abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164616950
Ik heb al sinds mijn puberteit een aantal moedervlekjes op mijn gezicht (wang). Ik wil er graag vanaf.

Nu schijnt laseren dus een optie te zijn omdat ze, reeds door een dermatoloog gecheckt, niet gevaarlijk zijn. Ze zijn klein en vlak, dus laseren moet lukken.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoeveel behandelingen had jij nodig en hoe groot waren je vlekje(s)? Waar heb je het laten doen? Word je verdoofd of kan het gewoon zonder? Ben je blij met het resultaat?

Alvast dank. Dan kan ik eens overwegen om het te laten doen.
Groetjes
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:17:45 #2
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_164631091
Heb er een aantal bij een dermatoloog laten doen.

Je krijgt een verdovingsprikje wat pijnlijk is, maar dat duurt maar een paar seconde. Vervolgens worden de vlekjes weggelasered en 10 minuten later sta je weer buiten.

Er komen dan korstjes op die er 1,5 week later ongeveer vanaf vallen. Dan zie je een roze-achtige vlek die wel een jaar of langer nodig kan hebben om bij te kleuren. Mochten er nog wat randjes van de oude moedervlek te zien zijn, kan je dat eventueel nog een keer laten laseren.

Resultaat bij mij is over het algemeen goed. Van sommigen zie je praktisch niets meer, en van anderen nog een soort witachtige pigmentloze vlek wat ook niet bruin wordt in de zomer. Maar het is in ieder geval een stuk minder zichtbaar dan een bruin gekleurde vlek.
pi_164632277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:17 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Heb er een aantal bij een dermatoloog laten doen.

Je krijgt een verdovingsprikje wat pijnlijk is, maar dat duurt maar een paar seconde. Vervolgens worden de vlekjes weggelasered en 10 minuten later sta je weer buiten.

Er komen dan korstjes op die er 1,5 week later ongeveer vanaf vallen. Dan zie je een roze-achtige vlek die wel een jaar of langer nodig kan hebben om bij te kleuren. Mochten er nog wat randjes van de oude moedervlek te zien zijn, kan je dat eventueel nog een keer laten laseren.

Resultaat bij mij is over het algemeen goed. Van sommigen zie je praktisch niets meer, en van anderen nog een soort witachtige pigmentloze vlek wat ook niet bruin wordt in de zomer. Maar het is in ieder geval een stuk minder zichtbaar dan een bruin gekleurde vlek.
Thanks!
Had je er ook wat in je gezicht laten weghalen?
Ik lees ook verhalen over zonder verdoving. Is dat nou echt nodig voor zo'n klein vlekje?

En was bij jou bij de kleinere vlekjes 1 behandeling genoeg of moest je nog een keer terug?
Dank!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 17:23:01 #4
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_164652387
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:56 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Thanks!
Had je er ook wat in je gezicht laten weghalen?
Ik lees ook verhalen over zonder verdoving. Is dat nou echt nodig voor zo'n klein vlekje?

En was bij jou bij de kleinere vlekjes 1 behandeling genoeg of moest je nog een keer terug?
Dank!
Het ligt een beetje aan de grote van de vlek. als ze echt klein zijn, dan is verdoving niet echt nodig denk ik, maar de verdoving is niet iets om tegen op te zien verder hoor.
Een dermatoloog kan je wel adviseren of je wel of geen verdoving nodig hebt voor je vlekjes.

Ja ik heb er een aantal in m'n gezicht laten weghalen en die waren met 1 behandeling weg.

Een paar grotere op m'n rug heb ik twee keer laten doen.
pi_164807695
Wat zijn de prijzen voor het laten laseren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')