Hoe krijg je multitoolslpts erbij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
28 inventory slots, 26 starship slots, 20 multitool slots.
Ja, er zit een punt vaak VOOR de schepen waar ze naartoe vliegen waar je op moet mikken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iemand trouwens al een gevecht met die ruimtepiraten gewonnen? Ik heb geloof ik pas 1 keer een schip uit de lucht kunnen schieten
nieuwe multitoolsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe krijg je multitoolslpts erbij?
Andere multitools kopen bij collonial outpostsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe krijg je multitoolslpts erbij?
Net schip opgeknapt met 24 slotsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
24 in mijn suit en 21 in mijn schipProbeer gewoon telkens gratis gecrashte schepen te vinden
Bull shit , op de PC draait het primaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Op de PS4 werkt die misschien wel maar wij PC-gamers worden keihard genaaid door hen. Ik ga hem gewoon binnenkort leechen op 1337. Liever dat ik hen naai dat ze mij naaien met 60 euro.
Volgens mij heb jij het nieuws een beetje gemist. Meest mislukte pc launch ooit dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Bull shit , op de PC draait het prima
dat valt wel mee tbh, of ben je arkham knight vergeten, waarbij de game teruggetrokken werdquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:40 schreef videonatic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het nieuws een beetje gemist. Meest mislukte pc launch ooit dit.
Blijf dromen. Er is ook geen aids in de wereld omdat jij gezond bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Bull shit , op de PC draait het prima
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:40 schreef videonatic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het nieuws een beetje gemist. Meest mislukte pc launch ooit dit.
Doe ergens anders zo zuur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Blijf dromen. Er is ook geen aids in de wereld omdat jij gezond bent.
[..]
Dit.
ik kan vooralsnog ook niks met crashed ships..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:13 schreef RiKe het volgende:
Ik kom echt alleen maar crashed ships tegen met 13 tot 16 slots
Gewoon sparen en eentje overkopen bij een space station.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan vooralsnog ook niks met crashed ships..
Verstandige keus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:08 schreef Fe2O3 het volgende:
Beroerde controls, draait voor geen meter.
Refund van steam was in 45min al approved
Wel zonde, mgoe
23 nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:54 schreef isax het volgende:
Hoeveel slots hebben jullie eigenlijk? Ik ben fucking trots op dat ik net mijn 28e heb gescored
Zo had ik het ook gedaan gister, toen vandaag ergens rekensom gemaakt en werd naar een schip van 24 slots gewezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
23 nu
Ben nu aan het sparen voor een schip (die is nog 13)
Ik heb nu een maan gevonden met goud. En ook alleen maar goud
10 plekken in een 360 graden draai
Dus mijn eerste 1m is binnen (nu even pauze)
Die vind je nooit meer :Squote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:28 schreef isax het volgende:
[..]
Zo had ik het ook gedaan gister, toen vandaag ergens rekensom gemaakt en werd naar een schip van 24 slots gewezen
Dus het schip waar ik gister uren voor heb gemined ligt ergens te chillen
Mijn eerste stelsel heb ik naar mijn dorpje genoemd en mijn eerste planeet naar mijzelf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:19 schreef wdn het volgende:
Ik heb besloten mijn planeten naar nederlandse plaatsen te gaan noemen
Doen jullie mee?
Wie is hier nou de autist lol. kneusjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je mij verkeerde info geeft kan ik er ook niks aan doen auti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |