abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164743822
Hallo! Ik weet niet of het in seksualiteit of psychologie hoort.

Vorig jaar heeft mijn ex onze 2-jarige relatie verbroken. Het is over een paar dagen officieel een jaar geleden, maar ik heb er nog steeds veel verdriet van. Ik kan het niet afsluiten en ik kan het nog geen plekje geven. Er gaat helaas geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk.

De eerste paar maanden na de break was ik een wrak. Ik heb nog steeds momenten waarop ik een wrak kan zijn om de situatie en ik ben er nog steeds niet overheen. Ik heb veel steun van vriendinnen gehad en heb besloten om te gaan 'daten'. Het kon weleens een goede afleiding zijn en wie weet zou ik iemand tegenkomen..

Ik heb met acht mannen gedate in deze vier maanden. De eerste jongen leerde ik kennen via Tinder en de jongen was top, de date was gezellig, maar toen hij mij aanraakte om te zoenen raakte ik zowat verstijfd. Ik heb gezegd dat ik geen vervolg zag zitten en bedacht me dat ik nooit meer een internetdate zou gaan hebben, want het zou daar wel aan liggen.

Zo gezegd zo gedaan. Ik heb dates gehad via stappen, bushalte, studie en met een oud huisgenootje. Helaas is het met deze dates ook bijna allemaal zo gegaan. Al de dates hebben geprobeerd om mij, al is het op een subtiele wijze, aan te raken en bij iedere aanraking dacht ik: nee, dit wil ik niet. Niet dat de dates niet goed waren, niet dat ze onaantrekkelijk waren, maar ik had een schuldgevoel. Ik heb steeds al de dates afgekapt, behalve een jongen waar ik nu al een aantal dates mee heb waar het beter mee loopt.

Op deze jongen ben ik langzaamaan gek aan het worden, terwijl ik ook nog dagelijks aan mijn ex denk. Afgelopen vrijdag is hij bij mij blijven slapen en hebben we zo goed als seks gehad. Het was ontzettend intens en fijn, hoe het voelde is niet te beschrijven. Ik denk steeds aan hoe de connectie tussen ons was, hoe hij reageerde en hoe iedere aanraking door mijn hele lijf ging. Hoe we zoenden, zijn adem, hoe het allemaal voelde. Ik krijg kriebels in mijn buik als ik eraan denk en misschien ben ik verliefd. Maar daarna kreeg ik weer een schuldgevoel, ik dacht weer aan mijn ex en hoe hij het zou vinden dat ik seks heb met een ander. Hoe het met mijn ex was. Ook dat voel ik nu al het hele weekend.

Zo blijft het gevoel doorgaan. Aan de ene kant wil ik niets anders dan mijn date nú weer zien om meteen seks met hem te hebben, om met hem te knuffelen en te lachen en aan de andere kant denk ik aan mijn ex. Hij gaat het vreselijk vinden dat ik iemand anders heb gehad en daarmee heb ik ervoor gezorgd dat het nooit meer iets tussen ons kan worden. Aan de andere kant wil mijn date juist verder met mij en wil ik dat ook met hem, want ik word zo gelukkig als ik aan hem denk en hem zie, maar mijn ex houdt me daarin tegen. Stel dat het nog wat wordt...

Herkent iemand deze gevoelens na een verbroken relatie?
  zondag 21 augustus 2016 @ 21:21:40 #2
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164744424
Heb je in die jaar tijd contact gehad met je ex? Volg je hem op social media? Is hij al verder gegaan? Hoe is het afgelopen?
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_164744457
Was het je eerste relatie?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164744859
De een vervangt de andere. Voor je het weet ben je straks echt verliefd en je ex helemaal vergeten.

quote:
maar mijn ex houdt me daarin tegen.
Ehm nee, je houdt jezelf tegen. Je ex doet niets.
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:16:46 #5
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_164746263
waarom heb je een schuld gevoel?
Je ex heeft de relatie verbroken en heeft hier mee aangegeven dat hij niet verder wil met jou, hoe hard en verdrietig dit ook is.
Waarom zou jij dan niet verder mogen met je leven en bij elke aanraking van een andere man verstijven en schuldig voelen naar je ex?

quote:
Aan de ene kant wil ik niets anders dan mijn date nú weer zien om meteen seks met hem te hebben, om met hem te knuffelen en te lachen en aan de andere kant denk ik aan mijn ex. Hij gaat het vreselijk vinden dat ik iemand anders heb gehad en daarmee heb ik ervoor gezorgd dat het nooit meer iets tussen ons kan worden
Lieverd, je bent nu een jaar alleen en je ex doet als ik het zo lees geen moeite om jou terug te krijgen, laat hem los en ga verder met je leven. geniet van deze nieuwe man in je leven.

Je verdient het om gelukkig te zijn.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_164748549
Dakkappelen, was die ex je eerste echte relatie?
pi_164751823
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:04 schreef Dakkapellen het volgende:

Vorig jaar heeft mijn ex onze 2-jarige relatie verbroken. Het is over een paar dagen officieel een jaar geleden, maar ik heb er nog steeds veel verdriet van. Ik kan het niet afsluiten en ik kan het nog geen plekje geven. Er gaat helaas geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk.

De eerste paar maanden na de break was ik een wrak. Ik heb nog steeds momenten waarop ik een wrak kan zijn om de situatie en ik ben er nog steeds niet overheen. Ik heb veel steun van vriendinnen gehad en heb besloten om te gaan 'daten'. Het kon weleens een goede afleiding zijn en wie weet zou ik iemand tegenkomen..

Ik heb met acht mannen gedate in deze vier maanden. De eerste jongen leerde ik kennen via Tinder en de jongen was top, de date was gezellig, maar toen hij mij aanraakte om te zoenen raakte ik zowat verstijfd. Ik heb gezegd dat ik geen vervolg zag zitten en bedacht me dat ik nooit meer een internetdate zou gaan hebben, want het zou daar wel aan liggen.

Zo gezegd zo gedaan. Ik heb dates gehad via stappen, bushalte, studie en met een oud huisgenootje. Helaas is het met deze dates ook bijna allemaal zo gegaan. Al de dates hebben geprobeerd om mij, al is het op een subtiele wijze, aan te raken en bij iedere aanraking dacht ik: nee, dit wil ik niet. Niet dat de dates niet goed waren, niet dat ze onaantrekkelijk waren, maar ik had een schuldgevoel. Ik heb steeds al de dates afgekapt, behalve een jongen waar ik nu al een aantal dates mee heb waar het beter mee loopt.

Op deze jongen ben ik langzaamaan gek aan het worden, terwijl ik ook nog dagelijks aan mijn ex denk. Afgelopen vrijdag is hij bij mij blijven slapen en hebben we zo goed als seks gehad. Het was ontzettend intens en fijn, hoe het voelde is niet te beschrijven. Ik denk steeds aan hoe de connectie tussen ons was, hoe hij reageerde en hoe iedere aanraking door mijn hele lijf ging. Hoe we zoenden, zijn adem, hoe het allemaal voelde. Ik krijg kriebels in mijn buik als ik eraan denk en misschien ben ik verliefd. Maar daarna kreeg ik weer een schuldgevoel, ik dacht weer aan mijn ex en hoe hij het zou vinden dat ik seks heb met een ander. Hoe het met mijn ex was. Ook dat voel ik nu al het hele weekend.

Zo blijft het gevoel doorgaan. Aan de ene kant wil ik niets anders dan mijn date nú weer zien om meteen seks met hem te hebben, om met hem te knuffelen en te lachen en aan de andere kant denk ik aan mijn ex. Hij gaat het vreselijk vinden dat ik iemand anders heb gehad en daarmee heb ik ervoor gezorgd dat het nooit meer iets tussen ons kan worden. Aan de andere kant wil mijn date juist verder met mij en wil ik dat ook met hem, want ik word zo gelukkig als ik aan hem denk en hem zie, maar mijn ex houdt me daarin tegen. Stel dat het nog wat wordt...

Herkent iemand deze gevoelens na een verbroken relatie?
Dat heeft iedereen. Ex=ex en met de tijd zal je minder an jouw ex denken en des te meer aan jouw nieuwe liefde. Dus met andere woorden........Er is niets aan de hand:) Jouw ex is ook met andere dames en waarschijnlijk is hij nu ook verliefd op iemand anders.
pi_164755647
Jouw ex heeft de relatie verbroken en jij voelt je nu schuldig? Kom op, get real! Geniet van je nieuwe liefde en ga verder met je leven.
pi_164755724
Alsof jouw ex nu stilzit. Waarschijnlijk heeft die inmiddels al meer dan 1 gehad.

Hij heeft er een punt achter gezet 1 jaar geleden. Het zou echt belachelijk zijn als hij er dan nu mee zou zitten dat jij verdergaat met je leven.
pi_164757185
quote:

Heb je vaker moeite met dingen afsluiten/loslaten of alleen deze situatie?

quote:
Ja en nee, want ben je er wel klaar voor om afgeleid te worden? Wil je je ex wel loslaten?
Sta je wel echt open voor iemand of is het fijn om aandacht te krijgen zodat je je nog een beetje in de markt liggen voelt ofzo?

quote:
En niet aan jouw gevoelens voor je ex, ok..

quote:
Want aanrakingen zijn niet jakkiebang eng, dus zou hij je wel kunnen redden van je ex? De ex die je een jaar geleden aan de kant zette, dus hoezo een schuldgevoel?

quote:

Je ex is een lul als hij je dumpt en zeker na een heel focking jaar jou niet iemand zou gunnen die wel helemaal voor jou zou willen gaan. Dat is ook een aandachtspuntje voor jou, want wat ge wil dat niet geschiedt, doet u ook een ander niet. Je klinkt niet klaar voor een volgende stap met je date, als je meent dat je ex jou tegenhoudt. Dat doe je zelf. Dus nogmaals, ben je wel klaar om hem los te laten? Indien dat antwoord ja is en je gewoon niet weet hoe, dan zou je misschien eens een gesprekje met een psych kunnen overwegen. Om beter los te leren laten, (rouw)verwerking, etc. Is het antwoord nee, wees dan eerlijk tegenover je date zodat hij weet hoe jij er echt in staat. Dan kan hij beslissen of hij zo een tweede of gedeelde eerste plaats aandurft enzo.
  maandag 22 augustus 2016 @ 10:19:44 #11
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_164757206
Om los van je ex te komen moet je ook niet met hem het bed in blijven duiken. :N

http://forum.viva.nl/forum/list_message/23989733#m23989733
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_164757479
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 10:19 schreef Norma_Jeane het volgende:
Om los van je ex te komen moet je ook niet met hem het bed in blijven duiken. :N

Nou idd. Dan lukt dat ook heel moeilijk.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164757557
quote:

Oh dat is wel relevante info ja.
Niet verwonderlijk dat je nog zo ermee zit, want jullie neuken dus vrolijk verder terwijl meneer aan zichzelf werkt. Lijkt me vrij naïef om te denken dat hij echt alleen jou neukt. Kap sowieso met die ex, want anders heeft rebounden ook niet het gewenste effect. Voor zover je wel echt voor iemand zou willen gaan die dat ook voor jou doet en niet wil blijven wachten op je ex, die het nu veels te leuk heeft met de lusten zonder de lasten enzo..
pi_164758027
quote:

Dikke plottwist zo.

pi_164758360
quote:

Mooie vondst! Logisch dat ze zo nooit over haar ex heen komt.
pi_164758898
quote:

Handig dat ze dit soort details hier even niet mededeelt. Ze zal zich eerder schuldig moeten voelen tegenover haar huidige date, niet haar ex.
pi_164760681
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Handig dat ze dit soort details hier even niet mededeelt. Ze zal zich eerder schuldig moeten voelen tegenover haar huidige date, niet haar ex.
Dit ja.

Gewoon kappen met die ex. Grote kans dat hij enkel het excuus van zichzelf vinden gebruikt om wel met regelmaat met je naar bed te kunnen, zonder de plichten/lasten van een relatie. Ben je beter af om te focussen op iets nieuws (al heb je die kans nu eigenlijk ook al verpest door het begin van een mogelijke relatie te bevuilen met seks met je ex..
  PR en moderator maandag 22 augustus 2016 @ 14:49:10 #18
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_164762111
quote:
Hij gaat het vreselijk vinden dat ik iemand anders heb gehad en daarmee heb ik ervoor gezorgd dat het nooit meer iets tussen ons kan worden.
Je ex gaat het vreselijk vinden dat je, een jaar nadat híj het uit heeft gemaakt, dates en seks hebt met een ander?
Als hij dat zo vreselijk vindt en had gewild dat het nog iets zou worden tussen jullie, waarom heeft hij het dan uit gemaakt?
Het klinkt mij een beetje in de oren alsof hij je al een jaar aan het lijntje houdt (wel de lusten, niet de lasten), waardoor jij elke keer maar aan hem blijft hangen in de hoop dat het nog wat tussen jullie wordt, en je jezelf daarom weerhoudt om je volledig over te kunnen geven aan iemand die wél volledig voor je wilt gaan en je wél gelukkig kan maken.
Het lijkt mij dat die ex van je na een jaar wel genoeg tijd heeft gehad om zich te bedenken.
Fuck the EBU.
pi_164762303
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je ex gaat het vreselijk vinden dat je, een jaar nadat híj het uit heeft gemaakt, dates en seks hebt met een ander?
Als hij dat zo vreselijk vindt en had gewild dat het nog iets zou worden tussen jullie, waarom heeft hij het dan uit gemaakt?
Het klinkt mij een beetje in de oren alsof hij je al een jaar aan het lijntje houdt (wel de lusten, niet de lasten), waardoor jij elke keer maar aan hem blijft hangen in de hoop dat het nog wat tussen jullie wordt, en je jezelf daarom weerhoudt om je volledig over te kunnen geven aan iemand die wél volledig voor je wilt gaan en je wél gelukkig kan maken.
Het lijkt mij dat die ex van je na een jaar wel genoeg tijd heeft gehad om zich te bedenken.
Dit ja. Verbreek alle contact met je ex als je echt door wil met je leven. Zo niet, wees dan ook zo eerlijk om nog niet met anderen te gaan daten.
  PR en moderator maandag 22 augustus 2016 @ 15:07:17 #20
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_164762356
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit ja. Verbreek alle contact met je ex als je echt door wil met je leven. Zo niet, wees dan ook zo eerlijk om nog niet met anderen te gaan daten.
En dat laatste ook alleen als je ex zegt dat hij bij je terug wil komen, anders laat 'ie je eeuwig hangen en kom je nooit verder met je leven. Op een gegeven moment moet je ook voor jezelf kiezen.
Fuck the EBU.
pi_164762567
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is ook niet eerlijk tegenover haarzelf. Hij vindt haar niet leuk genoeg voor een relatie, maar wel voor seks. Dat is op zich niet zo vreselijk, maar zij staat er zelf duidelijk anders in. Afkappen die hap.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_164763094
Waar blijft TS :')
pi_164763140
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:52 schreef DaggerOne het volgende:
Waar blijft TS :')
Ligt vast alweer in bed met haar ex
pi_164763366
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ligt vast alweer in bed met haar ex
:D heerlijk dit soort topics. Vooral als viva forum erbij wordt betrokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')