quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:02 schreef IDkaart het volgende:
Nu we toch lekker bezig zijn met vloggers Sophie en Braddie: Wat vinden we van Sophie haar vriendin Jiami?Die vind ik een stuk minder irritant dan Sophie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik moet kiezen tussen Jiami en haar zus dan prefereer ik haar zus, die lijkt mij minder druk en vooral minder manisch.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Nja ze is natuurlijk ook twee had jongen en zit nog op het vwo, Sophie heeft natuurlijk geld nodig voor haar kamer in Amsterdam.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die vind ik een stuk minder irritant dan Sophie.
Maar als ik moet kiezen tussen Jiami en haar zus dan prefereer ik haar zus, die lijkt mij minder druk en vooral minder manisch.
Misschien is dit Braddie's eigenzinnige manier om te vertellen dat hij verliefd op je is.quote:
Droog filmpje welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien is dit Braddie's eigenzinnige manier om te vertellen dat hij verliefd op je is.
Maar hoink581, is dat niet die forumgebruiker met die vlassige snor?
Dat wist ik al...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien is dit Braddie's eigenzinnige manier om te vertellen dat hij verliefd op je is.
Maar hoink581, is dat niet die forumgebruiker met die vlassige snor?
Terechte klacht over een vlogger. Gelukkig kan je de toppers via YouTubedownload.nl opslaan als je ze nooit wilt gaan missen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:46 schreef Mark031 het volgende:
Dafuq Braddie. Verwijder je filmpjes nou niet elke keer
Helemaal de popie jopie want 'omgamerika'quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:21 schreef Ingolstadt het volgende:
Helemaal de popie jopie want 'omgamerika'
Heb je die Jan Jansteen fiets nog verkocht?.quote:
volgens mij zei hij dat hij comments in het vervolg moet goedkeuren voor ze te zien zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:04 schreef chroestjov het volgende:
Het valt mij trouwens op dat er vrijwel geen comments meer verschijnen onder de video's bij BradgeTV, als dit te wijten is aan censuur dan neemt de censuur inmiddels dictatoriale vormen aan.
De Kim Jong-un van Hilversum.
Je hebt groot gelijk MrBradge.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo is dat Braadslee/BradgeTV/Braddie, het moet maar eens afgelopen zijn met dat infantiel gedoe qua reacties
Dan is hij wel erg selectief, want toen ik eerder vanavond keek, hadden zijn laatste 6/7 video's gezamenlijk maar 1 comment.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
volgens mij zei hij dat hij comments in het vervolg moet goedkeuren voor ze te zien zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |