Pfff echt het ergstequote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook gehad in de familie. Heeft jaren geduurd voor we weer normaal konden leven. Ik wens dat niemand toe.
Ligt eraan of je nog thuis woont. Ik zou het vreselijk vinden, maar zou het wel kunnen handelen denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef kdricklamar het volgende:
Ik moet er echt niet aandenken om m'n moeder verliezen heb dan echt zo'n gevoel dat ik zelf ook niet meer wil leven
Echt sickmaar Miss is het wel normaal?
echt , te bizar, hele familie in een huiskamer.. neefje en nichtje gaan even een vriendin wegbrengen, 15 minuten later deurbel politie....quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook gehad in de familie. Heeft jaren geduurd voor we weer normaal konden leven. Ik wens dat niemand toe.
Mijn vader is overleden aan kanker, hij was 1,5 jaar ziek wel. Maar hij had chemo gehad en ging wat beter en plots weer back to the hospital en toen ging het heleemaal achteruit. Ging wel elke dag naar m toe, had wat spulletjes voor m gehaald. Hij was al niet zo erg erbij meer op dat moment. Maar schrok wel dat hij opeens stierf op het moment dat ik kwam binnenlopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, je zult wel moeten.
waar is jouw vader aan overleden? (als ik vragen mag)
[..]
nee, helemaal niet. zij hebben gedaan wat ze konden
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt , te bizar, hele familie in een huiskamer.. neefje en nichtje gaan even een vriendin wegbrengen, 15 minuten later deurbel politie....
bam
Vind ik eigenlijk ook wel. Als je er niet tegenkunt is dat jouw probleem.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen dat lekker zelf moeten weten.
Wat een wijze uitspraak van Haags.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beste geloof is gewoon in jezelf geloven, niet meer niet minder. Van de rest komt alleen maar ellende.
Wow dat is wel echt bizar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt , te bizar, hele familie in een huiskamer.. neefje en nichtje gaan even een vriendin wegbrengen, 15 minuten later deurbel politie....
bam
Nee, onze beschaving komt voort uit het christendom, dus is het terecht dat het christendom een bevoorrechte positie heeft, wat overigens nu niet het geval is. Zeker niet in Frankrijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan hoort ook de islam hier, onze beschaving komt nml niet daar uit voort, dat begon al vel eerder met meerdere goden,oude goden en nieuwe goden
en de islam oefent ook vrijwel geen macht uit in frankrijk
eerste 2/3 dagen waren kut, maar daarna wel weer wat beter. zal nog wel een tijdje wennen zijnquote:
Ja ik woon nog thuis maar ik denk dat dit ook blijft mocht ik uit huis gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nog thuis woont. Ik zou het vreselijk vinden, maar zou het wel kunnen handelen denk ik.
nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, onze beschaving komt voort uit het christendom, dus is het terecht dat het christendom een bevoorrechte positie heeft, wat overigens nu niet het geval is. Zeker niet in Frankrijk.
Ik denk dat het gemis later komt. Als er weer rust is begint het rouwproces.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste 2/3 dagen waren kut, maar daarna wel weer wat beter. zal nog wel een tijdje wennen zijn
Jawel hoor. Al nieuwe vriendjes gemaakt. We wilden gisteren gaan sporten, maar toen was het dicht.quote:
kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden aan kanker, hij was 1,5 jaar ziek wel. Maar hij had chemo gehad en ging wat beter en plots weer back to the hospital en toen ging het heleemaal achteruit. Ging wel elke dag naar m toe, had wat spulletjes voor m gehaald. Hij was al niet zo erg erbij meer op dat moment. Maar schrok wel dat hij opeens stierf op het moment dat ik kwam binnenlopen.
Paar zusters en broeders hebben mij moeten kalmeren
Mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al nieuwe vriendjes gemaakt. We wilden gisteren gaan sporten, maar toen was het dicht.
Nu heb ik m'n biceps al n week niet getraind. Ik zie al aan m'n armen dat ik achteruit ga
die korte nee, was een duidelijke hint dat de kous wel af was.quote:
ja en ik dacht dat die nee dudielijk zou zijn, silly mequote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |