quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssssssssssss
Tenzij daar de laatste maanden verandering in is gekomen, is DP regelmatig onder de invloed. Weet niet of zijn oordeel daarin van doorslaggevende waarde zal zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is niet nodig. DP kan dit bevestigen.
oh in dat geval kan ik niks voor je betekenen iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tenzij daar de laatste maanden verandering in is gekomen, is DP regelmatig onder de invloed. Weet niet of zijn oordeel daarin van doorslaggevende waarde zal zijn.
Onder invloed of niet, DP blijft een baas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tenzij daar de laatste maanden verandering in is gekomen, is DP regelmatig onder de invloed. Weet niet of zijn oordeel daarin van doorslaggevende waarde zal zijn.
Je hebt eigenlijk helemaal niet zo veel gemist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alsof ik niet ben weggeweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk helemaal niet zo veel gemist.
Rtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onder invloed of niet, DP blijft een baas.
Hoelang ben je niet hier geweest?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alsof ik niet ben weggeweest
mehquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
Man man the Witcher 3wat een fenomenaal spel.
Half jaartje gok ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang ben je niet hier geweest?
Behalve het lokken van de geit van met dat belletje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
Man man the Witcher 3wat een fenomenaal spel.
Oh, vertrekt ze nu?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soow, mijn vriendin gaat ook weg. WOW, echt avond voor mezelf
ah eindelijk iemand die mij snaptquote:
Mooi dat je er weer bent jongen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alsof ik niet ben weggeweest
Jezelf aftrekken met appelstroop in het vuistje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soow, mijn vriendin gaat ook weg. WOW, echt avond voor mezelf
Ah.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, bioscoop en drankje met een vriendin.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi dat je er weer bent jongen.
Moest ik zowaar weer lachen om je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jezelf aftrekken met appelstroop in het vuistje?
Princess!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Behalve het lokken van de geit van met dat belletje.
Ik heb er trouwens geen ervaring mee, wel met trekken maar niet in combinatie met appelstroop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Princess!
The pellar thanks you!
Zo stel ik me jou dus ook voor.
Dan ben je niet zoals mijn vriendin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest ik zowaar weer lachen om je.
LOLquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ben je niet zoals mijn vriendin.
Perenstroop is daar inderdaad een veel betere keuze.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt mij ook niet erg fijn.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Perenstroop is daar inderdaad een veel betere keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |