SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen (16)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Als je die sport beoefent dan ben je dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dat BMX'ers echte bikkels zijn. Ik denk dat normale atleten (Schippers uitgezonderd) NOOIT zouden kunnen starten met alle fysieke malheur.
Ik Dafne Schippersquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben Smulders weleens tegengekomen op Tinder paar jaar terug. Net als Lidewij Welten trouwens.
Vooral de start is heel belangrijk. Als je daarna in het gedrang komt wordt het inderdaad een toevalsport.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:43 schreef Caland het volgende:
Toch best leuk om te zien dit. Al lijkt het me ook weer teveel van toeval afhangen of valt dat wel mee?
NPO 1quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Waar kijken jullie?
Heb de indruk dat ik een volledig andere stream volg.
NPO1quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Waar kijken jullie?
Uiteindelijk zie je altijd wel dezelfde vooraan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:43 schreef Caland het volgende:
Toch best leuk om te zien dit. Al lijkt het me ook weer teveel van toeval afhangen of valt dat wel mee?
NOS stream.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Waar kijken jullie?
Liever een Seb van de Berg, kennen jullie die nog?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij is iig wel heel enthousiast.
NPO 1quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Waar kijken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |