abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_467137
Georgie en Kim hebben ruzie.
Kim staat buiten met Bianca en Robin, Georgie ligt op bed, en praat met hieke.
Kim is duidelijk, zij is gewoon niet zo lichamelijk en knuffelig, en ze heeft genoeg van zn verwende jongetjes gedrag.
Als ze maar buiten waren, dan konden ze even afstand nemen.... B en R geven haar gelijk, ze klinkt verstandig zeggen ze.
Georgie ligt juist te klagen dat Kim alleen aan zichzelf denkt, en nooit es wat voor hem doet : "jij schenkt toch ook melk voor mij in, waarom kan Kim dat niet gewoon ook doen?"
Hij weet heus wel dat hij niet altijd even lief is, maar dit zit hem tot hier.
"En als ze drank op heeft kan ze wel knuffelen."
Ondertussen zijn ze nu buiten aan het voetbal-in-het-geitenhok-schieten.
Effe afstand nemen dus.
pi_467168
Kim is inderdaad erg pissed.
Georgie heeft tegen haar gezegd dattie sacherijnig is, om haar.
Maar hij wil niet zeggen waarom, hij gaat naar bed.
Ze moet er maar eens over nadenken en morgen gaat hij wel vertellen waarom.
K: kwader kunnen ze me niet krijgen; door zo'n psychologisch spelletje te spelen.
Als het aan hem ligt zitten we 24 uur per dag aan elkaar te frunniken, zo ben ik niet.
  maandag 13 november 2000 @ 23:06:46 #53
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_467388
23.05
In de woonkamer:

Hie: 'Ga je straks nog naar bed Kim, of blijf je de hele nacht wakker?'
Kim: 'Ik blijf maar wakker denk ik ...'

Iedereen: 'ahhhh...'

pi_467404
H&F, D en Robin op bank
Nu komt Kim er ook bij (naast Robin)
praten wat over gipsvlekken op plafond, vlekken op bank (feestresten?)
vragen zich af of cigarettenlucht in slaapkamer 's nachts van cameramensen komt.
[waar blijft Kim/Georgie verhaal nou]
H:Kim ga je vanacht nog wel naar bed?
Kim:Hihi, hmml mm , jawel
Robin doet nu BB Ruud na over Bibi
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_467465
23:20
D: dit is de 1e en laatste dag dat je m'n haar zo los ziet. rest vindt het jammer, tis juist leuk zo.
*reclame
Kim heeft zin in cigaret, D: Ik heb er nog maar 1, K:geeft niet, ik heb zelf, weddenschap kan me gestolen worden.
Dees:Robin je moet vanacht mijn voeten opwarmen, door de vijver.
Kim kan niet op woord consequenties komen.
Ze gaan weer alcohol drinken, Robin:Nee, ik heb voor mijn leven al genoeg gedronken.
Hieke: 1 voor de gezelligheid. R: O stom had ik niet door, ik doe 1tje mee.
Kim steekt cigaretje op, weddenschap had ik nooit moeten doen, ik stap er nu vanaf. * goed zo Kimmie
pi_467489
Georgie is blijkbaar even uit bed gekomen, heeft gezien dat Kim zat te roken en maakte (vanuit de keuken) hier een opmerking over.
Kon het niet verstaan maar zodra hij weer weg was werd Kim heel erg kwaad, was een hele kinderachtige opmerking.
Ze doet nu erg negatief, flikker op met je psychologische gedoe.
Ze vraagt de rest om raad, Hieke reageert een paar keer door te zeggen dat Kim met Georgie zelf moet praten.
Van de rest krijgt ze weinig respons.
Ferdi wil zich nergens over uitlaten: dat is aan jullie.
Koos vind ze te verschillend, leeftijdsverschil.
Bianca is er niet bij; ligt dus ook in de slaapkamer, waarschijnlijk met Georgie te praten.
Kim: ik zit me zo op te naaien.
  maandag 13 november 2000 @ 23:43:58 #57
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_467494
23.39
Kim en georgie hebben ruzie
kim heeft "stiekum" een sigaret gerookt terwijl georgie lag te slapen hij werd echter wakker en betrapte haar de strekking van het verhaal van georgie: ik laat me door zo'n gup van 20 niet bedonderen en ik erger me al een tijd, ik heb er geen zin meer in, doei opdonderen.
strekking van het verhaal van kim: we zijn niet getrouwd of zo hij kan niet alles voor mij bepalen. hij kan met me praten maar moet wel normaal doen en niet zo chagrijnig.
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_467497
23:35
Kim: Jongens wat vinden jullie ervan, heb ik nou iets verkeerd gedaan?
H:Moet je hem zelf vragen, niet nu.
Kim: heeft G gezegd "flikker op met dat psygologische gedoe, halooho!
F: Ga ik me niet over uitlaten, is aan jullie, H: finnikook
Stem: Koos wil je je zender omdoen?
Hieke ligt gezellig met rug op F
Koos kan niet lekker slapen, op andere kamer wil hij ook niet, dan hoortie weer voetstappen van naar de wc.
pi_467499
*Qt valt bijna van haar stoel, Kim is boos

Ze is boos op Georgie. Te boos om het nu uit te praten. Gaat nu aan de ouzo, bier en sigaretten. Hoe durft ie te zeggen wat ze moet doen. De weddenschap om niet te roken was stom van haar. Als hij nu niet wil praten maar morgen had hij er morgen over moeten beginnen en niet nu. Hij wil wel de hele dag knuffelen, zij niet. Ze wil wat ruimte ook. Hier zit ze niet op te wachten toch. Gelukkig is ze niet met hem getrouwd. Buiten is het ook heel anders strax. Je kan niet zeggen dat je verliefd bent in huis, dat weet je niet...

Op dat laatste reageren de bewoners het sterkst. Ferdi, Hieke en Dees denken dat het best wel kan.

Kim vertelt dat ze normaal nooit bier drinkt, alleen als ze genoeg gedronken heeft. Maar hier begint ze het lekker te vinden. Robin: 'Je wordt volwassen..' Ze grappen er ff over. Dees rookt ook lekker sigaretjes.

Kim heeft het ook over de afstand tussen Epe en Zoetermeer. Dees zegt dat dat niet uit maakt. Ferdi: 'Nee, Groningen - Limburg is ook ver!' Kim: 'Ja, dat is waar...' Waar gaat dit over

Ben ook ff met andere dingen bezig ondertussen, dus dit is een samenvatting

Hieke ligt languit op Ferdi op de bank. Robin zit naast Kim. Dees hangt op een bank en Koos heeft een schommelstoel gepakt.

Kim vraagt ook raad aan de andere bewoners. Ze willen zich er duidelijk niet teveel over uitspreken. Hieke vindt dat ze met Georgie moet praten, Ferdi ook. Robin zegt ook dat ze de dingen die ze nu vertelt tegen Georgie moet zeggen. Kim zegt dat Georgie haar het gevoel geeft dat ze iets fout heeft gedaan, terwijl ze heel eerlijk is juist. Dat maakt haar razend.

Stukkie gemist weer

Gaat nu over Koos die niet kan slapen door het gepraat in de woonkamer. De andere slaapkamer is ook nix, dan hoort hij het toilet. Hieke zegt half lachend, half serieus dat het voor Koos ook niet snel goed is.

Er wordt nog wat alcohol aangerukt en Koos moet van 'De Stem' zijn zender omdoen.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_467521
Kim is ff naar het toilet geweest. De rest vraagt zich af of ze zo naast Georgie gaat slapen. Anders kan ze ook in de andere slaapkamer liggen. Ferdi biedt zich aan en eikelt wat over zijn behoeftes als vrijgezel. Hieke:'Arme Kim'

Kim komt terug. Ze zit hier niet op te wachten. Legt nog eens uit van de 'niet roken' weddenschap, lekker belangrijk zegt ze. Ze lachen dat iedereen dat strax zegt lekker belangrijk. En Robin komt dan als emo uit het huis. Veel hilariteit.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  maandag 13 november 2000 @ 23:57:15 #61
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_467527
georgie in bed, bianca in het bed erboven:
Bianca doet een goed wwordje voor kim: zij heeft jou ook af en toe nodig maar dan kan je het niet, ik vind het jammer, jullie moeten goed naar je gevoel gaan kijken
georgie: ik ben echt gek op haar maar dat gevoel komt niet van 2 kanten, jij bent nu de 5e die zegt dat zij niet zo gek op mij is. ik heb haar steeds gevraagd, ik laat me niet voor een karretje spannen en dat gevoel krijg ik. Het komt alleen maar van mijn kant en van haar komt helemaal niets. Ik vraag steeds zullen we iets gaan doen van haar komt niets. Ik gooi die sigaret over de schutting ik heb hem van ferdie. Zij wilde stoppen komt niet van mij. dan hoor ik er staat niets tegen over, het begon met een geintje maar het gaat om het pricipe. Ik heb mijn trots en daar laat ik niet mee spelen. Ze mag weg ze zoekt het maar uit
bianca: aan ruzie heb je niets
georgie: ik wil het morgen uitpraten. Ik heb het nog zo tegen haar gezegd, elke keer als ik iemand leuk vind is er wel weer iets.
gelach op de achtergrond
gerorgie: ik heb haar gisteren nog gezegd dat ik het fijn vind dat ze veranderd is maar ja ze is 20 jaar. gister dacht ik ik wil er gewoon van genieten maar dat kan dus niet meer. Ik laat me door een meisje van 20 ..... Dat was bij mijn vorige vriendin ook zo echt jammer, serieus, dat mag je best weten. Ik baal hier heel erg van.
bianca: ik snap het wel het is de indo trots
georgie: ja je moet het uitpraten als je je goed voelt en dat moet ze snappen, denk er maar goed over na, ze berijpt de uitdrukking een hand in eigen boezem steken niet
bianca: je moet eens goed ruzie maet haar maken
georgie: ja ik ben zo'n lul die zich overal weer bij neerlegt. maar ja ik ga nu slapen
bianca: als je wilt praten vannacht......
georgie: ja dan maak ik je wakker
bianca stapt uit bed en gaat naar de kamer: trust me ik zal er niets over zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 14-11-2000 00:02]

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_467528
Koos heeft al op bed gelegen maar kon niet slapen, teveel lawaai.
Er wordt nog even nagepraat over het feestje, ze vonden het erg gezellig.
Kim op het toilet; je hoort haar fluisteren: Jezus Christus... Is dus nog erg boos.
Kim weer terug.
K: die stress wordt je ook niet beter van.
Als je verliefd word kan je er niets aan doen maar ik vind het wel leuk vrijgezel te zijn. Ik ben niet op zoek, laat ik het zo zeggen.
Koos: ik wou dat mijn dochter zo praatte, zo to the point, zo duidelijk.

Ze lachen allemaal nog ff hartelijk om Robin's huilpartij.

Robin: Dees neem nog een slok.
Koos: hij wil jou kots opruimen.
Robin: dat doe ik graag terug.

Hieke en Ferdi weer heel close op de bank.

Ze maken geintjes waar Kim nu moet gaan slapen.

pi_467536
Kim: Ga zo maar weer bij G liggen * meent ze dit?
R: Je mag wel bij mij liggen
D: Zij wel en ik niet? (Calimero gevoel komt weer opzetten)
(ff snel sturen voor het slotje)
  dinsdag 14 november 2000 @ 00:19:03 #64
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_467579
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')