Deze vakman weet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Op de rand van je aanrecht slaan, dat werkt bij mij altijd. (met het blik dus.)
Jonguh. Ik volgde gewoon de instructies op en trok aan het papiertje. Het blik hoort dan uit zichzelf open te springen. Dat deed het dus niet. De goede kant op draaien helpt ook niet.quote:
Je kan met je rukarmpjes toch wel blik uit elkaar trekkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jonguh. Ik volgde gewoon de instructies op en trok aan het papiertje. Het blik hoort dan uit zichzelf open te springen. Dat deed het dus niet. De goede kant op draaien helpt ook niet.
Dus ben je gehandicapt? Geestelijk of lichamelijk?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jonguh. Ik volgde gewoon de instructies op en trok aan het papiertje. Het blik hoort dan uit zichzelf open te springen. Dat deed het dus niet. De goede kant op draaien helpt ook niet.
Ga fietsen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dus ben je gehandicapt? Geestelijk of lichamelijk?
Hielp ook niet, mes erin wel. Kutblikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Op de rand van je aanrecht slaan, dat werkt bij mij altijd. (met het blik dus.)
Daar kan ik geen laag nutella in smeren voordat ik ze afbak.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:18 schreef NoXia het volgende:
Gewoon kant en klaar croissantjes bij de Lidl halen TS.
Als je er een beetje moeite voor moet doen zijn je croissantjes dadelijk 3 keer lekkerder (dit is een wetenschappelijk bewezen feit.)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hielp ook niet, mes erin wel. Kutblik
Je kan er ook pizza van maken als je te lui bent om deeg te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dit voor paupervoer. Croissant uit een blik ? WTF
thuisbezorgd.nl maakt heerlijk pizzadeeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:27 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je kan er ook pizza van maken als je te lui bent om deeg te maken.
Maar dan heb je niet dat voldane gevoel dat je zelf iets gemaakt hebt met je eigen handen. Zoals je hier leest is zo'n blik openen lang niet simpel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl maakt heerlijk pizzadeeg.
Maar wel een lekkere pizzaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet dat voldane gevoel dat je zelf iets gemaakt hebt met je eigen handen. Zoals je hier leest is zo'n blik openen lang niet simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |