quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De nieuwe sponsor van Utopia [ afbeelding ]
wanneer halen ze er een paar op dan? of staat dat niet in de voorwaarden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De nieuwe sponsor van Utopia [ afbeelding ]
ik weet het is, ik ben gewoon verbaasd na dat gedoe smiddags en ze ontzettend etterig en vervelendquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onzekerheid? Minderwaardigheidsgevoel?
Wanneer gaat ze die datingsite voor kleine, skinny, onzekere, geile, naar snikkel stinkende meisjes het web op slingeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onzekerheid? Minderwaardigheidsgevoel?
oh ik dacht , een datingsite waar je mensen mocht onderpissen schijten en weet ik wat waar ze nog meer voor in de stemming komtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze die datingsite voor kleine, skinny, onzekere, geile, naar snikkel stinkende meisjes het web op slingeren?
een verschil he,quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind het gewoon te triest voor woorden dat voor de ene verjaardag alles uit de kast getrokken wordt, en dat de andere jarige zelf haar snackies moet frituren. Triest ,triest ,triest volk.
ik heb het en betje fout verstaanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ttp://f
[..]
wanneer halen ze er een paar op dan? of staat dat niet in de voorwaarden?
Zijn gewoon ';n stel egoisten bij elkaar, het is allemaal ikke, ikke, ikke en de rest kan doodvallenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind het gewoon te triest voor woorden dat voor de ene verjaardag alles uit de kast getrokken wordt, en dat de andere jarige zelf haar snackies moet frituren. Triest ,triest ,triest volk.
maar zo zie je wel hoe goed iemand in de groep ligt, het is nog nooit anders geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn gewoon ';n stel egoisten bij elkaar, het is allemaal ikke, ikke, ikke en de rest kan doodvallen
Ze is pas morgen jarig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
De fijnste groep ooit Fritsie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn gewoon ';n stel egoisten bij elkaar, het is allemaal ikke, ikke, ikke en de rest kan doodvallen
waarom verteld hij niet over zijn eigen leven, is ook een hoogtepuntquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:12 schreef markvanrinsum het volgende:
ben vertelt over jipieter
[ afbeelding ]
Helemaal met je eens. Is gewoon min.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |