abonnement Unibet Coolblue
pi_165097925
Hier ook maar even vragen, wie weet?

Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?

Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels :')
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?" _O-


Ik gebruik al 2 jaar "mijn kalender-period tracker" maar kan het daar niet vinden
  Moderator maandag 5 september 2016 @ 11:22:09 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165099991
Ik ga duimen voor je zus kahlie!

Deadly geen idee. Mijn man heeft de gave om tot op de dag precies te weten waar ik zit in mijn cyclus, het is bijna eng _O-

Gisteren eerste echo gehad, eitjes groeien nog niet goed dus woensdag weer een echo.

Ik lijk heftig te reageren op de Gonal f, erg duizelig en gevoel van watten in mijn hoofd. Het ziekenhuis herkent dit echter niet dus zo even naar de huisarts.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 5 september 2016 @ 12:48:19 #178
403253 Meke
after all this time? always.
pi_165101711
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 08:32 schreef deadly_kiss het volgende:
Hier ook maar even vragen, wie weet?

Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?

Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels :')
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?" _O-

Ik gebruik al 2 jaar "mijn kalender-period tracker" maar kan het daar niet vinden
Kan hij niet gewoon dezelfde app downloaden en dan met jouw gegevens inloggen? :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_165105230
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2016 12:48 schreef Meke het volgende:

[..]

Kan hij niet gewoon dezelfde app downloaden en dan met jouw gegevens inloggen? :)
Dat wilde ik ook proberen maar ik heb geen account aan hoeven maken volgens mij?
Hij slaat gewoon gegevens op in mijn toestel ofzo...
Ik heb de app ook op zijn tel gezet maar je kan alleen op hetzelfde toestel een 2e naam aanmaken maar dat kan je dus niet online delen.
Snap je het nog haha
pi_165122791
Fijn MaJo, duimen voor IUI!
Gala, wat ontzettend verdrietig :*

Wij hebben gisteren gesprek bij het AMC gehad, we gaan weer 6 pogingen ICI doen. Baarmoeder echo gemaakt en dus een gesprekje en geen reden om aan te nemen dat mijn vrouw niet 'gewoon' zwanger kan worden.

Na die 6 pogingen gaan we sowieso over op IUI en wellicht zelfs IVF. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid strootjes die nog beschikbaar zijn van onze donor.
De afgelopen 2 maanden hebben we dus geen pogingen gehad en heb ik hier bewust ook niet meegelezen en hebben we het onderwerp sowieso even laten rusten hoe lastig misschien ook. En dat heeft ons echt goed gedaan.
pi_165125823
Wat is ICI exode? Die afkorting ben ik nog niet eerder tegengekomen. Fijn dat jullie er weer klaar vor zijn en veel succes de komende tijd!

Ik had vandaag controle bij de gynaecoloog. Waar ik eerst donderdag al van fertiliteitscentrum naar het ziekenhuis naar de praktijk van mijn gyn naar het ziekenhuis naar een andere gynpraktijk naar het ziekenhuis werd gestuurd :'), ging het vandaag bijna net zo. Ik ben uiteindelijk bij een voor mij wildvreemde gynaecoloog beland.

Vervolgens begonnen ze aan de balie over operaties en narcose en toen kreeg ik een halve paniekaanval want mijn O+ is in het buitenland en mijn familie woont 900 km verderop. Gelukkig viel het uiteindelijk mee; op de echo was "bijna niets" meer te zien. Ze willen de komende tijd mijn bloed blijven controleren maar in principe was het klaar.

Eind van de maand gaan we 3 weken op vakantie, en daarna zijn we hopelijk genoeg opgeladen om opnieuw te beginnen. Ik hoop eigenlijk volgende week nog even langs het fertiliteitscentrum te kunnen gaan om alles nog even door te spreken en wellicht nog een laatste keer te controleren.

Lang verhaal sorry. Jullie allemaal heel erg bedankt voor het medeleven O+. Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan en kan mijn zinnen weer een beetje verzetten.
pi_165127338
Wat vervelend dat kastje muur Gala bij de gynaecoloog.
Wel 'fijn' dat een operatie niet hoeft.

ICI is eigenlijk de meest natuurlijke manier van inseminatie oftewel KID. Wij hoorden hem gisteren ook voor het eerst bij het AMC, wij noemden/noemen het altijd KID eigenlijk.
  Moderator woensdag 7 september 2016 @ 12:09:01 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165148502
Thanks exode! Vanwaar gingen ze kijken of je vrouw wel natuurlijk zwanger kan worden, jullie hebben toch al een kindje? Wel fijn dat er niks gevonden is en jullie er weer voor kunnen gaan. Hopelijk is het nu snel raak!

Gala vervelend lijkt me die nasleep, vooral als je er alleen voor staat ;( fijn dat jullie er even tussenuit gaan om weer op te laden, waar gaan jullie heen?

Vandaag weer een echo gehad en de eitjes blijven nog steeds achter in groei. Ik heb bloed laten prikken en hoor vanmiddag of de hormonen opgehoogd gaan worden.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165149965
Klopt MaJo, als we B nog niet hadden gehad hadden we nu oa een eileider onderzoek en baarmoeder onderzoek moeten doen. Nu wijst niets er op dat dat nodig is. Ze lieten aan ons de keuze maar de arts vond het vooral zonde van de tijd doordat B er dus is en de bevalling ook gewoon goed is gegaan, ze regelmatig is, netjes elke maand een eisprong etc.
  Moderator woensdag 7 september 2016 @ 15:33:03 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165152377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:40 schreef exode het volgende:
Klopt MaJo, als we B nog niet hadden gehad hadden we nu oa een eileider onderzoek en baarmoeder onderzoek moeten doen. Nu wijst niets er op dat dat nodig is. Ze lieten aan ons de keuze maar de arts vond het vooral zonde van de tijd doordat B er dus is en de bevalling ook gewoon goed is gegaan, ze regelmatig is, netjes elke maand een eisprong etc.
Ah ik las het verkeerd, dacht dat ze nog extra onderzoeken hadden gedaan.

Misschien een rare vraag, maar hoe beslis je wanneer je met twee vrouwen bent wie er zwanger gaat zijn? Is dat nog een discussie geweest of was het bij jullie meteen duidelijk dat jouw vrouw daarvoor zou kiezen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165152504
We hebben alleen een baarmoeder echo gehad maandag MaJo. Voor de zekerheid de rest zou allemaal ingepland moeten worden en besproken door verschillende artsen.

Totaal geen discussie overigens wie er zwanger zou worden, ik wilde absoluut niet zwanger worden en mijn vrouw juist heel graag :)
pi_165152909
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:39 schreef exode het volgende:
We hebben alleen een baarmoeder echo gehad maandag MaJo. Voor de zekerheid de rest zou allemaal ingepland moeten worden en besproken door verschillende artsen.

Totaal geen discussie overigens wie er zwanger zou worden, ik wilde absoluut niet zwanger worden en mijn vrouw juist heel graag :)
Mijn vriendinnen waren er ook erg zeker van: J zou zwanger worden en M niet. Tot het bij J niet lukte en de tijd begon te dringen: toen heeft M het nog geprobeerd. Hun dochter is 14. Maar goed, jullie hebben er al 1 dus dat het bij jou kan is al zeker, toch?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_165153817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Mijn vriendinnen waren er ook erg zeker van: J zou zwanger worden en M niet. Tot het bij J niet lukte en de tijd begon te dringen: toen heeft M het nog geprobeerd. Hun dochter is 14. Maar goed, jullie hebben er al 1 dus dat het bij jou kan is al zeker, toch?
Dit vroeg ik me stiekem ook af exode. :@ Ik hoop natuurlijk dat het gewoon heel snel lukt bij jullie en dat het nooit een vraag gaat zijn, maar wat als dat niet zo is. Zou jij dan toch wel zwanger willen worden of is zwanger worden echt een no-go voor jou?
  woensdag 7 september 2016 @ 17:00:47 #189
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_165154262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Mijn vriendinnen waren er ook erg zeker van: J zou zwanger worden en M niet. Tot het bij J niet lukte en de tijd begon te dringen: toen heeft M het nog geprobeerd. Hun dochter is 14. Maar goed, jullie hebben er al 1 dus dat het bij jou kan is al zeker, toch?
Is B niet ook door exode haar vrouw gedragen dan?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_165167999
Hihi, ik snap alle vragen wel hoor :)

B is door mijn vrouw gedragen en de hopelijke nummer 2 ook. Ik heb mijn hele leven een aversie tegen zwanger zijn gehad. Ik zie daar echt alleen de nadelen van zeg maar.
Wij hebben voor we überhaupt mochten beginnen voor B aardig wat gesprekken gehad bij de kliniek. Er werd mij ook gevraagd of ik niet bang was jaloers te worden als mijn vrouw zwanger was. Mijn vrouw barstte in lachen uit. :D

Voor B hebben we het er wel over gehad, wat als mijn vrouw niet zwanger had kunnen worden? Daar waren we nog niet over uit eerlijk gezegd. Gelukkig heb ik er nooit serieus over na hoeven denken

Mijn vrouw is een geboren moeder die het liefste 4 kinderen had gehad. Ze staat voor de klas en is gewoon echt gek op kinderen. Ze heeft best lang moeten wachten tot ik ook klaar was voor een kindje. Ik had die oerroeping niet. MAAR het was echt mijn keuze, mijn vrouw heeft me daar volledig vrij in gelaten, had ik al gezegd dat ik echt een TOPvrouw heb?

Wat ik wel altijd heb gehad is dat ik geen bekende donor wilde en ook heel graag wilde dat B mijn achternaam zou dragen. Ik zou het heel lastig vinden als de donor in beeld was.
pi_165168082
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 08:32 schreef deadly_kiss het volgende:
Hier ook maar even vragen, wie weet?

Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?

Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels :')
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?" _O-

Ik gebruik al 2 jaar "mijn kalender-period tracker" maar kan het daar niet vinden
Ik dacht dat ik niets wist, maar toevallig heeft mijn tracker met de laatste update dus een 'connect' versie gekregen. Je kunt andermans cyclus toevoegen of je eigen cyclus delen. Hij heet "Clue" en ik draai iOS (Apple).

Dank je wel voor het duimen voor mijn zus MaJo! Nog 1 dagje. Ik duim voor goed nieuws.

Exode, ik hoop dat jullie gauw succes hebben.

Gala, ik ben blij dat je niet op de operatietafel hoeft. Ik hoop dat alles gauw goed afgerond is.
pi_165168203
Gala, wat vervelend hoe er in het ziekenhuis met je omgegaan werd. Maar fijn dat het erop lijkt dat alles schoon is en je straks weer met goede moed kunt beginnen na de vakantie :*

Fijn dat de pauze jullie goed heeft gedaan, Exode. Hopelijk hebben jullie meer succes de komende maanden.

MaJo, wat is het plan nu? Gaan ze de dosis verhogen?

Vorige week ben ik begonnen met Provera. Ik had wel last van de bijwerkingen helaas, wat labiel en misselijk. Ik heb gisteren een echo gehad om te kijken wat het juiste moment is om te beginnen met Clomid. Het was de eerste dag van mijn menstruatie, en nu heb ik morgen weer een echo; ze rekenen er dan op dat het baarmoederslijmvlies dun genoeg is om te kunnen beginnen met Clomid. Echo's als je ongesteld bent, dat is weer een heel nieuwe ervaring. Ik vond het spannend maar het viel me alles mee.
pi_165169403
Als we dan toch nieuwsgierige vragen stellen: exode, draagt jouw vrouw ook jouw achternaam?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_165169515
Nee Ticootje, want ik zeg wel steeds vrouw maar eigenlijk zijn we geregistreerd partners :@ Door vrouw te zeggen voorkom ik in het dagelijks leven verwarring om de term 'vriendin' of 'partner' omdat bij het laatste mensen wel eens denken dat ik wil verbergen dat ik geen mannelijke maar vrouwelijke partner heb. :(

Ooit willen we trouwen en dan nemen we elkaars achternaam waarschijnlijk aan. Ze wordt in het ziekenhuis etc wel altijd met mijn achternaam aangesproken overigens.
pi_165169991
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 17:00 schreef laziness het volgende:

[..]

Is B niet ook door exode haar vrouw gedragen dan?
Jawel, ik draaide het om. Maar de essentie is dat het al een keer gelukt is bij degene die graag zwanger wilde worden.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_165170030
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 10:40 schreef exode het volgende:
Nee Ticootje, want ik zeg wel steeds vrouw maar eigenlijk zijn we geregistreerd partners :@ Door vrouw te zeggen voorkom ik in het dagelijks leven verwarring om de term 'vriendin' of 'partner' omdat bij het laatste mensen wel eens denken dat ik wil verbergen dat ik geen mannelijke maar vrouwelijke partner heb. :(

Ooit willen we trouwen en dan nemen we elkaars achternaam waarschijnlijk aan. Ze wordt in het ziekenhuis etc wel altijd met mijn achternaam aangesproken overigens.
Ik noem J ook vaak gewoon mijn man maar wij zijn ook alleen maar geregistreerd. Label vriend past niet echt en partner klinkt stom.

Ik draag dan weer wel zijn naam.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator donderdag 8 september 2016 @ 14:20:13 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165173832
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:39 schreef exode het volgende:
We hebben alleen een baarmoeder echo gehad maandag MaJo. Voor de zekerheid de rest zou allemaal ingepland moeten worden en besproken door verschillende artsen.

Totaal geen discussie overigens wie er zwanger zou worden, ik wilde absoluut niet zwanger worden en mijn vrouw juist heel graag :)
Dan is dat een duidelijke zaak :)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 09:10 schreef BobbyMcGee het volgende:
Gala, wat vervelend hoe er in het ziekenhuis met je omgegaan werd. Maar fijn dat het erop lijkt dat alles schoon is en je straks weer met goede moed kunt beginnen na de vakantie :*

Fijn dat de pauze jullie goed heeft gedaan, Exode. Hopelijk hebben jullie meer succes de komende maanden.

MaJo, wat is het plan nu? Gaan ze de dosis verhogen?

Vorige week ben ik begonnen met Provera. Ik had wel last van de bijwerkingen helaas, wat labiel en misselijk. Ik heb gisteren een echo gehad om te kijken wat het juiste moment is om te beginnen met Clomid. Het was de eerste dag van mijn menstruatie, en nu heb ik morgen weer een echo; ze rekenen er dan op dat het baarmoederslijmvlies dun genoeg is om te kunnen beginnen met Clomid. Echo's als je ongesteld bent, dat is weer een heel nieuwe ervaring. Ik vond het spannend maar het viel me alles mee.
Ze gaan de dosis inderdaad verhogen, spuit sinds gisteren 75 eenheden. Zondag weer een echo. Weer lekker vroeg naar het ziekenhuis op zondag :')

Provera vond ik ook echt rotspul :X Ik hoop dat de clomid gaat helpen!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 10:40 schreef exode het volgende:
Nee Ticootje, want ik zeg wel steeds vrouw maar eigenlijk zijn we geregistreerd partners :@ Door vrouw te zeggen voorkom ik in het dagelijks leven verwarring om de term 'vriendin' of 'partner' omdat bij het laatste mensen wel eens denken dat ik wil verbergen dat ik geen mannelijke maar vrouwelijke partner heb. :(

Ooit willen we trouwen en dan nemen we elkaars achternaam waarschijnlijk aan. Ze wordt in het ziekenhuis etc wel altijd met mijn achternaam aangesproken overigens.
De status van geregistreerde partners is in principe toch gelijk aan getrouwd zijn? En eens met het woord partner, als mensen vragen of mijn broer al een partner heeft denk ik altijd dat ze het zo noemen om te vermijden dat hij homo is :') Ik heb het ook altijd over zijn vriend.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165175735
MaJo, voor de wet wel inderdaad, gevoeligsmatig voor ons niet. We kochten samen een huis en het was dit of geregistreerd partnerschap. Ik zeg zelf altijd: 'GP is voor nu, trouwen voor eeuwig'. Zo voel ik het dus....
pi_165175853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 15:51 schreef exode het volgende:
MaJo, voor de wet wel inderdaad, gevoeligsmatig voor ons niet. We kochten samen een huis en het was dit of geregistreerd partnerschap. Ik zeg zelf altijd: 'GP is voor nu, trouwen voor eeuwig'. Zo voel ik het dus....
Zelfde qua gevoel hier ja. Partnerschap ook op maandagochtend in spijkerbroek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_165176310
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 15:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zelfde qua gevoel hier ja. Partnerschap ook op maandagochtend in spijkerbroek.
:D
Wij op woensdagochtend, ook in spijkerbroek ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')