Sanne Wevers is dan ook de koninginquote:Op donderdag 18 augustus 2016 06:44 schreef DKUp het volgende:
Daffie heeft weer niet gepresteerd, maar de koningin van de OS kan toch alleen goud halen NOS?
Ferry Weertman is de koning, dus dat maakt Ranomi de koningin.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sanne Wevers is dan ook de koningin
twitter:sirjohnanthony twitterde op woensdag 17-08-2016 om 23:36:06Wel lekker hoor die standaard 2 uur gewauwel met Schut iedere avond. Effe bijkomen van al die live sport. #NOSPraatzomer @Rio_irritaties reageer retweet
twitter:peerelaer twitterde op donderdag 18-08-2016 om 01:56:23@NOSsport Een krachtige samenvatting van jullie redactioneel beleid. Als Nederland slaapt stopt de talkshow en heeft live sport de Voorkeur! reageer retweet
twitter:Rio_irritaties twitterde op donderdag 18-08-2016 om 09:51:2416.20 uur pas de eerste Nederlander. Dat wordt natuurlijk 2 uur en 20 min. nabeschouwen over Dafne @NOSsport #NOSPraatzomer reageer retweet
twitter:
Nou ja, gisteren bij het basketball bijvoorbeeld na elk kwart reclame, waardoor je meteen het begin van het volgende weer mist.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die zeiken over reclames zijn niet serieus te nemen
Wat zouden ze bij de NOS eigenlijk doen als elke Ned. sporter/team in de 1e heat/wedstrijd al wordt uitgeschakeld. Zouden ze dan wel gewoon de evenementen gaan uitzenden of kappen ze er dan gewoon helemaal mee?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:45 schreef timmmmm het volgende:
Overigens wel bijzonder, sport waar geen Nederlander aan meedoet, toch uitgezonden
Mart heeft nog wel een vinger in de pap
Echt, de NOS is een publieke omroep en er zou helemaal geen reclame moeten zijn. Maar in plaats daarvan is er meer reclame dan op de gemiddelde commerciële zender.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die zeiken over reclames zijn niet serieus te nemen
Jij dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:57 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Echt, de NOS is een publieke omroep en er zou helemaal geen reclame moeten zijn. Maar in plaats daarvan is er meer reclame dan op de gemiddelde commerciële zender.
2018 heeft Eurosport de rechten al. Maar NOS blijft ook uitzenden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij dus.
O wat ga jij het zwaar krijgen vanaf 2020.
NOS kan geen Nederlandse sportsuccessen uitzenden wegens geen rechten ivm geen geld --> schande.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:57 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Echt, de NOS is een publieke omroep en er zou helemaal geen reclame moeten zijn. Maar in plaats daarvan is er meer reclame dan op de gemiddelde commerciële zender.
Ik denk dat Dafne daardoor zeker minder hard heeft gelopen ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:09 schreef byah het volgende:
Ik weet zeker dat Daphne is gejinxt door Nos/Nu.nl met hun "zekere gouden medaille"
Dat is inderdaad een schande.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
NOS kan geen Nederlandse sportsuccessen uitzenden wegens geen rechten ivm geen geld --> schande.
Ik heb er ook aan meegedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:09 schreef byah het volgende:
Ik weet zeker dat Daphne is gejinxt door Nos/Nu.nl met hun "zekere gouden medaille"
Volledig de schuld van de NOS natuurlijk dat de rechten duurder en duurder worden.quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volledig de schuld van de NOS natuurlijk dat de rechten duurder en duurder worden.
Waarom neem je het ze dan kwalijk dat ze gebruik maken van reclames om de boel te kunnen blijven coveren?quote:
Ik neem het de regering kwalijk dat ze de NOS niet genoeg geld geven om iets al de OS zonder reclame uit te kunnen zendenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom neem je het ze dan kwalijk dat ze gebruik maken van reclames om de boel te kunnen blijven coveren?
Dus je ziet liever de belasting omhoog gaan dan dat ze zelf proberen de broek op te houden?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:14 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik neem het de regering kwalijk dat ze de NOS niet genoeg geld geven om iets al de OS zonder reclame uit te kunnen zenden
Mulder vs Mulder is inderdaad wel een hoogtepuntquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:13 schreef Joezi het volgende:
Groot respect voor de NOS, met recht de beste OS ooit uitgezonden, qua regie, bumpers, interviews en items.
Of minder geld naar onzin als de JSF bijvoorbeeld. Maar, als antwoord op je vraag, ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus je ziet liever de belasting omhoog gaan dan dat ze zelf proberen de broek op te houden?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mulder vs Mulder is inderdaad wel een hoogtepunt
Ben ook voor hoor (in combinatie, totaal niets mis met reclames), maar ik zie de reacties van 'het volk' alweer voor me.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Of minder geld naar onzin als de JSF bijvoorbeeld. Maar, als antwoord op je vraag, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |