Teruggetrokken?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb je vanwege kritiek van de Boksbond een 'expert' uitgenogigd, is er geen tegenstander voor de nederlandse deelneemster
Ik vind boksen ook niet veel maar kan deze keuze wel begrijpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Boksen is kut. Geen idee wie er gaat winnen. Geen KO's. Niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lucia de B.In Million Dollar BabySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.brrr wat een klote wijf speelde ze
Op een of andere manier staat er op de officiele site geen tegenstander, en de commentator zij dat de winnaar tegen fontijn ging boksen.quote:
Als je op het gevecht klikt zie je wel de tegenstander.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op een of andere manier staat er op de officiele site geen tegenstander, en de commentator zij dat de winnaar tegen fontijn ging boksen.
of heb ik iets verkeerd verstaan/gelezen?
Ditquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:46 schreef Aguero het volgende:
Ik kan een kleine dosis Mart erg waarderen.
Olympische Spelen zonder Mart kan niet.
Ze gaan natuurlijk geen taekwondo uitzenden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen live sport dus dan maar naar het turngala. Mi gado
Dat is wel puur genieten hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen live sport dus dan maar naar het turngala. Mi gado
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |