aii tik hem aan ouwequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:24 schreef Bieberrr het volgende:
Even s/o naar mn bois DP en eend en mn bae meloewa
Ja, ik snap hier dus geen ene kut van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:24 schreef Bieberrr het volgende:
Even s/o naar mn bois DP en eend en mn bae meloewa
ene bazenuser maar hij is verdwenenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, nooit gedacht dat ooit uit mijn strot te krijgen, maar die vegaballen zijn best lekker.
Maar nu zijn wij er.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ene bazenuser maar hij is verdwenen
weenie das gwn een gevoelquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat maakt iemand een bazenuser?
Ik kijk me eerst nog even de kat uit de boom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wij vriendjes worden?
dat is wederzijdsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij jou ook.
Is niet nodig. DP kan dit bevestigen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kijk me eerst nog even de kat uit de boom.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssssssssssss
Tenzij daar de laatste maanden verandering in is gekomen, is DP regelmatig onder de invloed. Weet niet of zijn oordeel daarin van doorslaggevende waarde zal zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is niet nodig. DP kan dit bevestigen.
oh in dat geval kan ik niks voor je betekenen iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tenzij daar de laatste maanden verandering in is gekomen, is DP regelmatig onder de invloed. Weet niet of zijn oordeel daarin van doorslaggevende waarde zal zijn.
Onder invloed of niet, DP blijft een baas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tenzij daar de laatste maanden verandering in is gekomen, is DP regelmatig onder de invloed. Weet niet of zijn oordeel daarin van doorslaggevende waarde zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |