abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164517191
quote:
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*
  zondag 14 augustus 2016 @ 15:01:55 #3
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_164521074
Die heeft 206k volgers. Niet slecht.. en iets van 4k inkomsten per jaar, best leuk als je zo jong bent.
Lijkt me wel gaaf, in Amerika gaan wonen... ben er nu 10x geweest ofzo, zou het ook best willen. Wat ze verder te vertellen heeft, heb ik niet naar geluisterd, de meeste vlogs zijn niet boeiend.
pi_164521194
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef JK het volgende:
Die heeft 206k volgers. Niet slecht.. en iets van 4k inkomsten per jaar, best leuk als je zo jong bent.
Lijkt me wel gaaf, in Amerika gaan wonen... ben er nu 10x geweest ofzo, zou het ook best willen. Wat ze verder te vertellen heeft, heb ik niet naar geluisterd, de meeste vlogs zijn niet boeiend.
Klopt... Meestal is het wat geratel wat misschien interessant is voor familie en bekenden, maar niet voor willekeurigen.
pi_164521364
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef JK het volgende:
In Amerika wonen lijkt mij ook heel tof.
Heb stiekem al eens rondgeneusd om in Wichita te kijken mocht ik ooit de middelen hebben om er te wonen. En op zich heb je voor $200,000 een huis waar je hier zo het 3 voudige voor moet neertellen.

Eerst maar eens 2 weken erheen als ik wat gespaard heb.
pi_164521957
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Heb stiekem al eens rondgeneusd om in Wichita te kijken mocht ik ooit de middelen hebben om er te wonen. En op zich heb je voor $200,000 een huis waar je hier zo het 3 voudige voor moet neertellen.

200.000 + een greencard :')

quote:
Ik dacht het is een tokkie-familie maar het is gewoon Borsato :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_164521983
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef RipCity het volgende:

[..]

200.000 + een greencard :')
Oh ja, de greencard :')
Ik vergeet daar altijd over _O-
pi_164522878
Zonet heb ik 10 minuten naar dit filmpje zitten kijken. (Naja, 9 vanwege dat slot vanaf 9:00)

Wat is dit? Een familie die een complicatie maakt van alles wat er vandaag precies een bepaald aantal jaren geleden is gebeurd? En dan ook alles door elkaar heen? :')
(Er staat wel een paar keer "2016" tussen, ik heb geen idee of dat dat films van vandaag of van eerder dit jaar zijn.)

Super awkward ook voor die kinderen.
  zondag 14 augustus 2016 @ 16:09:33 #10
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164523008
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Oh ja, de greencard :')
Ik vergeet daar altijd over _O-
Ah joh, je kan nog altijd effe jaartje toyboy spelen voor een rijke oude dame waardoor je een green card krijgt!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164523296
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Hoeveel aan WAjong kreeg je nou, +- 1.000 euro? Wel erg ambitieus vind je niet
pi_164523559

Bij 0:28, je kan wel denigrerend doen over iemand die dagelijks 5 tot 15 km loopt om eieren te laten uitkomen in Pokemon GO, maar diegene loopt tenminste 5 tot 15 km per dag.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164523625
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 16:29 schreef chroestjov het volgende:

Bij 0:28, je kan wel denigrerend doen over iemand die dagelijks 5 tot 15 km loopt om eieren te laten uitkomen in Pokemon GO, maar diegene loopt tenminste 5 tot 15 km per dag.
Heeft ie nou een chauffeur of heeft ie eindelijk door dat z'n hoofd beter van een afstandje gefilmd kan worden?
pi_164523736
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 16:20 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hoeveel aan WAjong kreeg je nou, +- 1.000 euro? Wel erg ambitieus vind je niet
Als hij gaat sparen kan hij over een tijdje even op vakantie naar de VS.

Maar daar wonen gaat deze man nooit lukken
pi_164524225
quote:

_O- !
  zondag 14 augustus 2016 @ 17:17:19 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164524583
Wie is die John Kip op Bradley's account? Echt een idioot :r
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164525461
quote:

Wat is dit nou weer voor houding om een 'vlog' te maken.. :')
Is ie speciaal z'n huis uit gekomen om op de achterbank een filmpje van zichzelf te maken? :P
pi_164525640
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:54 schreef ulq het volgende:

[..]

Is ie speciaal z'n huis uit gekomen om op de achterbank een filmpje van zichzelf te maken? :P
Meeste vloggers zijn wannabe's die echt niet weten hoe ze moeten vloggen, zo ook welke houding ze aan moeten nemen.
pi_164526055
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:54 schreef ulq het volgende:

[..]

De setting is juist 'origineel' als je het mij vraagt; vooral als je bedenkt dat de Twingo een belangrijk onderdeel is van 'BradgeTV'.
pi_164526294
quote:
13s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie is die John Kip op Bradley's account? Echt een idioot :r
Ook een of andere BOOM.
Wat een randdebiel, post op elk filmpje wel iets met kanker, en een belediging richting mijn overgewicht.
pi_164526860
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ook een of andere BOOM.
Wat een randdebiel, post op elk filmpje wel iets met kanker, en een belediging richting mijn overgewicht.
Het is een leuke Vlog over Pokemon, alleen lul je een beetje teveel...
sorry. Het is soms niet te vloggen, eh volgen. :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_164527401
ZO TOKKIE, die namen, die kop van die vader, die moeder :')))))))))))))))))))))))))))))
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:58:24 #24
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164528679
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ook een of andere BOOM.
Niks van aantrekken. Maar ik zou ze wel verwijderen, want het staat niet zo mooi.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164528747
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:58 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Niks van aantrekken. Maar ik zou ze wel verwijderen, want het staat niet zo mooi.
Ik heb ze op beoordelen staan, dus de echte zeikerige kut reacties van mensen die zichzelf even beter willen voelen door mij af te zeiken (En zelf anoniem zijn) Komen er niet door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')