Juist niet tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:35 schreef JimmyDean het volgende:
Zijn wel echt allemaal chicks van jouw leeftijd, Sof. Wel een beetje merkwaardig.
Oh maar ik ben 21 he. Vond sommige er niet zo oud uit zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best veel vond ik. Maar ik kan leeftijd heel slecht inschatten
Ze leken me allemaal wel ouder dan 18 behalve die blonde en een paar die aan het knutselen waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh maar ik ben 21 he. Vond sommige er niet zo oud uit zien
Oh njaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze leken me allemaal wel ouder dan 18 behalve die blonde en een paar die aan het knutselen waren.
Meestal is de doelgroep wat jonger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nja
maar waarom is dat merkwaardig dan
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je hier joden of moslims had neergezet waren de rapen gaar
haha lolquote:
Als je tussen de comments kijkt zie je dat er veel verschillende leeftijden zijn vind ik. En als je eerdere video's ziet van meets dan zijn ze ook niet heel jong ofzo hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meestal is de doelgroep wat jonger.
ben jij voor trump?quote:
Nee dat klopt, viel me toen ook al op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je tussen de comments kijkt zie je dat er veel verschillende leeftijden zijn vind ik. En als je eerdere video's ziet van meets dan zijn ze ook niet heel jong ofzo hoor
hahahaquote:
haha ja gewoon leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaBest wel leuk om terug te zien. Ik had verwacht dat het heel stom zou zijn. Heb ook uitgesteld om die vlog te kijken haha
Ja beetje wel hahahquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja gewoon leuk
Vond dat meisje daarvoor wat was gefietst namelijk wel beetje awkward
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |