Heb nu 2 keer van die plekken gevonden waar dat kon maar je kan maar een slot per keer kopen toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Upgrade je exo suit naar minimaal 30 slots.
Elk slot kost 10k meer dan het vorige slot.
Je kunt plekken ook markeren zodat ze op je map komen te staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
half uurtje , gelukkig is mijn maan waarop ik zit niet zo vijandigIk mis gewoon een minimap/kaart waarop de plaatsen staan waar ik be geweest, want ik had al eerder een ebam gevonden , alleen het terug vinden is gewoon lastig.
Ik ben er nog niet helemaal mee bezig en wil het niet weten ook maar ik heb een vermoeden dat het aarde is en dat je dan zo'n vage statement eromheen krijgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:39 schreef StretchingKoala het volgende:
Net op twitch iemand gezien die naar Center ging...dus de laatste warp...well
Jup. Wat je ook kan doen is gewoon in je vliegtuigje gaan vliegen, om de paar seconden scannen en de groene vraagtekentjes volgen. Als je dan zo'n driehoekig gebouwtje vind land je en installeer je die slot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb nu 2 keer van die plekken gevonden waar dat kon maar je kan maar een slot per keer kopen toch?
Er zijn er dus meerdere van die dingen op 1 planeet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup. Wat je ook kan doen is gewoon in je vliegtuigje gaan vliegen, om de paar seconden scannen en de groene vraagtekentjes volgen. Als je dan zo'n driehoekig gebouwtje vind land je en installeer je die slot.
Nopequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal mee bezig en wil het niet weten ook maar ik heb een vermoeden dat het aarde is en dat je dan zo'n vage statement eromheen krijgt.
yupquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zijn er dus meerdere van die dingen op 1 planeet?
Thnxquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
yup
1. ga naar zo'n beacon met zo'n oranje licht erbovenuit
2. ram er een bypass-chip in
3. zoek naar shelter
4. ga naar shelter en install exosuit-upgrade
rinse and repeat. liggen er tientallen per planeet
Het markeren van plaatsen lijk mij wel handig, alleen geen idee hoe je dat doet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt plekken ook markeren zodat ze op je map komen te staan.
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een screenshot gevonden van het centrum van het universum.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal mee bezig en wil het niet weten ook maar ik heb een vermoeden dat het aarde is en dat je dan zo'n vage statement eromheen krijgt.
Jup, je zou, in theorie, je hele exosuit maximaal kunnen uitbreiden op één planeet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat was een geniale aflevering.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een screenshot gevonden van het centrum van het universum.
[ afbeelding ]
zit je nog op die experimental branch toevallig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:01 schreef mschol het volgende:
nog een update?..?
(crashde, wilde em vervolgens opstarten en ging updaten)
nope, tenzij hij automatisch naar de experimente branch is geswitchtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zit je nog op die experimental branch toevallig?
misschien een paar dingen die zijn terug gedraaid omdat voor een hoop mensen die geen problemen hadden er nu wel problemen zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:01 schreef mschol het volgende:
nog een update?..?
(crashde, wilde em vervolgens opstarten en ging updaten)
een incidentele geen error crash had ik voor de update al..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
misschien een paar dingen die zijn terug gedraaid omdat voor een hoop mensen die geen problemen hadden er nu wel problemen zijn
Je kunt schepen ook kopen met een upgraded warpdrive er al in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:27 schreef jogy het volgende:
Ik ga ook maar even graviballs verzamelen tot ik ergens rond de 3/4 miljoen heb en dan shoppen voor een mooi nieuw schip.
Dan heeft'ie gelogen of ik het fout onthouden >:-Dquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
54 slots ? wat is er gebeurd met de max 48 ?
elke paar pagina's van deze reeks iemand wel eens jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:43 schreef Armani XL het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je op wilt stijgen, je ineens de ruimte in schiet in 2 seconden.
Vervolgens ben je weer een minuut bezig om terug te komen.
Irritant...
48 was toch max voor exosuit en niet voor schip?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
54 slots ? wat is er gebeurd met de max 48 ?
voor beide volgens mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
48 was toch max voor exosuit en niet voor schip?
*Meldt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:43 schreef Armani XL het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je op wilt stijgen, je ineens de ruimte in schiet in 2 seconden.
Vervolgens ben je weer een minuut bezig om terug te komen.
Irritant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |