Nee dankje, zit al aan het bier. Tieten is geschikter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
We gaat het toch niet op een zaterdagavond over euthanasie hebben hè?
een knap koppie en een classy lookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dankje, zit al aan het bier. Tieten is geschikter.
Wat heeft men liever, groot of handzaam?
Wat als je grote handen hebt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dankje, zit al aan het bier. Tieten is geschikter.
Wat heeft men liever, groot of handzaam?
Ging hij weer te ver? Link de post die ik kan TR'en?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent er weer
Was al bang dat ik weer 6 maanden moest wachten voordat je kwam posten
Net iets te groot voor mijn hand dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, pik. Het leven is een reeks keuzes maken dus nu ook.
Bedankt voor het sarcastisch compliment 2Nutz.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
een knap koppie en een classy look
Weet wel eentje op 450 die hier voor een ban kan zorgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging hij weer te ver? Link de post die ik kan TR'en?
Ik kom altijd terug bij jou bbyquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent er weer
Was al bang dat ik weer 6 maanden moest wachten voordat je kwam posten
Ja sorry ik ben geen spion en kan deze post om die reden niet ontcijferen, veel plezier met jezelf Hans.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet wel eentje op 450 die hier voor een ban kan zorgen
Lig nog steeds dubbel als ik daaraan denk
Ik had geen ban.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging hij weer te ver? Link de post die ik kan TR'en?
Op deze manier?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net iets te groot voor mijn hand dan.
Zat eerder te denken aan abortus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
We gaat het toch niet op een zaterdagavond over euthanasie hebben hè?
Ik vond m nog wel meevallen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet wel eentje op 450 die hier voor een ban kan zorgen
Lig nog steeds dubbel als ik daaraan denk
wow hihiquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom altijd terug bij jou bby
Je had liever dat het de SS was?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
Lallende voetbalsupporters langs mijn huis. Eerste thuiswedstrijd van PEC weer hoor.
Iets met een overleden FOK!ker en WCH die dat na moest doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben geen spion en kan deze post om die reden niet ontcijferen, veel plezier met jezelf Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |