Testen of ik insulineresistentie heb. Hoop het niet. Denk het niet maar tochquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ben je in een ziekenhuis?
vet wegzuigenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ben je in een ziekenhuis?
Rugby is tof. Heb respect voor mannen die met volle vaart tegen elkaar aan beuken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:42 schreef Crip het volgende:
Was eens bezig met een rugby speler, dat zijn echte mannen
Hij had altijd wel een blessure, neus keivaak gebroken en enkel ook regelmatig. Hij was gewoon gewend aan die pijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rugby is tof. Heb respect voor mannen die met volle vaart tegen elkaar aan beuken.
![]()
stimo is maar een slanke deerne andersquote:
ja echt respect dat al seen mongool elkaar verwondquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rugby is tof. Heb respect voor mannen die met volle vaart tegen elkaar aan beuken.
![]()
Joh laat gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stimo is maar een slanke deerne anders
oke.quote:
Zo onverwachtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:52 schreef JimmyDean het volgende:
http://nos.nl/artikel/212(...)arden-republiek.html
Dit vind ik nou echt zo debiel. Eerst miljoenen moslims in je land binnenlaten, en vervolgens gaan janken als die moslims hun eigen gewaad aan willen doen bij het zwemmen. Laten de Fransen eerst maar wat gaan doen aan de hordes jihadisten ipv aan een stel oude vrouwen in een boerkini.
Ik vind het niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:52 schreef JimmyDean het volgende:
http://nos.nl/artikel/212(...)arden-republiek.html
Dit vind ik nou echt zo debiel. Eerst miljoenen moslims in je land binnenlaten, en vervolgens gaan janken als die moslims hun eigen gewaad aan willen doen bij het zwemmen. Laten de Fransen eerst maar wat gaan doen aan de hordes jihadisten ipv aan een stel oude vrouwen in een boerkini.
Wie?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:53 schreef Crip het volgende:
Vind wel altijd grappig als je mannen op fok afwijst of niet snoezig op ze in gaat gaan ze opeens dikzak lelijkerd etc roepen terwijl ze wel met je wilde daten of je mooi noemden
Why?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
ik hoef voorlopig even geen ziekenhuis meer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |