Eigenlijk tot nu toe niet. Dat zal wel komen als het eruit geperst wordt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah fijn dat het goed gaat! Vind je het spannend?
Hermann kom er maar in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
Nog steeds geen leuke serie gevonden hoerenzooitje
Als ie maar niet verkast naar OUD hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah fijn dat het goed gaat! Vind je het spannend?
hermann is kwijtquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/
Dat installeren, account aanmaken. RC2 + expansions kost daar 9,99. Installeren, spelen op W7/8/10/een fiets van je opa, klaar.
uiteraardquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Logisch, die is natuurlijk gestopt met posten nadat ik weg ging.
Je hebt echt nog nooit van Steam gehoord?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thanks VK. Ik mag je nu al
Die was er gistermiddag nog. Die heeft een weekend vol kringverjaardagen.quote:
Nee. ZOals ik al zei, ik ben een noob op dat gebied.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt echt nog nooit van Steam gehoord?
oh ja dat was het iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was er gistermiddag nog. Die heeft een weekend vol kringverjaardagen.
Lekker gezellig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was er gistermiddag nog. Die heeft een weekend vol kringverjaardagen.
Die vrouw links met dat donkere haar en zwarte trui ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Het wordt me gewoon fysiek ongemakkelijk door dit soort foto's
[ afbeelding ]
Hartstikke gezelligquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker gezellig.
[ afbeelding ]
Ja nee heb het nu al gepost, ga niet helemaal terug in de tijd die posts lopen editten joh. Maak maar een TR ofzo.quote:
Ben gewoon nog steeds blij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dacht dat we dit net al gedaan hadden kerel?
oke gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee heb het nu al gepost, ga niet helemaal terug in de tijd die posts lopen editten joh. Maak maar een TR ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |