abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7119281
quote:
Op maandag 2 december 2002 19:22 schreef Elmotje het volgende:

[..]

helemaat niets vond ik nog wel meevalle.
maar tegen zwolle tis stil aan de overkant en you'll never walk alone vond ik zo verschrikkelijk triest.
gelukkig kom ik nog niet zo lang in de kuip, dus ik ken geen super sfeer van vroeger.
voor de rest is het gewoon kut.

Gelukkig kwam ik er vroeger wel en heb ik nog van die sfeer meegekregen, maar vrij recent was er ook nog een goede sfeer, tis in de Kuip echt pas van de laatste 2 jaar en de grootste oorzaak hiervan is naar mijn mening die Gloryhunters die tegenwoordig de tribunes bevolken met hun broodtrommels, die zitten je aan te staren als je een blow aan het draaien bent.
Mijn hoogtepunt qua sfeer was toch wel thuis tegen Tenerife, we werden weggespeeld, stonden 4 - 0 achter en we bleven zingen, en Feyenoord scoorde zowaar nog. Marseille thuis was ook kippevel.
  dinsdag 3 december 2002 @ 11:40:19 #52
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7119385
Tuurlijk zijn er ook nu wedstrijden met heel veel sfeer maar het is allemaal een beetje gemaakt met die trommels en mascottes. Sfeer is niet alleen liedjes zingen! Ik vind de tegenstander intimideren ook een deel van de sfeer. (fluitconcerten enzo)
  dinsdag 3 december 2002 @ 11:57:10 #53
30732 -F-
He's here He's there
pi_7119703
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:34 schreef Luni het volgende:
Mijn hoogtepunt qua sfeer was toch wel thuis tegen Tenerife, we werden weggespeeld, stonden 4 - 0 achter en we bleven zingen, en Feyenoord scoorde zowaar nog.
Dat was de wedstrijd dat een groot gedeelte van het publiek voortijdig het stadion verliet (ja het gebeurd ook bij Feyenoord) en het deel dat bleef zitten zorgde voor gigantisch veel sfeer.

Dan heb je ook nog de bekerwedstrijd tegen Den Bosch, de kuip is voor het eerst sinds jaren met minder als de helft gevult en de regen komt met bakken uit de lucht. Maar desondanks is de sfeer beter als menig competitie wedstrijd waarbij 44.000() supporters zitten

He's fuckin everywhere
pi_7119730
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:57 schreef -F- het volgende:

[..]

Dat was de wedstrijd dat een groot gedeelte van het publiek voortijdig het stadion verliet (ja het gebeurd ook bij Feyenoord) en het deel dat bleef zitten zorgde voor gigantisch veel sfeer.

Dan heb je ook nog de bekerwedstrijd tegen Den Bosch, de kuip is voor het eerst sinds jaren met minder als de helft gevult en de regen komt met bakken uit de lucht. Maar desondanks is de sfeer beter als menig competitie wedstrijd waarbij 44.000() supporters zitten

Je ligt nog steeds wakker van die 44.000 he?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 3 december 2002 @ 11:59:33 #55
30732 -F-
He's here He's there
pi_7119753
Ik vind het vaag meer niet
He's fuckin everywhere
pi_7120647
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:59 schreef -F- het volgende:
Ik vind het vaag meer niet
Heb effe gekeken, en afgelopen zondag zaten er ook 44.000, dit kan echt nooit kloppen, want ze hadden aan beide kanten van het uitvak een bufferzone en op de parterre mocht helemaal niemand zitten. Met andere wedstrijden zaten deze vakken zo goed als vol, net zoals de rest van het stadion en toen zaten er ook 44.000.

Inderdaad een vaag verhaal.

dinsdag 3 december 2002 @ 16:26:40 #57
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_7124264
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 10:53 schreef -F- het volgende:

[..]

Ik kan me beelden herinneren van een Europacup wedstrijd van Feyenoord dat de mensen tot aan de zij-lijn stonden.

op school hebben we ergens een poster hangen waar mensen ook zo staan rijen dik.
alleen ze staan allemaal even hoog zonder tribuns, dus vraag me af wat de achterste zien?
maar wel geinig om te zien.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 december 2002 @ 16:28:59 #58
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_7124313
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 13:05 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb effe gekeken, en afgelopen zondag zaten er ook 44.000, dit kan echt nooit kloppen, want ze hadden aan beide kanten van het uitvak een bufferzone en op de parterre mocht helemaal niemand zitten. Met andere wedstrijden zaten deze vakken zo goed als vol, net zoals de rest van het stadion en toen zaten er ook 44.000.

Inderdaad een vaag verhaal.

ja maar met zulke risico wedstrijden worden stuk of 15 vakken in verkoop gedaan. bij normale gewoon 4 ofzo.
maarja. die restjes in de vakken zijn nooit zoveel als die buffervakken.
w was ook in verkoop en nog steeds was er een hele open plek w2/w3 zoals altijd.
en vak x is ook altijd plek zat.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 5 december 2002 @ 15:19:59 #59
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7160954
quote:
Op maandag 2 december 2002 17:11 schreef Fulton het volgende:

[..]

d'r was een mooie bengaalse show toen tegen Heerenveen
(wat nu ook weer niet meer mag van de KVNB )

quote:
FC Twente heeft van de KNVB een boete van €5000,- gekregen vanwege het afsteken van fakkels.
Het vuur werd ontstoken vorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen PSV op 2 november. FC Twente gaat in beroep tegen de straf. Volgens stadionmanager Gerard Tenniglo zijn de fakkels onder streng toezicht afgestoken en beschikt de club over de nodige vergunningen.
KNVB
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7162842
Sfeer moet iig spontaan vanuit het publiek komen, en dus geen gemaakte sfeer met zo'n lullige blaaskapel zoals bij het Nederlands Elftal.
pi_7162854
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:04 schreef Leatherface het volgende:
Sfeer moet iig spontaan vanuit het publiek komen, en dus geen gemaakte sfeer met zo'n lullige blaaskapel zoals bij het Nederlands Elftal.
Idd.
  donderdag 5 december 2002 @ 17:16:46 #62
30732 -F-
He's here He's there
pi_7163026
Wij Nederlandse stadion bezoekers hebben gewoon een verkeerde mentaliteit. Er heerst geen eensgezindheid.
He's fuckin everywhere
pi_7163087
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:19 schreef CAZZO het volgende:

[..]

[..]

KNVB [afbeelding]

Inderdaad, vind het z'n goedkope zakkenvullerij al die boetes, fakkels geven z'n fantastische sfeer, vind wel dat ze een boete mogen geven als ze het veld worden opgegooid.
pi_7163138
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:16 schreef -F- het volgende:
Wij Nederlandse stadion bezoekers hebben gewoon een verkeerde mentaliteit. Er heerst geen eensgezindheid.
Inderdaad en we zijn geen baas meer in eigen stadion, dat wordt tegenwoordig beheerd door camera's die z'n beetje alles waanemen en bij het minste of geringste wordt je er door de ME, die vroeger niet eens het vak op durfde, opgepakt.
pi_7163225
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Inderdaad, vind het z'n goedkope zakkenvullerij al die boetes, fakkels geven z'n fantastische sfeer, vind wel dat ze een boete mogen geven als ze het veld worden opgegooid.

Dat Bengaalse Vuur of hoe zoiets ook mogen heten vind ik idd prachtig. Natuurlijk wel een beetje riskant in een drukbezet vak.
  donderdag 5 december 2002 @ 19:45:20 #66
30732 -F-
He's here He's there
pi_7165374
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:28 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat Bengaalse Vuur of hoe zoiets ook mogen heten vind ik idd prachtig. Natuurlijk wel een beetje riskant in een drukbezet vak.

Ik vraag mij dan ook af hoe dit ooit goed heb kunnen gaan.
De papieren vellen met zoveel vuurwerk!
He's fuckin everywhere
pi_7167491
Voetbal was leuk tot eind jaren 80, Daarna heeft het geld de sport verziekt. De prijzen hebben de echte supporters eruit geprijsd. En vroeger speelde er een ploeg waar je trots op was, nu loopt er een stel overbetaalde huurlingen die zitten te wachten tot ze ergens nog meer kunnen verdienen.

my 2 cents

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  vrijdag 6 december 2002 @ 08:30:47 #68
40878 BOT
pi_7172546
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:16 schreef -F- het volgende:
Helemaal mee eens....heel veel stadions zijn maar voor een klein deel gevuld met supporters(to support = ONDERSTEUNEN) De rest van het publiek doet alsof het in een bioscoop zit. Komt natuurlijk ook door de vernieuwde stadions dat die mensen er zijn. Vroeger zag je ze in ieder geval veel minder
  vrijdag 6 december 2002 @ 08:32:49 #69
40878 BOT
pi_7172556
Even tussendoor......het oude stadion van NAC is toch een keer in de fik gevlogen, althans een tibune. Kwam dat toen door vuurwerk of door iets anders. Ik kan het me niet meer herrineren. Was ergens midden jaren '90 als ik het goed heb
  vrijdag 6 december 2002 @ 09:17:41 #70
30732 -F-
He's here He's there
pi_7172862
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 08:32 schreef BOT het volgende:
Even tussendoor......het oude stadion van NAC is toch een keer in de fik gevlogen, althans een tibune. Kwam dat toen door vuurwerk of door iets anders. Ik kan het me niet meer herrineren. Was ergens midden jaren '90 als ik het goed heb
Ik kan mij herinneren dat een jongen die tribune aangestoken had. Hij had het later aan zijn ouders verteld of tegen de politie gezegd iets in die richting.
He's fuckin everywhere
pi_7173776
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 08:32 schreef BOT het volgende:
De Beatrixstraat, tja, die goeie ouwe tijd, heb er met Feyenoord een paar mooie wedstrijden meegemaakt.
  vrijdag 6 december 2002 @ 10:56:50 #72
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_7174137
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Inderdaad en we zijn geen baas meer in eigen stadion, dat wordt tegenwoordig beheerd door camera's die z'n beetje alles waanemen en bij het minste of geringste wordt je er door de ME, die vroeger niet eens het vak op durfde, opgepakt.

idd
Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_7174646
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:17 schreef -F- het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat een jongen die tribune aangestoken had. Hij had het later aan zijn ouders verteld of tegen de politie gezegd iets in die richting.

Nee, dat was volgens mij bij Vitesse nog op het oude Monikkenhuize.

Bij NAC is die tribune in de fik gevlogen doordat zo'n vuurwerkkaars het dak verbrandde.

pi_7174944
Als ik lees dat de Kuip over 20 jaar niet meer aan de eisen zal voldoen vrees ik toch ergste. De eisen over 20 jaar:
40% Skyboxen?
Lerenstoeltjes, die je in drie standen kan zetten? en voetbankje?
Toillet met verwarmde bril?
Geen uitsupporters?
Iedereen genummerde, en persoonlijk stoel?
Alleen scc nadat jij en je complete familie gescreend zijn, en vervolgens kan je alleen het stadionen vak betreden via een irisscan?
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 6 december 2002 @ 11:52:40 #75
30732 -F-
He's here He's there
pi_7175028
Tsja we doen er misschien wel een beetje lachwekkend over maar daar gaat het langzamerhand wel heen.

En de gedachte dat de kuip er over 20 jaar niet meer is, het voelt nu al of ik een dierbaar iemand verloren heb

He's fuckin everywhere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')