quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Passagiersvliegtuig niet maar volgens mij is de empire state building nog een keer versierd met een bommenwerper in zijn zijkant.
[ afbeelding ]
Maar wat ik zeg. Het feit dat er 3 gebouwen verpulverd lijken te zijn op 11 september maakt het dus een 'populair' samenzweringsonderwerp. Ongeacht of er daadwerkelijk een overheids samenzwering (of een andere geheimzinnige partij buiten de geëtaleerde moslimextremisten) achter zit of niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies, dan verwijzen mensen ook vaak naar een klein sportvliegtuigje dat een keer tegen de ESB is gevlogen.
Doe es niet liegen aub.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh, nu lacht ze ineens wel. Volgens theguyver liep ze jankend weg. Apart dat je daar dan weer niets op zegt.
Verder niet eens met wat je zegt.
Ik poste het filmpje, ivm wat voor rare emoties mensen kunnen hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
En hoe weet je dat zo heel zeker?
Was je er bij?
[..]
waar is de rest van filmpje?
Ik vind het makkelijk conclusie trekken.
tenzij je er bij stond en het hele tafereel hebt gezien.
stond je er bij?
Een bommenwerper dude .quote:
Ik heb het over een hypothese in de empirische wetenschap.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet wat een hypothese is, maar goed. NIST heeft als opdracht gekregen te kijken of er een scenario is wat zowel alle geobserveerde data omvat, dat consistent is met natuurwetten en waarvoor niets anders nodig is dan de vliegtuigen. Dat hebben ze gedaan. Ze claimen nergens dat ze bewijs hebben voor hoe het gegaan is, ze zeggen alleen dat er een consistent scenario bestaat waarin de ineenstorting valt te verklaren door de vliegtuigen.
Als ieamdn anders met een ander concsistent scenario op de proppen komt, wordt dat ook getest. Tot nu toe is dat er alleen nog nooit geweest :/
quote:In its brief dismissal of the controlleddemolition scenario, NIST argues that careful preparation of columns for demolition could not be accomplished without detection, and ''Controlled demolition usually prepares most, if not all, interior columns in a building with explosive charges, not just one column."
While NCSTAR authors imply that demolition of multiple columns would be required and unlikely, the same authors conclude that the buckling failure of a single column was sufficient to trigger a complete progressive collapse of the entire building.
If a singlecolumn failure could bring the entire building down, it does not matter how that column was removed. If a man-made collapse required extensive preparation to deliberately break every column on multiple floors, then a "natural" single-column failure could not possibly cause rapid, symmetrical, and complete global collapse—straight down in classic controlled-demolition style.
In mijn vroige woning was een brandje in magazijn bij een stopcontact aan plafon +- 5 jaar geleden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat Daily Mail artikel heb ik nog niet vaak aangehaald zien worden.
Wat jammer is inderdaad omdat de schade welke een langdurige fik kan aanrichten echt ernstig onderschat wordt door heel veel mensen in het algemeen.
*Kuch*quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe es niet liegen aub.
[..]
Ik poste het filmpje, ivm wat voor rare emoties mensen kunnen hebben.
Als je het geluid van de man in filmpje onder een foto van een zeeleeuw had geplaatst, dan had je het ook geloofd.
Wat is duidelijk te zien.
Interview
wat antwoorden, en vrouw loopt weg, de interviewster zegt dat de vrouw emotioneel word, ik zou het je niet kunnen vertellen, want op dat micro filmpje van 240p waar het gezicht uit 3 blokjes bestaat kan ik dat echt niet aflezen.
laat staan uit concluderen dat ze voor een green screen staat, het was niet jij maar Tingo die dat met volle overtuiging zei.
dus kunnen wij uit het filmpje duidelijk halen dat het in scene is gezet?
Nee ...
Ik weet de volledige situatie niet , het filmpje is te kort en de kwaliteit te slecht om makkelijk conclusie te trekken.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Paar keer overnieuw gezien, en dit was live toch?
Wat zegt de interviewster aan het eind?
Die griet loopt jankend weg.
plus welk green screen?
Dude, je weet dat ik professor ben, je hoeft me niet uit te leggen wat een hypothese in de empirische wetenschap isquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb het over een hypothese in de empirische wetenschap.
Het dikgedrukte is perfect consistent met ik wat ik gepost heb; theoretisch gezien is de buckling failure van een kolom genoeg om een complete collapse te triggeren. Ze zeggen niet dat het per se zo gebeurd is maar ze zeggen wel dat het kan.quote:Verder hebben we het over WTC7. Daar zijn geen vliegtuigen ingevlogen.
Ook mooi dit:
[..]
Ja die een aantal malen kleiner was dan de vliegtuigen van 9/11 zowel in letterlijke grootte als in massa.quote:
Daarom, is allemaal onzin, er is toch geen bewijs. Dat kan een conclusie zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb al die onzin al lang bekeken toen ik 16 was en complotten machtig interessant vond.
B25quote:
En nog steeds totaal niet te vergelijken met de vliegtuigen van 9/11 qua grootte en massaquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
B25
best groot vliegtuig, als je wil weten hoe groot die echt is.
Nationaal Militair Museum in soest
[ afbeelding ]
Wat verklaart dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja die een aantal malen kleiner was dan de vliegtuigen van 9/11 zowel in letterlijke grootte als in massa.
Dat ook die situatie dus niet te vergelijken is met 9/11. Zoals al eerder gezegd.quote:
Ja, het is pertinente onzin.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom, is allemaal onzin, er is toch geen bewijs. Dat kan een conclusie zijn.
Dat is vies klein.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
B25
best groot vliegtuig, als je wil weten hoe groot die echt is.
Nationaal Militair Museum in soest
[ afbeelding ]
Ik denk dat de ontwerper van het WTC op de hoogte was van dit concept toen hij zei dat het gebouw gemaakt was om een dergelijke impact te doorstaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat ook die situatie dus niet te vergelijken is met 9/11. Zoals al eerder gezegd.
Hoe meer massa (en snelheid, maar laten we die factor even loslaten) een object heeft hoe meer impact het kan hebben op het doel-object he.
Et voila, zoektocht voltooid. Zo snel kan het gaan.quote:
En ik denk het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat de ontwerper van het WTC op de hoogte was van dit concept toen hij zei dat het gebouw gemaakt was om een dergelijke impact te doorstaan.
Denk je dat ik vandaag voor het eerst hoor over deze theorie ofzo? Ik heb al die complot filmpjes al gezien toen jij nog in de wieg lag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Et voila, zoektocht voltooid. Zo snel kan het gaan.
Een gebouw waarvan de bouw startte in 1966 en 5 jaar later eindigde, met berekeningen die dus echt niet berust waren op vliegtuigen waarvan het ontwerp en de bouw begin jaren 80 was he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat de ontwerper van het WTC op de hoogte was van dit concept toen hij zei dat het gebouw gemaakt was om een dergelijke impact te doorstaan.
Nee, ik maak geen aannames. Dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk je dat ik vandaag voor het eerst hoor over deze theorie ofzo? Ik heb al die complot filmpjes al gezien toen jij nog in de wieg lag.
Ik heb je toch al heel wat aannames zien maken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, ik maak geen aannames. Dat laat ik aan jou over.
Hij kan het verkeerd berekend hebben, echter had hij het over een Boeing 747. Nu weet ik dat de luchtvaart nooit stilstaat maar om nou te zeggen dat het vergelijkbaar is als een trekschuit en een vrachtwagen vind ik zelf een beetje mal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Een gebouw waarvan de bouw startte in 1966 en 5 jaar later eindigde, met berekeningen die dus echt niet berust waren op vliegtuigen waarvan het ontwerp en de bouw begin jaren 80 was he.
Alsof je een muur bouwt die wel bestand is tegen een trekschuit en waar nu een vrachtwagen op af komt denderen.
Oke betrapt, soms probeer ik wat druk van je schouders af te halen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb je toch al heel wat aannames zien maken.
Denk niet dat gebouwen specifiek ontworpen worden om vliegtuigcrashes te weerstaan. Daarbij was het vooral de hitte die de gebouwen in heeft laten storten, dat in combinatie met een enorme klap van 200.000 kg aan staal. Niet verwonderlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij kan het verkeerd berekend hebben, echter had hij het over een Boeing 747. Nu weet ik dat de luchtvaart nooit stilstaat maar om nou te zeggen dat het vergelijkbaar is als een trekschuit en een vrachtwagen vind ik zelf een beetje mal.
Ik vind het buitengewoon vreemd dat je zo'n enorme theorie support, maar geen feiten hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oke betrapt, soms probeer ik wat druk van je schouders af te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |