abonnement Unibet Coolblue
pi_164720493
Ik ben een mannelijke man en ik weet hoe je een chick in de slaapkamer op z'n plaats zet. Ik ga nu met een chick die het fijn vindt om bovenop te gaan. Ik ben 85 kilo (lang en gespierd) en zij is 55 kilo (Ariana Grande type). Ze heeft echt een gekke techniek waar ze keihard kan rijden. :'( Ik voel mij net een bitch. Vandaag zat ik hierover na te denken. Eigenlijk doet ze niks verkeerds. Ze heeft een hele goeie techniek en het voelt ook heel goed voor mij (en haar). Ik laat haar gewoon haar gang gaan maar op een gegeven moment moet ik gewoon de controle terugnemen om te laten zien wie de broek aan heeft in deze relatie. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het soms fijn is als het meisje bovenop is en dat je alleen met je handen op je achterhoofd geniet van het uitzicht maar meestal wil ik gewoon de controle hebben. Ik vraag mij af of andere mannen dit ook hebben.
pi_164720677
Vaak met seks heb je geen broek aan. Dus dat is een rare uitspraak in deze content.

Maar maakt niet uit.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:02:18 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164720705
Het is ook nooit goed.

Als een meisje als een zoutzak op haar rug blijft liggen, is ze opeens saai.
Jouw chick neemt de overhand, en dan krenkt het je trots/ego.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164720767
Dat is fantastisch man. Doe mij haar nummer.
pi_164720958
Was jij niet homo?

Volgens mij zit jij altijd bovenop
Zie!
pi_164721503
Vooral die zin: ik ben een mannelijke man en ik weet hoe je een chick in de slaapkamer op haar plaats zet.

*kots*

Bah...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_164721553
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:30 schreef Lenny77 het volgende:
Vooral die zin: ik ben een mannelijke man en ik weet hoe je een chick in de slaapkamer op haar plaats zet.

*kots*

Bah...
Standaard zin van een maagd ;)
pi_164721555
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:54 schreef Atak het volgende:
Ik ben een mannelijke man en ik weet hoe je een chick in de slaapkamer op z'n plaats zet. Ik ga nu met een chick die het fijn vindt om bovenop te gaan. Ik ben 85 kilo (lang en gespierd) en zij is 55 kilo (Ariana Grande type). Ze heeft echt een gekke techniek waar ze keihard kan rijden. :'( Ik voel mij net een bitch. Vandaag zat ik hierover na te denken. Eigenlijk doet ze niks verkeerds. Ze heeft een hele goeie techniek en het voelt ook heel goed voor mij (en haar). Ik laat haar gewoon haar gang gaan maar op een gegeven moment moet ik gewoon de controle terugnemen om te laten zien wie de broek aan heeft in deze relatie. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het soms fijn is als het meisje bovenop is en dat je alleen met je handen op je achterhoofd geniet van het uitzicht maar meestal wil ik gewoon de controle hebben. Ik vraag mij af of andere mannen dit ook hebben.
Heb er zelf niet echt een probleem mee .
pi_164721645
Je bent gewoon een saaie pruim zeg.
Ура для россии
  Meest relativerende user 2022 zondag 21 augustus 2016 @ 00:02:25 #10
357044 Budapestenaar
pi_164722259
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:54 schreef Atak het volgende:
Ik vraag mij af of andere mannen dit ook hebben.
Echte mannen niet. Die hoeven hun mannelijkheid niet te bewijzen met zielig gedrag.

Je hebt een klein pikkie zeker?
pi_164723038
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:30 schreef Lenny77 het volgende:
Vooral die zin: ik ben een mannelijke man en ik weet hoe je een chick in de slaapkamer op haar plaats zet.

*kots*

Bah...
Feminazi gespot... daar is de deur.
pi_164723058
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:02 schreef Harvest89 het volgende:
Het is ook nooit goed.

Als een meisje als een zoutzak op haar rug blijft liggen, is ze opeens saai.
Jouw chick neemt de overhand, en dan krenkt het je trots/ego.
Waar zeg ik het dat ik het niet waardeer?
pi_164723072
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:32 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Standaard zin van een maagd ;)
Ze is een feministe die seksueel frusti is.
pi_164723107
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Echte mannen niet. Die hoeven hun mannelijkheid niet te bewijzen met zielig gedrag.

Je hebt een klein pikkie zeker?
Nee. Meeste vrouwen vinden hem juist te lang en te dik.
pi_164723157
Shit, als je dat niet van je af kunt zetten heb je wel een heel verstoord beeld van mannelijkheid. Als ik een vent met zo'n mindset tussen de lakens zou hebben, zou het direct de laatste keer zijn :W
pi_164724119
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Shit, als je dat niet van je af kunt zetten heb je wel een heel verstoord beeld van mannelijkheid. Als ik een vent met zo'n mindset tussen de lakens zou hebben, zou het direct de laatste keer zijn :W
Ga maar in de rij staan en heb je CV bij de hand.
pi_164724189
TS heeft wat moeite met het in stand houden van zijn ego. Weet hij zelf ook wel. Dat is namelijk de reden van die reflectieve tippytoe baggertopics die hij op een anoniem forum post.
pi_164724473
Ha, wat sneu.

Bij een mannetje als jij zou ik die lul zo hard berijden en dan net in een gek hoekje draaien tot 'ie breekt. Dan een klap tegen je neus en als toetje nog even in je gezicht spugen.

We zullen godverdomme eens zien wie de baas is.
pi_164724578
Appie de lacy confirmed.
pi_164724607
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 01:38 schreef Swlabr het volgende:
Ha, wat sneu.

Bij een mannetje als jij zou ik die lul zo hard berijden en dan net in een gek hoekje draaien tot 'ie breekt. Dan een klap tegen je neus en als toetje nog even in je gezicht spugen.

We zullen godverdomme eens zien wie de baas is.
Shiiiit :D :')
pi_164724830
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 01:21 schreef Stratotanker het volgende:
TS heeft wat moeite met het in stand houden van zijn ego. Weet hij zelf ook wel. Dat is namelijk de reden van die reflectieve tippytoe baggertopics die hij op een anoniem forum post.
Ben je er weer met je zure reacties? Het begint wel eenzijdig te worden om steeds dezelfde zinnen te horen van een seksloze imbeciel.
pi_164724839
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 02:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Ben je er weer met je zure reacties? Het begint wel eenzijdig te worden om steeds dezelfde zinnen te horen van een seksloze imbeciel.
De ironie is groot in deze.
pi_164724856
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 01:38 schreef Swlabr het volgende:
Ha, wat sneu.

Bij een mannetje als jij zou ik die lul zo hard berijden en dan net in een gek hoekje draaien tot 'ie breekt. Dan een klap tegen je neus en als toetje nog even in je gezicht spugen.

We zullen godverdomme eens zien wie de baas is.
Enige manier hoe jij de controle over mij krijgt is als je 150+ kg weegt. :')
  Moderator zondag 21 augustus 2016 @ 02:17:12 #24
441859 crew  Lenny77
pi_164725088
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 01:38 schreef Swlabr het volgende:
Ha, wat sneu.

Bij een mannetje als jij zou ik die lul zo hard berijden en dan net in een gek hoekje draaien tot 'ie breekt. Dan een klap tegen je neus en als toetje nog even in je gezicht spugen.

We zullen godverdomme eens zien wie de baas is.
:-D
Dit dus!

Verdomme vent, wat hoop ik zo dat je gewoon aan het trollen bent...
Want anders ben je echt wel de grootste sukkel ooit...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_164725167
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 02:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Ben je er weer met je zure reacties? Het begint wel eenzijdig te worden om steeds dezelfde zinnen te horen van een seksloze imbeciel.
Diagnose:
Patiënt kan niet omgaan met personen welke bovenop hem zitten.

Noteren voor volgende sessie aub, slotje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')