quote:heh jammer.. ook alweer iemand met teveel ster allures... hoe is het mogelijk... als ik ooit met idols mee zou doen zou ik het toch hardstikke leuk vinden als er een site van me gemaakt zou worden...
Op donderdag 5 december 2002 08:02 schreef Christine het volgende:
Ik gooi de site dus offline, mevrouw heeft aangegeven dat ze alleen haar eigen officiële site wil
Wel een voordeeltje: ik heb nu nog een erg mooie, nieuwe layout voor een website klaar liggen.
(tip: maak een site voor die donkere Mary J Blige met die rauwe stem
)
quote:Zeker, ik vond haar verreweg de beste van degenen die ik vandaag heb gezien... Hind mag van mij winnen!
Op vrijdag 6 december 2002 22:33 schreef SmashBro het volgende:
Hind was weer erg goed.
Maar ze heeft wel een uitstraling zeg
quote:Ja dat is idd wel minder, mevrouw krijgt nu al sterallures.
Op vrijdag 6 december 2002 23:26 schreef Angeles het volgende:
Ik vind haar wel leuk... maar wel jammer dat ze zo over die site zeurt. Een beetje pop idol heeft echt wel meer dan één fansite, dus waar zeurt ze over. Laat ze er blij mee zijn (en ze kan mensen toch niet tegenhouden als ze sites over haar willen maken, dan houdt ze ook niet veel fans over denk ik).
quote:Wat een muts. Zo ga je toch niet met je fans om?
Ik gooi de site dus offline, mevrouw heeft aangegeven dat ze alleen haar eigen officiële site wil
quote:mutsen blijkbaar wel ..
Op zaterdag 7 december 2002 04:38 schreef Jenga het volgende:[..]
Wat een muts. Zo ga je toch niet met je fans om?
quote:* MrCaBLeGuY agrees with that one
Op zaterdag 7 december 2002 04:40 schreef goflow het volgende:
ik heb een donkerbruin vermoeden dat het bij dit soort types niet om de fans gaat...
quote:En dat terwijl fans wel beslissen wie er uiteindelijk gaat winnen.
Op zaterdag 7 december 2002 04:40 schreef goflow het volgende:
ik heb een donkerbruin vermoeden dat het bij dit soort types niet om de fans gaat...
jammer dat ze haar fans wegjaagt door de fansite te laten sluiten
quote:Nou ja zeg! Wat achterlijk
Voor mij hoeft ze nu ook niet meer. Maar hoe denkt ze dit dan tegen te gaan als ze bv. echt zou winnen? Dan komen er ontzettend veel sites van haar.
Ik vind het maar een erg raar verhaal, weet je zeker dat het van haar zelf was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |