Wat vreet je dan loser?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Walgelijk slechte croissants, de slechtste die ik ooit gegeten heb.
Niks pauper, vier gewone croissants zijn vaak 1¤ bij de Jumbo. Zo'n blikje is duurder ( en niet te vreten)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dit voor paupervoer. Croissant uit een blik ? WTF
Dus omdat het duur is, is het geen paupervoer ?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Niks pauper, vier gewone croissants zijn vaak 1¤ bij de Jumbo. Zo'n blikje is duurder ( en niet te vreten)
@TS gewoon blik verdraaien, gaan ze wel open.
in mijn smaak belevingquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:54 schreef Basp1 het volgende:
Best goed te eten, maar vroeger had men in mijn smaak beleving een iets ander recept dat ik nog lekkerder vond.
Dat werkt niet bij deze meuk. De bedoeling is om het blik ergens tegenaan te rossen zodat het in een spiraalvorm uit elkaar valt en je een product krijgt waar je croissants van rolt, die vervolgens in de oven doet en waar je spijt van krijgt als je het op moet eten. Eerlijkheid gebiedt mij te vermelden dat ik nooit heb geprobeerd Nutella er in te verwerken, dat zou wel eens een game changer kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:57 schreef naiipajiiau het volgende:
Pssst... ze noemen het een blikopener!
Er hoort croissant in te zitten. Geen kut! Zou ik niet accepteren, direct terug naar de winkel en die kut op de toonbank gooien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |