Hangt van de opleiding af, ik moest er zeker 3quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:52 schreef ulq het volgende:
Jeetje. Waarom heb je vier stages gelopen? Je hoeft er op het hbo toch maar officieel een te lopen?
Gewoon niet zeggen dat het stage was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik heb vier stages achter de rug, waarvan ik bij twee hiervan mee heb gewerkt als een volwaardige medewerker. Nu heb ik net mijn diploma en ben ik op zoek naar een baan in mijn studierichting.
Wanneer minimaal 1 of 2 jaar werkervaring geëist wordt in een vacature, kan ik voldoen met 1 of 2 jaar werkervaring als stagiaire?
Zo niet, wat is dan überhaupt het nut van stagelopen op het HBO? Als ik afgestudeerd was als WO student en nooit stage had gelopen, zou het dus niet uitmaken wanneer ik zou starten met een baan zonder ervaring als stagiaire. Waarom zou het dan nodig zijn stage te lopen op het HBO als het niet als werkervaring wordt erkend?
Meesten die ik ken moeten er 2. 3e en 4e jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:52 schreef ulq het volgende:
Jeetje. Waarom heb je vier stages gelopen? Je hoeft er op het hbo toch maar officieel een te lopen?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef frietenstamp het volgende:
Gewoon insturen. Als ze er anders over denken merk je het vanzelf.
Of gewoon wat goeie banen erbij verzinnen, als je toch aan het liegen bent..quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Gewoon niet zeggen dat het stage was.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Of gewoon wat goeie banen erbij verzinnen, als je toch aan het liegen bent..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |