Ik heb vannacht nog wel een patatje gehaald bij de maxquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond twee FOK!ers ontmoet. So awkward, jwz.
He, je bent wakkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waren ook vrij bijzondere omstandigheden
Kleine wereld
Ik ben de Westersingelbar binnen gewandeld voor een kapsalon-to-go. Was lekker. Extra vlees, boh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog wel een patatje gehaald bij de max
Goed etenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben de Westersingelbar binnen gewandeld voor een kapsalon-to-go. Was lekker. Extra vlees, boh.
Ik was gewoon op bezoek bij een vriendin, max is blijkbaar haar huisgenoot en zag me mobiel ff FOK! checkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb vannacht dus FOK!kers gemist![]()
Ik eet er alleen als ik toevallig in de stad ben. We hadden gister een chill avondje bij een vriendin van ons. Lag op de route naar huis. Kwam mooi uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed eten
Maar sinds ik niet meer in de Schildersbuurt woon, kom ik daar eigenlijk nooit meer
Aah okequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was gewoon op bezoek bij een vriendin, max is blijkbaar haar huisgenoot en zag me mobiel ff FOK! checken
ik eens in het parkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond twee FOK!ers ontmoet. So awkward, jwz.
yesquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die zit richting Westerhaven is het niet ?
kei laat in de park met mensen die allemaal hetzelfde dedenquote:
doe je dat terwijl je bij een vriendin bent? Doe normaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was gewoon op bezoek bij een vriendin, max is blijkbaar haar huisgenoot en zag me mobiel ff FOK! checken
heey vriend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb vannacht dus FOK!kers gemist![]()
via ons werkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waar hang je altijd uit dan ?!
Ooh zoquote:
ambtenaar..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooh zo![]()
Ik ben geswiched naar een project van de belastingdienst voor de gemeente Groningen.
Ze gooien vast natte slipjes naar je als je kan DM'en.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:51 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja thanks! Alleen nog een DM-ban dus alle sma'tjes moeten wachten.
Sowieso. Intussen zit ik half te slapen op m'n werk. Ik lag om 5 uur nog wakker. Man man man...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze gooien vast natte slipjes naar je als je kan DM'en.
Niet zoveel nakken vriendquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:02 schreef maxburger het volgende:
[..]
Sowieso. Intussen zit ik half te slapen op m'n werk. Ik lag om 5 uur nog wakker. Man man man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |