Alles ok nu?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, was een vervelende periode... heb jullie gemist
Leuke man.quote:
Ironische post.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef Fylax het volgende:
IDkaart is echt een zielig wijf dat zelf geen leven heeft en zich daarom maar druk maakt om Braddie en op hem zit te trappen. Hoe laag kun je zijn
quote:
Sowieso weinig activiteit vandaag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:54 schreef chroestjov het volgende:
Komt er morgen een nieuw weegmoment? Het laatste weegmoment is van afgelopen maandag.
Ik ben wel benieuwd aangezien ik vrij weinig tot geen beweging heb aangetroffen in de vlogs van de afgelopen week.
quote:
Ja! Bradley heeft net een nieuwe video geplaatstquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:54 schreef chroestjov het volgende:
Komt er morgen een nieuw weegmoment? Het laatste weegmoment is van afgelopen maandag.
Ik ben wel benieuwd aangezien ik vrij weinig tot geen beweging heb aangetroffen in de vlogs van de afgelopen week.
Dat filmpje.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:27 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Een filmpje, oké. Wat is nu je klacht?
Kan ook niet wachtenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef Raap het volgende:
Ik weet toch niet wat ik moet verwachten bij het weegmoment van morgen. Heeft Brad progressie geboekt in deze strijd tegen de kilo's? Is er voldoende bewogen? De crosstrainer zag ik als dé oplossing, maar deze verdween al weer snel. Heeft Brad aan de calorieën gedacht? Ik zie het morgen bij BradgeTV.
Aangezien Braddie een volwaardig lid is van de meest beruchte Hilversumse familie, denk ik niet dat Jet Cars en Liekendiek het lef hebben om hun troepen eropaf te sturen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:06 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Sowieso weinig activiteit vandaag.
De zware jongens van Jetcars zullen hem toch niet te grazen hebben genomen ?
Heb het volste vertrouwen in het weegmoment na het eten van die salade
Wil je niet met liquidaties spotten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Aangezien Braddie een volwaardig lid is van de meest beruchte Hilversumse familie, denk ik niet dat Jet Cars en Liekendiek het lef hebben om hun troepen eropaf te sturen.
En als ze het wel doen dan sluit ik een toekomstige liquidatiegolf in Rotterdam en Hilversum niet uit.
Heb je er een dierbare aan verloren?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:42 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wil je niet met liquidaties spotten.
Amen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef Raap het volgende:
Ik weet toch niet wat ik moet verwachten bij het weegmoment van morgen. Heeft Brad progressie geboekt in deze strijd tegen de kilo's? Is er voldoende bewogen? De crosstrainer zag ik als dé oplossing, maar deze verdween al weer snel. Heeft Brad aan de calorieën gedacht? Ik zie het morgen bij BradgeTV.
Zoek je op transgenders en wannabe's of krijg je ze aangeboden door YouTube?quote:
Na Jetcars en Liekendiek wordt Sony het volgende bedrijf wat aangepakt gaat worden.quote:
Ik ben vooral benieuwd naar de status van het wasmachinedeurtje.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef Raap het volgende:
Alles voor de views.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Hij weet als geen ander de spanning op te bouwen. Het is alsof een gruwelijk 10/10 chick speelt met je anaconda en het niet afmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |