serieus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:50 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb de taal in Steam op engels gezet maar blijf dat klote nederlands houden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
serieus?
(via eigenschappen game en dan taal selecteren op language tab?)
wordt het uiterlijk niet ook random gegenereerd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:17 schreef RickoKun het volgende:
Ziet je scheepje er ook anders uit als je het upgrade? Of vliegt bijna iedereen in een identiek ruimteschip?
al die schepen zijn randomquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:17 schreef RickoKun het volgende:
Ziet je scheepje er ook anders uit als je het upgrade? Of vliegt bijna iedereen in een identiek ruimteschip?
steam versie? F12quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:40 schreef Roland_Deschain het volgende:
Hoe maak je eigenlijk screenshots ingame?
Ja steam versie. Bedankt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
steam versie? F12
Vervolgens uploaden en dan kan je de link naar plaatje kopieeren en hier in image tags plaatsen
Waar vind je nou die mulitool upgrades? Heb al een redelijk schip en ook mijn exosuit gaat richting de 30, maar mijn multitool is nog erg kut.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:04 schreef DKUp het volgende:
Ik ben nog steeds op mijn gravition balls en vortex cubes planeet.
Tussenstand:
Exosuit slots 48
Ship slots 25
Multitool 14
Units 8.7 miljoen
Morgen waarschijnlijk weer naar een andere planeet voor de overige upgrades en slots.
1. Bij gebouwen met één platform voor een schip op de grond, dus niet bij een beacon op met meerdere platformen in de lucht. Daar binnen heb je een alien zitten en daarvoor links een rechthoek die openklapt met de kans op een beter wapen(vaak krijg je geen beter wapen) daar links kan je weer spullen kopen en verkopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar vind je nou die mulitool upgrades? Heb al een redelijk schip en ook mijn exosuit gaat richting de 30, maar mijn multitool is nog erg kut.
Performance problemen ligt ook vaak aan de programmatuur en dat is aardig verbetert.quote:Op zondag 21 augustus 2016 07:37 schreef Necrodeath het volgende:
Jullie parkeren schepen op randjes, ik zet hem gewoon op een boom.
[ afbeelding ]
Ligt het trouwens aan mij, of is er een performance increase sinds de patches (PS4)?
Normaal had ik bij grote vlaktes water, of een groot gebied waar veel bomen zitten, best flink fps drops. Tot zo ver dat ik soms zelfs planeten links liet liggen waar ik dat tegen kwam.
Planeet waar ik nu ben heeft enorm veel bomen, heel veel water, en elk stukje grond is bedenkt met kleine planten. Daarbij regent het haast permanent, en is er om de paar minuten wel een flinke storm, en tot nu toe nog geen last gehad van fps drops.
Maar er wordt engels gesproken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie allemaal nederlandse teksten...
Leuker eigenlijk nu ik het Atlas gedeelte heb uitgespeeld, nu is het gewoon lekker ontdekken en rustig op weg naar het centrum van het universumquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef Odaiba het volgende:
No Man's Sky nog steeds even leuk of zelf leuker dan toen jullie begonnen met spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |