quote:Jammer
Op zondag 5 januari 2003 12:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Kazaa ja. Maar ik was het dus niet.
quote:Hij lijkt op deze foto een beetje op Marieke met bril
Op maandag 2 december 2002 13:38 schreef ChrisJX het volgende:
[afbeelding]
quote:Hee, das een belediging voor Daniel!
Op zondag 5 januari 2003 12:22 schreef SuperUli het volgende:[..]
Hij lijkt op deze foto een beetje op Marieke met bril
![]()
quote:true true...
Op zondag 5 januari 2003 14:36 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Hee, das een belediging voor Daniel!
quote:Zal aan mij liggen, maar ik snap je omschrijving niet helemaal. Bedoel je dat hij hetzelfde gaat doen als DSDS Judith, met andere woorden hij stopt omdat hij het te zwaar vindt, of bedoel je dat hij de nederlandse artieste Judith gaat imiteren a.s. zaterdag?
Op donderdag 9 januari 2003 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gerucht gaat dat Daniel K. onze geliefde Judith na gaat doen. Tarik (de blinde jongen) zou zaterdag ook weer bij DSDS aanwezig zijn en Daniel K. schijnt wel eens gezegd te hebben, dat hij het toch wel allemaal zwaar vindt enzo.
Waar haal je dat gerucht vandaan?
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, alsjeblieft niet!!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 9 januari 2003 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gerucht gaat dat Daniel K. onze geliefde Judith na gaat doen. Tarik (de blinde jongen) zou zaterdag ook weer bij DSDS aanwezig zijn en Daniel K. schijnt wel eens gezegd te hebben, dat hij het toch wel allemaal zwaar vindt enzo.
Maar aan de andere kant: het is ook maar een blij 17-jarig opneukertje...
het merendeel is iets ouder en volwassener.
Daniel Küblböck is goeeeeeeeeeed
quote:Ik vraag me af: zetten ze daar echt de 1-a-laatste neer, of kiezen ze gewoon een leuke? In dit geval Daniel K, want 2 Daniels is zo leuk! Want ze gaan niet op volgorde de rij af, dan hadden ze Lopes als laatste moeten doen!
Op zondag 12 januari 2003 10:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sorry, sorry, sorry!
Maar ik vond Daniel gister weer goed. Ik kan me niet voorstellen dat hij een-na-laatste is geeindigd. Echt niet.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:12 schreef SunChaser het volgende:
Fantastisch dat die oude jurylid zei dat er wel meer popidolen zijn geweest die niet konden zingen en dat iedereen meteen naar Dieter wees.
Modern Talking is cooooool ![]()
quote:Hoe leuk ik Modern Talking ook vind, na 4 liedjes heb ik er ook zwaar genoeg van...
Hij was zeker goed gister (al vroeg ons mam wat voor iets dat was en of die er uit moest gister), maar een hele CD vol met Daniel K., ik weet niet of ik dat zou trekken hoor, sorry .
Ze weten op deze manier van elk soort evenement een freakshow te maken!
quote:Stefan Raab is grappig
Op donderdag 23 januari 2003 15:48 schreef Elbutre het volgende:
Wat hebben die Duitsers toch met dit soort figuren! Bij dat Duitse Songfestival zie je ook altijd de meest extreme figuren voorbij komen (Guildo Horn, Stefan Raab)! Ik heb ooit eens gasten als kippen verkleed op het podium zien staanZe weten op deze manier van elk soort evenement een freakshow te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |