Ik ga daar maarf eens mee experimenteren dan.quote:De stoomtijd is iets langer dan de kooktijd, reken op 3 tot 5 minuten meer.
dat zeg ik toch nietquote:
Punt is dat ik een aparte functie op mijn apparaat heb, en ik weet niet precies hoe dat te vertalen naar een gewone magnetron. Ik stel 8 minuten in voor broccoli, maar hij is dan eerst een paar minuten bezig om hem op temperatuur te krijgen. Die 8 minuten gaan daarna pas lopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch nietjij geeft zelf aan dat ik moet experimenteren.
Hoe lang stoom jij sperziebonen bijvoorbeeld?
Aah,zo, dat had ik niet begrepen. Klinkt wel heel handig!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Punt is dat ik een aparte functie op mijn apparaat heb, en ik weet niet precies hoe dat te vertalen naar een gewone magnetron. Ik stel 8 minuten in voor broccoli, maar hij is dan eerst een paar minuten bezig om hem op temperatuur te krijgen.
Dus om te beginnen zou ik zeggen: 11 minuten, dan kijken of het gaar genoeg is.
Sorry, je vroeg naar sperziebonen, niet broccoli. Maar die doe ik even lang, in principe. Altijd even proeven of ze niet nog te hard zijn. Een minuutje erbij gaat heel gemakkelijk, natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:48 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Aah,zo, dat had ik niet begrepen. Klinkt wel heel handig!
Ik ga de bonen inderdaad gewoon op een minuut of 11 proberen. Ik ben benieuwd.
Je krijgt sowieso al kanker van een magnetron, dus dat maakt dan ook niet zoveel meer uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:43 schreef MCH het volgende:
Lijkt me echt zo'n ding dat instant kanker afgeeft als hij heet wordt.
Lekker (combimagnetron) combo kanker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso al kanker van een magnetron, dus dat maakt dan ook niet zoveel meer uit.
Twee voor de prijs van een. Wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker (combimagnetron) combo kanker.
ik dacht dat onderin was op het vocht van de groeten op te vangen was?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook zo'n soort stomer, die zat bij de combi-oven.
Het idee is: onderin een laagje water, in het mandje de groenten en dan in de magnetron. Hoe lang? Dat zul je moeten uitproberen.
Ik gebruik 'm trouwens vooral voor broccoli en sperziebonen. Ideaal.
Waar zou dat nou goed voor zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht dat onderin was op het vocht van de groeten op te vangen was?
als je diepvries groenten stoomt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar zou dat nou goed voor zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |