ik doe bijvoorbeeld mijn ogen dicht, ik zie in mijn gedachten mijn kamer binnenlopen en het voelt super echt het lijkt net alsof ik die persoon ben die de kamer binnenloopt. en als ik dan mijn ogen open en kijk voor de zekerheid is er natuurlijk niks. Dit is een klein voorbeeld maar gebeurt wel vaak bij mequote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Droopie het volgende:
Lastig man.
Kan je een voorbeeld geven?
Hier heb ik geen verstand van, ondanks dat ik best wel een beetje weet hoe het hoofd in elkaar steekt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Mr.youngman het volgende:
[..]
ik doe bijvoorbeeld mijn ogen dicht, ik zie in mijn gedachten mijn kamer binnenlopen en het voelt super echt het lijkt net alsof ik die persoon ben die de kamer binnenloopt. en als ik dan mijn ogen open en kijk voor de zekerheid is er natuurlijk niks. Dit is een klein voorbeeld maar gebeurt wel vaak bij me
Is niet erg, dankje voor antwoorden en het lezen van mijn berichtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier heb ik geen verstand van, ondanks dat ik best wel een beetje weet hoe het hoofd in elkaar steekt.
Misschien iemand anders
Sterkt ermee, lijkt me heel vervelend.
Leg eens uit wat er negatief aan is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Mr.youngman het volgende:
[..]
ik doe bijvoorbeeld mijn ogen dicht, ik zie in mijn gedachten mijn kamer binnenlopen en het voelt super echt het lijkt net alsof ik die persoon ben die de kamer binnenloopt. en als ik dan mijn ogen open en kijk voor de zekerheid is er natuurlijk niks. Dit is een klein voorbeeld maar gebeurt wel vaak bij me
Dankjewel zal het proberen!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:19 schreef Wenteleef het volgende:
Oh dit ken ik wel! Ik heb vaak hele enge of negatieve beelden dan. Bijvoorbeeld dat als ik in de trein zit en ik zie voor me hoe de cabine waar ik inzit ontploft, of dat de trein omvalt. Dit zie ik heel realistisch voor me en moet mezelf dan altijd aanpraten dat zoiets niet gebeurt. Ik weet niet hoe ik dit moet stoppen, gewoon jezelf aanpraten dat het fake is en dat er niks aan de hand is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |