Hier verderquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:51 schreef Prowl het volgende:
Zwaar gehypte boutfilm, halverwege de film kapt imax er ook nog eens mee en was het een 2d voorstelling
Ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb eerlijk gezegd, het was zo rechtoe-rechtaan dat het weinig aan de verbeelding over liet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Boo fucking hoo, ook de biosversie was prima te volgen omdat het gemistte geimpliceerd werd.
Ik gok dat hij het over BvS had, maar ook die kon ik prima volgen zonder de geknipte stukken die wel in de ultimate zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb eerlijk gezegd, het was zo rechtoe-rechtaan dat het weinig aan de verbeelding over liet.
Ah ja, last het verkeerd. nou ja BvS alleen in de extended cut gezien en die was iig onderhoudend suf. Daar zat ik nergens op m'n horloge te kijken om te zien hoe lang de film al duurde, dat was bij SS anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het over BvS had, maar ook die kon ik prima volgen zonder de geknipte stukken die wel in de ultimate zitten.
Hey gaat er niet om of het te volgen is of niet het is gewoon geen toffe marketing om eerst de cut Version in de bios te brengen om daarna nog met een uncut versie te komen. Beetje vergelijkbaar met games waar ze dingen weglaten die je later als dlc erbij moet kopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Boo fucking hoo, ook de biosversie was prima te volgen omdat het gemistte geimpliceerd werd.
Nie overdrijven nie, Director's/extended/ultimate cuts zijn al 30 jaar aan de orde van de dag. Het is niet dat je een stuk film echt mistte. Dat heeft ook geen kut met marketing te maken aangezien die ultimate meteen verkrijgbaar is als thuisrelease.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey gaat er niet om of het te volgen is of niet het is gewoon geen toffe marketing om eerst de cut Version in de bios te brengen om daarna nog met een uncut versie te komen. Beetje vergelijkbaar met games waar ze dingen weglaten die je later als dlc erbij moet kopen.
En dit zie ik absoluut niet zo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
Gisteren dan eindelijk suicide squad gezien.
Een stuk beter dan batman v superman ook.
In de zin van verhaalopbouw wel ja. Al was het plot in beide films erg wankel. Ze willen teveel doen, teveel vertellen, teveel nieuwigheid introduceren... die films raken zo compleet uit balans en dat heeft effect op het totaal plaatje van de filmprent. Goede scriptschrijvers en een degelijke route (qua universum) zou al een hoop schelen denk ik. Vooral niet te snel willen gaan, rustig opbouwen en je tijd benutten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar zat als film beter in elkaar.
Ho ho, wel feitelijk blijven: SS probeert van een heel simpel geheel iets heel intelligents te bouwen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:57 schreef Unites het volgende:
[..]
In de zin van verhaalopbouw wel ja. Al was het plot in beide films erg wankel. Ze willen teveel doen, teveel vertellen, teveel nieuwigheid introduceren... die films raken zo compleet uit balans en dat heeft effect op het totaal plaatje van de filmprent. Goede scriptschrijvers en een degelijke route (qua universum) zou al een hoop schelen denk ik. Vooral niet te snel willen gaan, rustig opbouwen en je tijd benutten.
Daar ging zowel BvS als SS de fout mee in.
Ja, BvS ook. Beide films faalden hard.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ho ho, wel feitelijk blijven: SS probeert van een heel simpel geheel iets heel intelligents te bouwen.
BVS had echter drie plots om elkaar heen lopen wat velen lastig vonden. Jij vond dat een faal, ik niet. SS ook niet, maar die vond ik als film wel een lagere kwaliteit hebben maar dat wist ik van te voren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 02:08 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Ja, BvS ook. Beide films faalden hard.
Hoezo wist je dat al van te voren?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BVS had echter drie plots om elkaar heen lopen wat velen lastig vonden. Jij vond dat een faal, ik niet. SS ook niet, maar die vond ik als film wel een lagere kwaliteit hebben maar dat wist ik van te voren.
Omdat het geen a-list villains zijn behalve the Joker. De hele opzet is ook anders. Dat maakte ook dat ik de film niet geweldig vond, maar ook zeker niet slecht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:05 schreef Unites het volgende:
[..]
Hoezo wist je dat al van te voren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |