Schippers hoorde ook gewoon 2.09 te kunnen lopen als je zo goed kan sprinten natuurlijk. Raar dat ze altijd zo slecht liep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je leidt of voor iets strijd dan kan je altijd net iets meer.
Zie bijv Schippers op de 800 op WK 2013.
#frietenenchocolaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgjes zijn wel op de brommer deze spelen hoor.
Ook nooit van een forecast gehoord zeker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef Max23 het volgende:
BBC heeft Thiams herhaling niet laten zien, omdat ze liever Bolt alvast in beeld namen.
Die denken dadelijk nog steeds dat een 1-2tje al zeker is
Ik had haar -25 even niet meegerekend.quote:
Zijn ook al flink wat tegenvallers gepasseerd. Er mag gewoon niets van verwachting zijn of het gaat mis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgjes zijn wel op de brommer deze spelen hoor.
Betwijfel het, zeker met een Thiam in deze vorm. Top 5 was lastig genoeg geweest. Top 10 zou al knap zijn, maar wordt ook nog wel lastig als de speer niet loopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel jammer, Broersen of Vetter hadden best een medaille kunnen winnen met een voor doen uitstekende meerkamp.
Dit dus... Van Snick, Milanov, Nikiforov, Van Acker...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:43 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zijn ook al flink wat tegenvallers gepasseerd. Er mag gewoon niets van verwachting zijn of het gaat mis.
Mwuah vind het juist top. Beter dan mariano en v.luijk die op het NK indoor in de series bijv vals starten terwijl je echt nog 0.0 risico hoeft te nemen.quote:
Lol, mooi dilemma. Ze gaan allebei toch wel winnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je mag kiezen. Mo of Bolt. Wie moet er dan verliezen?
Klopt, de serieuze kansen falen wel allemaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit dus... Van Snick, Milanov, Nikiforov, Van Acker...
De verwachte medaillekandidaten vielen tegen inderdaad, terwijl de 3 medailles eigenlijk allemaal totaal onverwacht kwamen, zeker die zwemmer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:43 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zijn ook al flink wat tegenvallers gepasseerd. Er mag gewoon niets van verwachting zijn of het gaat mis.
In de forecast hebben ze op de laatste 2 onderdelen EXACT dezelfde scores bij elkaar opgeteld dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:45 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in de stand na 5 onderdelen staat Thiam nu 1e
Ook precies 5 punten zoals in de forecast, dus zouden de laatste twee onderdelen hetzelfde scoren (bij elkaar)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:45 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in de stand na 5 onderdelen staat Thiam nu 1e
Is Karl Vannieuwkerke zijn absolute lievelingssport, dus helaas zitten we dat de laatste dagen heel veel te kijken. Al doet Pieters het voorlopig wel goed.quote:
Live gaan met een Nederlander of NOS-live™ met Usain?quote:
Daar hebben de Belgies ook medaillekansen. Pieters staat op zilver.quote:
ah okay, kanshebber?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:48 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Is Karl Vannieuwkerke zijn absolute lievelingssport, dus helaas zitten we dat de laatste dagen heel veel te kijken. Al doet Pieters het voorlopig wel goed.
Hij begint wel een beetje te choken nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar hebben de Belgies ook medaillekansen. Pieters staat op zilver.
KJT mag al blij zijn met een medaille (als haar speer niet loopt, dan zie ik BTE er wel overheen gaan).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Mykonos het volgende:
Thiam of KJT voor goud graag, maar zal wel niet.
Ik dacht even dat ie gelanceerd werd en het een vliegende start was maar zou inderdaad best een struikel kunnen zijn.quote:
Hij staat gedeeld 2e op maar 1 slag van de leiderquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Na vandaag niet meer denk ik, maar ken er niks van.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik juich voor Katarina Johnson Thompson
Denk ik niet, valt gewoon net niet haar kant op allemaal. Maar goed, liever een EK-titel dan 4e op de OSquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
Vetter staat in de forecast ook maar net achter Nana Djimou. Te vroeg gepiekt dus?
01:00 groep A en 02:18 groep B.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is het speerwerpen eigenlijk?
Maar wel in dalende lijn qua prestaties tov die anderen die kort bij hem staan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij staat gedeeld 2e op maar 1 slag van de leider
Marathon is toch altijd het afsluitende "finale" ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:04 schreef Maver24 het volgende:
2e week vind ik het leukst vanwege dat atletiek dan begonnen is. Snelwandelen is zeker al geweest? En de marathon?
Dat maakt in golf niet zo uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar wel in dalende lijn qua prestaties tov die anderen die kort bij hem staan.
De vrouwen lopen morgen al.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:05 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Marathon is toch altijd het afsluitende "finale" ?
Ja inderdaad. Zie wel dat ik 20km snelwandelen gemist heb van de mannen. Ging dat door de stad heen buiten het stadion?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:07 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
De vrouwen lopen morgen al.
Hoe heeft Luiten het eigenlijk gedaan?quote:
Gewoon klein rondje met elke rondje bord JESUS = NO HELLquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zie wel dat ik 20km snelwandelen gemist heb van de mannen. Ging dat door de stad heen buiten het stadion?
Ja, dat bord viel ook al op bij het wielrennen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon klein rondje met elke rondje bord JESUS = NO HELL
Ooh dat bordje. Ja die zag ik ook bij het wielrennen. Marathon is wel tofquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon klein rondje met elke rondje bord JESUS = NO HELL
Staat 3 slagen van top 10 af. Gedeeld 25e ofzo. Prima veldvulling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heeft Luiten het eigenlijk gedaan?
Mee eens, haar seizoen lijkt mij hoe dan meer dan geslaagd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk ik niet, valt gewoon net niet haar kant op allemaal. Maar goed, liever een EK-titel dan 4e op de OS
Gewoon voor de 6800 meerkamp gaan over 4 jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mee eens, haar seizoen lijkt mij hoe dan meer dan geslaagd.
De 800 meter een paar seconden verbeteren lijkt mij toch goed mogelijk zonder dat dat ten koste hoeft te gaan van andere onderdelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon voor de 6800 meerkamp gaan over 4 jaar.
Dat is pure conditie zou je zeggen, want de 200 loopt ze niet slecht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De 800 meter een paar seconden verbeteren lijkt mij toch goed mogelijk zonder dat dat ten koste hoeft te gaan van andere onderdelen.
Altijd vlak voor de afsluitende 800m.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is het speerwerpen eigenlijk?
ah vannacht pas, raar
Is normaal in 2 groepen he. Dus kost best veel tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Altijd vlak voor de afsluitende 800m.
Als Thiam's schouder het vol kan houden, dan kan het weleens heel spannend gaan worden (heeft ze wel een worp van 50m+ nodig).
op sporza werd gezegd dat ze het beste 1 poging full retard kan werpen en dan maar zien of er niets kapot gaatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als Thiam's schouder het vol kan houden, dan kan het weleens heel spannend gaan worden (heeft ze wel een worp van 50m+ nodig).
Die staat ergens tussen de middenmoot en de achterhoede inquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heeft Luiten het eigenlijk gedaan?
Dat zal dus wel helemaal misgaan #TeamNLquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
ik supporter echt voor Thiam straksquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat zal dus wel helemaal misgaan #TeamNL
Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |