Hebben het voordeel van een zwakke helft gehad. Nederland heeft (bijna) alle toppers uitgeschakeld hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:23 schreef Klopkoek het volgende:
Die Britten zijn superfit en supersnel. Gaat lastig worden.
Ik denk dat die winst vanuit vrij uitzichtsloze positie in de shoot-outs hen een énorme boost heeft gegeven. Nederland is gewoon heel erg sterk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:23 schreef Klopkoek het volgende:
22:00 uurquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:04 schreef Blik het volgende:
Hoe laat vanavond/vannacht?
wellicht even in de topicpointer zetten
Ze zitten 8 uur per dag in de sportschool.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben het voordeel van een zwakke helft gehad. Nederland heeft (bijna) alle toppers uitgeschakeld hè
Ik had alleen Nieuw-Zeeland verwacht, dus ze zijn wel enigzins verrassend.
Dan zijn ze enorm gespierd, makkelijk om heen te hockeyen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze zitten 8 uur per dag in de sportschool.
Correct. Bovendien verloor Ned. de recente EK finale van de Brittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:23 schreef Klopkoek het volgende:
Was gelijkspelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:38 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Correct. Bovendien verloor Ned. de recente EK finale van de Britten
Daar ga je niet direct beter van hockeyen natuurlijk..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg veel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders in Rio hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:37 schreef riazop het volgende:
Gaat zeker wéér niet vol zitten vanavond, dat stadion!
SFEERLOOS
dan zijn de meesten zeker naar de hoeren. Elke keer dat ik kijk zitten er een paar trieste plukjes toeschouwers in dat stadion.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders in Rio hoor ...
Zijn er zat, en er zullen ook zat lokale mensen zijn om landen aan te moedigen, maar die kaartjes zijn nu eenmaal te duur voor het lokale volk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:49 schreef riazop het volgende:
[..]
dan zijn de meesten zeker naar de hoeren. Elke keer dat ik kijk zitten er een paar trieste plukjes toeschouwers in dat stadion.
Die kakkers kunnen gvd dat reisje naar RIO toch wel betalen?
Daf of 4 Rio kost gewoon 4k denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zijn er zat, en er zullen ook zat lokale mensen zijn om landen aan te moedigen, maar die kaartjes zijn nu eenmaal te duur voor het lokale volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |