SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wordt zelf geklopt door Hansen die het goud paktquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorspelling: Cavendish verslaat Gaviria op het omnium.
Staat gepland om 0:15quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe laat is dat, misschien pik ik die nog even mee?
Thanks, dat moet ik wel halenquote:
D-woordquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Wie heeft een plausibele verklarig voor deze totale Britse dominantie?
Beter gepiekt dan de rest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Marginale verbeteringenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees hier veel het woord ''Pieken''.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Wielen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Materiaaldoping.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Marcoss het volgende:
Cav maar 1,5 seconde boven het OR van WIggo
Wimderonquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Wimderon werkt bij British Cycling?quote:
Je zou het bijna gaan geloven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wimderon werkt bij British Cycling?
Nee, er werd gevraagd wie een plausibele verklaring heeftquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er werd om een plausibele verklaring gevraagd.
Zo, deze zal hard aankomen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Cav was natuurlijk al in bloedvormquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |