abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164632304
Hey mensen,

ik zit met iets wat in me hoofd afspeelt en niet weet hoe ik er vanaf moet komen. Het volgende, het is negatief. Alles wat ik denk voelt realistisch aan, terwijl het helemaal niet gebeurt en ik weet wel dat het nep is. Maar ik kan er niet mee stoppen, ik blijf er maar aan denken en alles is zo goed gedetailleerd, dat ik ga geloven dat het echt gebeurt of dat het echt gaat gebeuren. Mijn kleine vraag is dan als er misschien tips zijn hoe ik daar van af kan komen want het is alleen maar negatief en het maakt me absoluut gek want er gaan 1001 ideeën door mijn hoofd van wat er aan de hand kan zijn of er gebeurt.

Sorry als het verwarrend is ik vind het erg moeilijk om goed uit te leggen.

[ Bericht 100% gewijzigd door Samzz op 18-08-2016 07:24:51 (OP teruggezet) ]
pi_164632399
Lastig man.
Kan je een voorbeeld geven?
Hell To The Liars
pi_164633054
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Droopie het volgende:
Lastig man.
Kan je een voorbeeld geven?
ik doe bijvoorbeeld mijn ogen dicht, ik zie in mijn gedachten mijn kamer binnenlopen en het voelt super echt het lijkt net alsof ik die persoon ben die de kamer binnenloopt. en als ik dan mijn ogen open en kijk voor de zekerheid is er natuurlijk niks. Dit is een klein voorbeeld maar gebeurt wel vaak bij me
pi_164633227
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Mr.youngman het volgende:

[..]

ik doe bijvoorbeeld mijn ogen dicht, ik zie in mijn gedachten mijn kamer binnenlopen en het voelt super echt het lijkt net alsof ik die persoon ben die de kamer binnenloopt. en als ik dan mijn ogen open en kijk voor de zekerheid is er natuurlijk niks. Dit is een klein voorbeeld maar gebeurt wel vaak bij me
Hier heb ik geen verstand van, ondanks dat ik best wel een beetje weet hoe het hoofd in elkaar steekt.

Misschien iemand anders :)

Sterkt ermee, lijkt me heel vervelend.
Hell To The Liars
pi_164633317
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:18 schreef Droopie het volgende:

[..]

Hier heb ik geen verstand van, ondanks dat ik best wel een beetje weet hoe het hoofd in elkaar steekt.

Misschien iemand anders :)

Sterkt ermee, lijkt me heel vervelend.
Is niet erg, dankje voor antwoorden en het lezen van mijn bericht
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:23:40 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164633423
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef Mr.youngman het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er negatief aan is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_164636217
Weg OP..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164642664
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:38 schreef dimmak het volgende:
Weg OP..
Staat er weer inmiddels :)
pi_164642695
Dat noemt met verbeelding/voorstelling en is volgens mij gewoon een normale functie van je hersenen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164649680
Oh dit ken ik wel! Ik heb vaak hele enge of negatieve beelden dan. Bijvoorbeeld dat als ik in de trein zit en ik zie voor me hoe de cabine waar ik inzit ontploft, of dat de trein omvalt. Dit zie ik heel realistisch voor me en moet mezelf dan altijd aanpraten dat zoiets niet gebeurt. Ik weet niet hoe ik dit moet stoppen, gewoon jezelf aanpraten dat het fake is en dat er niks aan de hand is?
heroes always get remembered but you know legends never die.
pi_164656876
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 15:19 schreef Wenteleef het volgende:
Oh dit ken ik wel! Ik heb vaak hele enge of negatieve beelden dan. Bijvoorbeeld dat als ik in de trein zit en ik zie voor me hoe de cabine waar ik inzit ontploft, of dat de trein omvalt. Dit zie ik heel realistisch voor me en moet mezelf dan altijd aanpraten dat zoiets niet gebeurt. Ik weet niet hoe ik dit moet stoppen, gewoon jezelf aanpraten dat het fake is en dat er niks aan de hand is?
Dankjewel zal het proberen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')