quote:Klacht: <naam verwijderd> Leger des heils
<naam verwijderd> op 13 juni 2020 over Leger des heils in de categorie Goede Doelen
Mijn Klacht:
me vader a.<weg> kwam net opzoek en vroeg kan jullie zoon roepen
nee je moet treine af en dregen met ander bel polltie ik vin dit netjes alles sticting allles leger den sheils je over vader jullie doen mijn ok zeer me persoon die de zjjn corina lendt ik niet klaarvoor keer zijn 3keer neefie wet 3keer jullie drugs dat zeer dat oogappel maar advorcat in huren om reden er wetten ze el me famiele alles zo ben nog langs klaar schandal
Gewenste Oplossing:
met <weg> en <weg> wat is de nauw de reden dat vader en neefie
elke keer aan sproken daar wordt zo kwat om ze tegen het ben over dat net over straatvuil maar 1000por cent vecht dat gelijk krijg
Dat ja, heb het nu 5 keer gelezen ofzo en snap er nog geen hout van.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat staat daar,. Wat een oogaids.
Check.quote:Op maandag 7 september 2020 07:46 schreef Leandra het volgende:
Leest als een junk in Beileroord die boos is dat zijn bezoek niets heeft kunnen brengen waar hij behoefte aan had.
Dit jaquote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat staat daar,. Wat een oogaids.
Zie het onderwerp, het zou hier gaan om een mishandeling dus ik verwacht een sappig verhaal over iemand die mishandeld zou zijn bij Jumbo. Niet ditquote:Klacht: mishandeld Jumbo
<weg> op 12 september 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Goedemorgen op 12-09-2020 rond 9 uur kocht ik een loterijbon in Jumbo in DONGEN en ik vroeg de dame om bij XL te zijn, maar ze drukte af zonder XL, ik wilde ruilen maar de manager zei dat ze de kortingsbon niet kan annuleren WAT IS NIET WAAR, ik speel vanaf 20 jaar en ik heb een dergelijke situatie meer dan eens gehad en de coupon werd altijd geannuleerd en er werd een nieuwe gedrukt en de manager genaamd <weg> zei dat ik haar niet moest instrueren en ging weg, ik werd erg slecht behandeld, de mensen die de lottomachine bedienen, moeten goed worden opgeleid, ik belde het hoofdkantoor van de lotto en de dame bevestigden dat het mogelijk is om het ticket te annuleren en een nieuw te printen, ik heb betaald voor iets dat ik niet zo goed wilde, dus vriendelijke groeten <weg>
Gewenste Oplossing:
Goedemorgen op 12-09-2020 rond 9 uur kocht ik een loterijbon in Jumbo in DONGEN en ik vroeg de dame om bij XL te zijn, maar ze drukte af zonder XL, ik wilde ruilen maar de manager zei dat ze de kortingsbon niet kan annuleren WAT IS NIET WAAR, ik speel vanaf 20 jaar en ik heb een dergelijke situatie meer dan eens gehad en de coupon werd altijd geannuleerd en er werd een nieuwe gedrukt en de manager genaamd <weg> zei dat ik haar niet moest instrueren en ging weg, ik werd erg slecht behandeld, de mensen die de lottomachine bedienen, moeten goed worden opgeleid, ik belde het hoofdkantoor van de lotto en de dame bevestigden dat het mogelijk is om het ticket te annuleren en een nieuw te printen, ik heb betaald voor iets dat ik niet zo goed wilde, dus vriendelijke groeten <weg>
Beetje geduld is moeilijk tegenwoordig, stel je voor dat het misschien maandag zou worden omdat er een weekend tussen zit. Om hoeveel geld zal het gaan ook....bij de Bristolquote:Mijn Klacht:
Torn ik 30.6 mijn aanoop deed zij die Kassa mederweker omdat Bristol ook ING bank heeft het kan zelfde dag nog eropstaan Gister 1.7 had ik mijn aankoop terug gebracht 9:03 Het is inmiddels 2.7 10:30 en mijn geld is nog niet terug Dan wil ik het die medewerker aan het telefoon duidelijk maken En zij heeft alleen smoesjes ineens kan het ook meerdere dagen duuren En hoe ik met haar praat gaat zij mee niet verder Zo te zien mag een klant zich melden als die medewerkers foute info geven Trouwens ik had NIET gescholden Heel erg triest En ik hoop mijn geld NU terug te krijgen
Gewenste Oplossing:
Is geen oplossing gekomen alleen mij te vertrosten
De moskee heeft een klacht.quote:Mijn Klacht:
Beste, graag willen wij dat de foto van de ovrleden jongen onmiddelijk verwijderd word. Hier is geen toestemming voor verleend vande Eyüp Sultan Moskee Vlaardingen.
Bestuur Eyüp Sultan Moskee Vlaardingen.
Gewenste Oplossing:
Onmiddelijk verwijderen van de foto.
Ja, zoeken jullie eens even een andere sponsor.quote:Mijn Klacht:
Zoek alsjeblieft een andere sponsor dan HG Mierenlokdoos. Dat is een pesticide, gif. Totaal overbodig. Mieren kan je ook met een simpel koperen muntje verdrijven. Zonder een heel ecosysteem te vergiftigen. Sowieso niet een hele coole sponsor voor Southpark toch?
Gewenste Oplossing:
Andere sponsor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |