abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7717086
Ik ben nog niet aan het downloaden, ik ben nu Roger's optreden bij Idols aan het kijken. Ook leuk trouwens. Net al Zosja en Charlotte 1 gezien. Ik ga allemaal filmpjes van Idols en DSDS kijken vanmiddag, heb ik besloten.
pi_7717093
D'r werd nl. net dat liedje van mij gedownload, weet niet of je kazaa hebt, maar anders zou het wel heel toevallig zijn
pi_7717107
Ik heb Kazaa ja . Maar ik was het dus niet.
pi_7717153
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Kazaa ja . Maar ik was het dus niet.
Jammer
pi_7717177
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:38 schreef ChrisJX het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt op deze foto een beetje op Marieke met bril
pi_7718970
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:22 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Hij lijkt op deze foto een beetje op Marieke met bril

Hee, das een belediging voor Daniel!
pi_7720551
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:36 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Hee, das een belediging voor Daniel!

true true...
pi_7797636
Hier de optredens van deze duitse Austin Powers:

laatste 30
mottoshow 1
mottoshow 2
mottoshow 3

pi_7798112
Het gerucht gaat dat Daniel K. onze geliefde Judith na gaat doen. Tarik (de blinde jongen) zou zaterdag ook weer bij DSDS aanwezig zijn en Daniel K. schijnt wel eens gezegd te hebben, dat hij het toch wel allemaal zwaar vindt enzo.
pi_7798678
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gerucht gaat dat Daniel K. onze geliefde Judith na gaat doen. Tarik (de blinde jongen) zou zaterdag ook weer bij DSDS aanwezig zijn en Daniel K. schijnt wel eens gezegd te hebben, dat hij het toch wel allemaal zwaar vindt enzo.
Zal aan mij liggen, maar ik snap je omschrijving niet helemaal. Bedoel je dat hij hetzelfde gaat doen als DSDS Judith, met andere woorden hij stopt omdat hij het te zwaar vindt, of bedoel je dat hij de nederlandse artieste Judith gaat imiteren a.s. zaterdag?

Waar haal je dat gerucht vandaan?

pi_7798701
het is inderdaad niet zo duidelijk. Nee, het gerucht gaat dat hij vrijwillig eruit gaat en dat daarom Tarik er bij is en Daniel gaat vervangen.
pi_7798912
maar ehhh, bron?
pi_7799042
Speculaties. Geen echte bron. Op het officiële DSDS-forum (op de site van RTL) worden alle berichten die daarover gaan verwijderd. op dsds.de.vu en andere (duitstalige) fora gaat het er wel over.
pi_7799095
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, alsjeblieft niet!!!!!!!!!!!!!!!

Maar aan de andere kant: het is ook maar een blij 17-jarig opneukertje...
het merendeel is iets ouder en volwassener.

pi_7851382
Tom_Tom- wil je ophouden met die roddels verspreiden???? Volgens mij hebben een paar Daniel K.-haters dat op hun geweten

Daniel Küblböck is goeeeeeeeeeed

pi_7851438
Sorry, sorry, sorry!
Maar ik vond Daniel gister weer goed. Ik kan me niet voorstellen dat hij een-na-laatste is geeindigd. Echt niet.
pi_7851504
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sorry, sorry, sorry!
Maar ik vond Daniel gister weer goed. Ik kan me niet voorstellen dat hij een-na-laatste is geeindigd. Echt niet.
Ik vraag me af: zetten ze daar echt de 1-a-laatste neer, of kiezen ze gewoon een leuke? In dit geval Daniel K, want 2 Daniels is zo leuk! Want ze gaan niet op volgorde de rij af, dan hadden ze Lopes als laatste moeten doen!
  zondag 12 januari 2003 @ 14:23:09 #43
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_7853987
Wel jammer dat de jury over z'n zang aan het zeiken was. Dat hij geen noot geraakt heeft in dat nummer. Ik vond het allemaal wel meevallen, en vond het met kop en schouders de beste PERFORMANCE.
pi_7978875
Daniel was mijn favoriet, maar nu zeker: 99 Luftballons!!!!! Jaaaaaaaaaa!
  Redactie Frontpage zondag 19 januari 2003 @ 01:12:15 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_7980951
Fantastisch dat die oude jurylid zei dat er wel meer popidolen zijn geweest die niet konden zingen en dat iedereen meteen naar Dieter wees.
pi_7984068
Hij was zeker goed gister (al vroeg ons mam wat voor iets dat was en of die er uit moest gister), maar een hele CD vol met Daniel K., ik weet niet of ik dat zou trekken hoor, sorry .
pi_7987553
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:12 schreef SunChaser het volgende:
Fantastisch dat die oude jurylid zei dat er wel meer popidolen zijn geweest die niet konden zingen en dat iedereen meteen naar Dieter wees.

Modern Talking is cooooool

quote:
Hij was zeker goed gister (al vroeg ons mam wat voor iets dat was en of die er uit moest gister), maar een hele CD vol met Daniel K., ik weet niet of ik dat zou trekken hoor, sorry .
Hoe leuk ik Modern Talking ook vind, na 4 liedjes heb ik er ook zwaar genoeg van...
Maar een hele cd zou me denk ik ook niet lukken
pi_8067864
  donderdag 23 januari 2003 @ 15:48:07 #49
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8068446
Wat hebben die Duitsers toch met dit soort figuren! Bij dat Duitse Songfestival zie je ook altijd de meest extreme figuren voorbij komen (Guildo Horn, Stefan Raab)! Ik heb ooit eens gasten als kippen verkleed op het podium zien staan

Ze weten op deze manier van elk soort evenement een freakshow te maken!

Back in town
pi_8082637
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 15:48 schreef Elbutre het volgende:
Wat hebben die Duitsers toch met dit soort figuren! Bij dat Duitse Songfestival zie je ook altijd de meest extreme figuren voorbij komen (Guildo Horn, Stefan Raab)! Ik heb ooit eens gasten als kippen verkleed op het podium zien staan

Ze weten op deze manier van elk soort evenement een freakshow te maken!

Stefan Raab is grappig
DJ Oetzi trouwens ook
Freakshows zijn leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')