Ik Googelde dit en schrok me wezenloos.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu op RTL 5 over Harlequin kinderen.
Zo zielig.
misschien moet je eens met paxcon samen gaan studerenquote:
Ik haat vrouwen helemaal niet. En ik vind mannen niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet je eens met paxcon samen gaan studeren
Want dit in combinatie met je vrouwenhaat
dan heb je de juiste man nog niet ontmoetquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen helemaal niet. En ik vind mannen niet aantrekkelijk.
Had je er niet van gehoord?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik Googelde dit en schrok me wezenloos.
Mannen kunnen geen 7 kinderen baren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan heb je de juiste man nog niet ontmoet
Nee, ik lees het inderdaad. Die baby's vind ik gewoon eng zelfs. Ik denk niet dat ik daar mee om zou kunnen gaan, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je er niet van gehoord?
Is tijd erg populair geweest op fok.
Worden meestal niet oud.
Wel als het je eigen vlees en bloed is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik lees het inderdaad. Die baby's vind ik gewoon eng zelfs. Ik denk niet dat ik daar mee om zou kunnen gaan, om eerlijk te zijn.
natuurlijk nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als het je eigen vlees en bloed is.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als het je eigen vlees en bloed is.
Zou ook een spuitje erin zetten als het kon. Zo'n kindje laat je toch niet lijden? Zeker als ze toch niet oud worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
natuurlijk niet
Het is voor iedereen beter dat zo vroeg mogelijk te beëindigen
Moord is nooit goed. En 50% overleeft het.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ook een spuitje erin zetten als het kon. Zo'n kindje laat je toch niet lijden? Zeker als ze toch niet oud worden.
Euthanasie is geen moord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord is nooit goed. En 50% overleeft het.
is geen moordquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord is nooit goed. En 50% overleeft het.
pff arme jongen. Waarom doen ze hem dit aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als er nog een medisch uitzicht is. Zoals bij dit kind:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |