Ik ben inderdaad best een prettige kerel om mee te praten ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh fijne vent want prettig dat je er weer bent
vk kan je hier vast mee helpenquote:
kijk zie jequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon op Steam kopen jatoch.
Hoe is het? En privé?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best een prettige kerel om mee te praten ja.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is gewoon exact wat ik bedoelde, eng gewoon.quote:
Waar heb je geen ervaring mee? Het concept 'kopen', of met Steam?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Hoe werkt dat?
Sorry ben een kutnoob.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar heb je geen ervaring mee? Het concept 'kopen', of met Steam?
Steam ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar heb je geen ervaring mee? Het concept 'kopen', of met Steam?
Ja, een kans om een gouwe ouwe te posten laten we natuurlijk niet schieten VK, Dat vergeef je me vast wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is gewoon exact wat ik bedoelde, eng gewoon.
arrested developmentquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
Nog steeds geen leuke serie gevonden hoerenzooitje
Ah fijn dat het goed gaat! Vind je het spannend?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prima, en prima. Volgende maand is ze uitgeteld
http://store.steampowered.com/quote:
GTSTquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
The get down, stranger things, mister robot, narcosquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef Carambola het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |