En als je hem opstart in compatibiliteitsmodus, en/of administrator rights ?quote:Op zondag 11 september 2016 15:04 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Nieuwe keys, nieuwe projects, allemaal al meerdere malen geprobeerd, andere settings getest.. snap er niks van. Soms krijg ik de error niet te zien, maar dan verschijnt de map en gebeurt er verder niets. Tot er Possible ban verschijnt bovenaan. maar dat zei die al de eerste keer dat ik het opstartte.
Mijn browser bleek nog 32 bit te zijn, terwijl ik 64 bit OS gebruik. Dus 64bit browser én java gedownload. Mocht ook niet baten helaas.quote:Op zondag 11 september 2016 15:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En als je hem opstart in compatibiliteitsmodus, en/of administrator rights ?
Is je Java wel voor de goede structuur ? dus 32/64 bits ?
Denk dat je daar niet eens mobiel bereik hebt denkquote:Op zondag 11 september 2016 15:58 schreef Murmeli het volgende:
Zou er iemand voor mij willen kijken of er pokémon spawnen op de Etna?
Bovenop niet, maar aan de voet zijn wel veel toeristen natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2016 16:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet eens mobiel bereik hebt denk
Gaat geloof ik op bevolkingsdichtheid, en volgens mij woont daar amper volk
Als je 1 account gebruikt gaat het niet heel snel.quote:
Ga ik straks eens doen. Ik wist niet dat je door de tutorial heen moest in het spel.quote:Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je 1 account gebruikt gaat het heel snel.
Gewoon 10 accounts aanmaken en dan de radius op 10 zetten
Nee klopt, dat heb ik ook met alle 10 de accounts gedaan, sorry vergeten te zeggen idd.quote:Op zondag 11 september 2016 16:19 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ga ik straks eens doen. Ik wist niet dat je door de tutorial heen moest in het spel.
fast poke map . sequote:Op zondag 11 september 2016 23:25 schreef metaalhoofdt het volgende:
bestaan er nog andere sites buiten het vroegere pokévision?
Nah, daarvoor gebruik ik nu een programma.quote:Op zondag 11 september 2016 23:34 schreef metaalhoofdt het volgende:
[..]
Heb ik al maar geeft ze niet allemaal op de mapWeet je er nog?
Spoofing leidt heel vaak tot een ban. Kan even duren. Gaat in wavesquote:Op donderdag 15 september 2016 11:52 schreef firecow het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer eer je een ban krijgt... Ben met een pruts Account wat mijn vriendin ooit eens aan gemaakt heeft voor Kijkduin een beetje aan het rond wandelen in Australië en nu 24 uur later in hong kong... Opzoek maar de regio pokemons. Gaat voorlopig nog zonder problemen via nox.
Die Farfetch'd is wel lastig te vinden zeg
Snipen dan. Heb er stuk of 30 gevangen al.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef firecow het volgende:
[..]
Daar zoek ik al uren inmiddels maar nog geen 1 gevonden of gespot op de radar
Lees hier even de reacties https://tweakers.net/nieu(...)oottoegang-meer.htmlquote:Op donderdag 15 september 2016 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snipen dan. Heb er stuk of 30 gevangen al.
Ik kan trouwens alleen nog maar met bot inloggen. Telefoon geroot dus kom er niet meer in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |