abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7175099
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 11:47 schreef Staanplaats het volgende:
Als ik lees dat de Kuip over 20 jaar niet meer aan de eisen zal voldoen vrees ik toch ergste. De eisen over 20 jaar:
40% Skyboxen?
Lerenstoeltjes, die je in drie standen kan zetten? en voetbankje?
Toillet met verwarmde bril?
Geen uitsupporters?
Iedereen genummerde, en persoonlijk stoel?
Alleen scc nadat jij en je complete familie gescreend zijn, en vervolgens kan je alleen het stadionen vak betreden via een irisscan?
Ja heb het ook gelezen, laten we er dus de komende 20 jaar maar het beste van maken, als er ooit een nieuw stadion komt moeten ze maar een replica van De Kuip neerzetten en dan aanpassen aan de moderne eisen van die tijd.
pi_7176735
Effe off topic, welke Feyenoorders gaan er morgen naar Hoerenvien toe en hebben jullie ook een kaartje? Ik twijfel om te gaan, heb zelf geen kaart en wil als ik er niet aan kan komen in een kroeg daar kijken, maar heb geen zin om daar alleen te zitten.
pi_7181253
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:13 schreef Luni het volgende:
Effe off topic, welke Feyenoorders gaan er morgen naar Hoerenvien toe en hebben jullie ook een kaartje? Ik twijfel om te gaan, heb zelf geen kaart en wil als ik er niet aan kan komen in een kroeg daar kijken, maar heb geen zin om daar alleen te zitten.
niemand?
pi_7184428
Een stadion met sfeer 'de Koel' het stadion van VVV
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
pi_7186844
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 11:30 schreef Leatherface het volgende:
Nee, dat was volgens mij bij Vitesse nog op het oude Monikkenhuize.
Dat was idd bij Vitesse op Nieuw-Monnikenhuize. Tegen Twente geloof ik.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 11:52 schreef -F- het volgende:
En de gedachte dat de kuip er over 20 jaar niet meer is, het voelt nu al of ik een dierbaar iemand verloren heb
Zo voelen Ajax-supporters zich nu al bijna 7 jaar .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 6 december 2002 @ 23:28:19 #81
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7187182
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 16:32 schreef Luni het volgende:

[..]

niemand?

Ben morgen opzekers in een kroeg te vinden in Hoerenveen zonder kaart. Je zal ook vast niet de enige zijn daar. Veel gaan met de trein. Ik stap ook op halverwege, dus kom ook. De meer zielen de meer vreugd!
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 december 2002 @ 11:29:59 #82
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7190799
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:10 schreef keeper het volgende:

Zo voelen Ajax-supporters zich nu al bijna 7 jaar .

quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

De Meer zielen De Meer vreugd!

Precies. Leuk dat F'noord fans het ook weten...

Maar effe on-topic.

Ben nooit in De ArenA geweest, dus weet niet hoe de sfeer daar is. Ben een De Meer man. Toen ze verhuisde was ik pissed. Ook over hoe ze met de fans toen omgingen bij de verhuizing...

Was onlangs dus bij LFC - Vitas en het viel me bijvoorbeeld op dat daar een keurige rij stond bij de ingang die heel ordelijk verliep. Ik was gewend dat er bij een uitverkochte wedstrijd gedrongen en geduwd werd; dat je geplet binnen kwam. Dan op de staanplaatsen stond en altijd toch effe op moest letten bij een doelpunt dat je niet voorover geduwd werd en zo. Had toch wel wat. Zo'n stoeltje zit wel lekker en zo, en zo'n overkapping is handig bij regen en kou. Het kijkt allemaal wel wat makkelijker. Maar volgens mij zie je nog het beter en luxueuzer als je voor je TV zit. Ik ging dan ook helemaal niet naar het stadion om het beter of luxer te zien, maar om de sfeer, het aanmoedigen, het verwantschap met de club. Dan mag je wel nu kuipstoeltjes hebben, maar als er geen sfeer is (men zeikt als je gaat staan, je vreemd aankijkt als je luidruchtig je club aan moedigd, etc. ik het vrijwel zinloos om te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 07-12-2002 11:41]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7192434
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:29 schreef Doc het volgende:
Dan op de staanplaatsen stond en altijd toch effe op moest letten bij een doelpunt dat je niet voorover geduwd werd en zo. Had toch wel wat.
Zeker.

Nog nooit zo fijn bijna van een rij gevallen als toen Wamberto de 2-2 maakte tegen Utrecht in de Amstel-Cup finale.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7219529
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben morgen opzekers in een kroeg te vinden in Hoerenveen zonder kaart. Je zal ook vast niet de enige zijn daar. Veel gaan met de trein. Ik stap ook op halverwege, dus kom ook. De meer zielen de meer vreugd!

Ben je nog geweest? Heb in een kroeg gezeten, in Heerenveen, waar later op de middag de treingroep ook binnen kwam, was jij daar bij? Had ook geen kaart, ben toch naar het stadion gegaan, en liepen met een groep van een man of 10 zo door, ik was de enige zonder kaart, maar er waren een paar stillen die mij in de gaten hadden, dus ik ben er als een speer vandoor gegaan, heb die ellende in de kroeg zitten bekijken.
  maandag 9 december 2002 @ 12:39:19 #85
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7220390
Ben op laatste moment niet gegaan, mensen waar ik mee was hadden of geen zin of geen geld. Volgende keer beter.

Achteraf ook wel beter geweest eigenlijk.

A.M.A.B
pi_7221428
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:39 schreef Cart_man het volgende:
Ben op laatste moment niet gegaan, mensen waar ik mee was hadden of geen zin of geen geld. Volgende keer beter.

Achteraf ook wel beter geweest eigenlijk.

Treingroep, heeft op station Zwolle ruzie gehad met een groep j*den
  maandag 9 december 2002 @ 14:19:08 #87
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7222578
Had het gezien. Wij zouden aanvankelijk ook meegaan met de treingroep maar om verschillende redenen dus niet meegegaan. Erg jammer bleek weer achteraf.

Weer de kans niet gehad om een jood te beuken

A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 december 2002 @ 10:51:47 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7516310
Sfeer in stadions: Liverpool vs Everton. DAT was sfeer in het stadion.

Opmerkelijk trouwens dat fans van LFC en the Toffees gewoon door elkaar heen liepen. Zonder problemen. Ook later in de stad weinig problemen gemerkt.

dinsdag 24 december 2002 @ 10:57:02 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7516375
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 10:51 schreef Doc het volgende:
Sfeer in stadions: Liverpool vs Everton. DAT was sfeer in het stadion.

Opmerkelijk trouwens dat fans van LFC en the Toffees gewoon door elkaar heen liepen. Zonder problemen. Ook later in de stad weinig problemen gemerkt.

En ZO hoort het ook!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_7516407
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 20:38 schreef drollenvanger het volgende:
Een stadion met sfeer 'de Koel' het stadion van VVV
whoehahahaha

sfeer vind je wel nog in het buitenland!!! altijd volle stadions!!

Stop rockin' the boat.
  dinsdag 24 december 2002 @ 11:16:24 #91
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_7516657
Ik lees hier veel kritiek op stewards, club leiding e.d. maar daar ligt het echte probleem niet...
De problemen m.b.t. staanplaatsen, vuurwerk, vrijhouden van trappen, zitten en eigenlijk alles wat er hier genoemd is word gewoon verboden door instanties als de KNVB, FIFA, UEFA e.d. Deze maken de regels waar een stadion aan moet voldoen. Doen ze dit niet volgt er een flinke boete, en als dat nog niet helpt mogen er geen wedstrijden meer gespeeld worden......

Kritiek op stewards en club leiding vind ik dus onterecht, want deze hebben zich maar aan de regels te houden! Ik ben zelf steward bij PSV (oost), en je krijgt gewoon druk van 2 kanten:

- van de club leiding, want anders krijgt de club een boete van een van de instanties
- en van de supporters, want die zeggen ook hoe ze het willen zodat ze de sfeer idd beter kunnen maken.

maar ook al ben je het eens met de supporters, toch moet je je aan de regels houden en eventueel een supporter verwijderen omdat hij zich niet aan de regels houd ook voor ons is dat niet het leukste van het werk maar wel nodig........

""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 december 2002 @ 12:23:02 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7545844
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 10:58 schreef bassieVL het volgende:

[..]

whoehahahaha

sfeer vind je wel nog in het buitenland!!! altijd volle stadions!!

Volgens The Kop is er geen sfeer in the Library (Highbury). "Stand inside the ground during the first half and hold a pin at eye level before letting it drop. We'll promise you'll be able to hear it fall all the way to the ground"
pi_7546825
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 11:16 schreef Big_M het volgende:
Ik lees hier veel kritiek op stewards, club leiding e.d. maar daar ligt het echte probleem niet...
De problemen m.b.t. staanplaatsen, vuurwerk, vrijhouden van trappen, zitten en eigenlijk alles wat er hier genoemd is word gewoon verboden door instanties als de KNVB, FIFA, UEFA e.d. Deze maken de regels waar een stadion aan moet voldoen. Doen ze dit niet volgt er een flinke boete, en als dat nog niet helpt mogen er geen wedstrijden meer gespeeld worden......

Kritiek op stewards en club leiding vind ik dus onterecht, want deze hebben zich maar aan de regels te houden! Ik ben zelf steward bij PSV (oost), en je krijgt gewoon druk van 2 kanten:

- van de club leiding, want anders krijgt de club een boete van een van de instanties
- en van de supporters, want die zeggen ook hoe ze het willen zodat ze de sfeer idd beter kunnen maken.

maar ook al ben je het eens met de supporters, toch moet je je aan de regels houden en eventueel een supporter verwijderen omdat hij zich niet aan de regels houd ook voor ons is dat niet het leukste van het werk maar wel nodig........

Als je het niet eens bent met een bepaalde regelgeving waarom voer je het dan uit? Dan stop je toch gewoon met je steward werk?
En wie zijn de UEFA en KNVB, als alle clubs maar hard genoeg protesteren tegen een achterlijke beslissing zullen toch echt wel overstag moeten gaan, maar dat doen de clubs niet....
De regels ben ik toch niet van onder de indruk eerlijk gezegd, er zijn ook regels mbt tot uitsupporters maar genoeg clubs in het betaalde voetbal lappen deze regel aan de laars, en de KNVB doet niks.
Het is te gemakkelijk om je te verschuilen achter het beleid van de KNVB, clubs kunnen zeker wel invloed hebben op dit beleid als ze maar willen. Schalke 04 heeft ook een stadion met staanplaatsen, die zijn gewoon creatief geweest, en begonnen niet te klagen dat ze anders met Europese wedstrijden in problemen zouden komen.
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:52:51 #94
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7663607
Iemand nog youp van het hek gezien afgelopen dinsdag, vond dat hij de sfeer bij het Nederlands Elftal perfect verwoordde!!
pi_7664532
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:52 schreef BOT het volgende:
Iemand nog youp van het hek gezien afgelopen dinsdag, vond dat hij de sfeer bij het Nederlands Elftal perfect verwoordde!!
Bij het Nederlands elftal heerst helemaal geen sfeer, dat wordt mag je niet eens gebruiken in dezelfde zin.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 2 januari 2003 @ 13:52:50 #96
40878 BOT
pi_7664696
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 13:45 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Bij het Nederlands elftal heerst helemaal geen sfeer, dat wordt mag je niet eens gebruiken in dezelfde zin.

Thialf sfeertje........maar idd da's een heel andere " sfeer" dan in een voetbal stadion zou moeten heersen.
GEEN dweilorkesten en sponsor atributen!!!!!
  donderdag 2 januari 2003 @ 17:26:51 #97
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7669162
Laatst was het nog eens ouderwets gezellig op de tribune. Welke wedstrijd het was? RJC-NEC, 4 graden celsius, SBS6, AC, los kaartje kopen. Slechts 2.500 (!!) bezoekers. Alle gelegenheidssupporters zaten lekker thuis bij moeder de vrouw en alleen de harde kern was in het stadion. Geweldige sfeer.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:44:34 #98
40878 BOT
pi_7671540
Net al bij uitwedstrijden dus. daar is de sfeer ook over het algemeen beter vind ik
pi_7672045
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:52 schreef BOT het volgende:
Het was ook Youp van 't Hek die een paar maanden openlijk schande sprak over de "Hamas-spreekkoren", terwijl deze man wel gewoon z'n geld verdient met grappen over Enschede, Volendam en ook over WO II.
Niet dat hij die grappen niet mag maken (ik kan er zelf wel om lachen), maar ga dan niet de moraalridder spelen als hij niet zonder die grappen kan.....
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 3 januari 2003 @ 09:38:56 #100
40878 BOT
pi_7680650
Ja hij is niet altijd even fair t.o.v zijn eigen grappen, alleen wat hij zei over de namaak sfeer bij het Ned. 11tal klopte wel aardig vond ik(en het was nog grappig ook )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')