen maar RTL te kijken...
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:42 schreef DJP het volgende:
Leuk nummer die superman
Oh, I saw you once in the laserlight
And I wasn't sure, what was wrong or right ![]()
I tell you: I'm your Superman forever
I swear, we'll always be together
Doedoedoedoedoedoedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |