abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164706585
Hoe krijg ik geld via mijn VISA creditcard op mijn betaalrekening, contant pinnen en storten op mijn rekening kan niet want het is niet mogelijk om te pinnen. Ook heb ik niet iets van internetbankieren met mijn VISA creditcard.

Ik dacht dat ik geld op mijn Paypal rekening kon zetten via mijn VISA en dan op mijn betaalrekening zetten maar dat duurt 5 werkdagen om te overmaken en er is ook geen spoedovermaak optie.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes
pi_164706647
Dit klinkt verdacht veel als iemand die probeerd om niet rood te staan op zijn bankrekening.. via zijn creditcard.

Je weet dat de rente op je CC vrijwel altijd hoger is dan op je rekening?

*edit*
Intussen TS zijn topics doorgelezen. Hij is 15, dus ik neem aan dat het zo'n prepaid oplaad ding is waar hij geld weer van nodig heeft. Daar kan je idd (meestal) niet mee pinnen.

Met je CC betalen voor een pakje peuken bij de pomp en de rest cash vragen?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 13:39:04 ]
pi_164706661
Hoezo kun je geen geld uit de automaat halen met je cc?
pi_164706663
Misschien handig om te melden welke VISA card? :?

Met mijn VISA card (ICS) kan ik namelijk wel gewoon geld opnemen bij de pinautomaat. Dat kost alleen geld dus is ook niet de beste optie.

Verder kan ik via de ICS inlogomgeving, daar waar ik ook rekeningafschriften kan zien en rekeningen kan betalen, ook gewoon geld opnemen naar een rekeningnummer.
pi_164706720
Paypal is enige mogelijkheid :) of je moet rente betalen bij geldopname. Maar dat schijnt bij jou niet te kunnen wat ik overigens raar vind.

Ander mogelijkheid; iets halen bij de praxis en retourneren. Let op: niet alle winkels doen dot met cc.
pi_164706749
Heb jij op je 15e of 16e aangaande je andere topic dan al een creditcard?
pi_164706863
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Heb jij op je 15e of 16e aangaande je andere topic dan al een creditcard?
Nee dit is een vraag voor een familielid.
pi_164706940
Het is een lang verhaal maar ik kan geen geld opnemen omdat het land waar de cc vandaan komt problemen heeft met de valuta waardoor ze geld opnemen in het buitenland hebben "geblokkeerd".
pi_164716216
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:53 schreef Magicmango het volgende:
Het is een lang verhaal maar ik kan geen geld opnemen omdat het land waar de cc vandaan komt problemen heeft met de valuta waardoor ze geld opnemen in het buitenland hebben "geblokkeerd".
Even bellen met de instantie die de CC uitgeeft en zij kunnen je dit haarfijn uitleggen. In NL via icsc kan dit via een pinautomaat en in het inlogscherm op internet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')