Bij mij voelde de ban alsof er een stel marokkaantjes je onder het raam staan uit te schelden en dat je daar niet op mag reageren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:06 schreef kdricklamar het volgende:
Een ban voelt echt alsof je niet mag buitenspelen van je moeder op een mooie zonnige dag en je zo je vrienden uit het raam ziet voetballen :s
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij mij voelde de ban alsof er een stel marokkaantjes je onder het raam staan uit te schelden en dat je daar niet op mag reageren.
Dit dacht ik dus ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leugenaar, leugenaar, dikke vette leugenaar. Moedwillig een bericht aanpassen wat niet juist is waardoor het lijkt alsof Crip je aan het bedreigen is terwijl het neer kwam op dat ze geen pizza wilde bestellen omdat je er te veel van zou genieten.
Oh ja oproepen tot ban is ook een ban waard toch?
Gewoon heet frituurvet op gooien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij mij voelde de ban alsof er een stel marokkaantjes je onder het raam staan uit te schelden en dat je daar niet op mag reageren.
Hoe is het bericht aangepast dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook
In dat filmpje was die er wel blij mee en stond er iets anders in die tekst??
Nee vanaf maandag binnen 2 wekenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest je gister toch al krijgen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, jezus waarom zo'n lang tijdsbestekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee vanaf maandag binnen 2 weken
Ik gun je geen pizza want ik gun je geen geluk ofzo stond er.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is het bericht aangepast dan?
In dat filmpje, leek het alsof die tekst wat crip erbij had gezet vriendelijker was ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is het bericht aangepast dan?
Dank je wel, lief van jou.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je een romantisch liedje:
Patrick Swayzequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je een romantisch liedje:
dit is een oud bericht he. toen hij thuis kwam heeft hij een pic vh juiste bericht gestuurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leugenaar, leugenaar, dikke vette leugenaar. Moedwillig een bericht aanpassen wat niet juist is waardoor het lijkt alsof Crip je aan het bedreigen is terwijl het neer kwam op dat ze geen pizza wilde bestellen omdat je er te veel van zou genieten.
Oh ja oproepen tot ban is ook een ban waard toch?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef kdricklamar het volgende:
vind crip wel een baas nu ben fan![]()
Nou en, blijft net een kleuter. Eerst huilen en schreeuwen en dan pas nadenken en realiseren dat het allemaal toch wel meevalt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is een oud bericht he. toen hij thuis kwam heeft hij een pic vh juiste bericht gestuurd.
Ik ook, voor eeuwig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |