Als je meer beweegt als eerst, zal je echt wel een beetje afvallen. Maar snel zal het allemaal niet gaan. Zoals wel te zien is. Eetpatroon veranderen en veel beweging, dan vliegen de kilo's er af.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:17 schreef Ingolstadt het volgende:
En maar blijven wandelen in de hoop dat 'ie daarmee kilo's kwijtraakt.
Jammer dat hij de tips die hij krijgt laat voor wat ze zijn. Vreemd ook, als je zo graag wil afvallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:20 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Als je meer beweegt als eerst, zal je echt wel een beetje afvallen. Maar snel zal het allemaal niet gaan. Zoals wel te zien is. Eetpatroon veranderen en veel beweging, dan vliegen de kilo's er af.
Graag afvallen, maar niet het werk willen doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:28 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jammer dat hij de tips die hij krijgt laat voor wat ze zijn. Vreemd ook, als je zo graag wil afvallen.
Ik denk dat hij erg dankbaar is voor onze tips als hij ze heeft gelezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:31 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Graag afvallen, maar niet het werk willen doenZoals heel veel mensen zouden willen. Maar zo werkt het helaas niet.
Je zou in principe hetzelfde kunnen blijven eten, en heel veel gaan bewegen, of alleen het eten aanpassen, dan val je ook wel af. Is geen geweldige manier, en gaat alsnog erg langzaam. Maar het is beter als af en toe een extra wandelingetje doen![]()
Genoeg andere dingen te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:46 schreef hugecooll het volgende:
Ik zou gewoon gaan fietsen, maar dat vindt ie niet leuk
Nee, dat is stiekem nog best hard werken, stel je voor dat je gaat zweten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:46 schreef hugecooll het volgende:
Ik zou gewoon gaan fietsen, maar dat vindt ie niet leuk
Dat is het aller makkelijkste ja, en ook niet zo slecht voor je lichaam als hardlopen.quote:
Moet afvallen leuk zijn dan? Oké wandelen vindt 'ie leuk, maar dat is puur verspilling van tijdquote:maar dat vindt ie niet leuk
Verklaar je naderquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:09 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat is het aller makkelijkste ja, en ook niet zo slecht voor je lichaam als hardlopen.
[..]
Moet afvallen leuk zijn dan? Oké wandelen vindt 'ie leuk, maar dat is puur verspilling van tijd
Tsjonge, hoe meer ik me druk maakt om die gast hoe meer ik me ga opwinden
Zolang hij z'n eetpatroon niet verandert is wandelen nutteloos als hij wil afvallen. Je zou dan veel meer moeten bewegen.quote:
Ja nee, maar hij had het in zo'n vlogje over wat hij zoal kon doen i.p.v. wandelen en fietsen schoot hij af omdat hij dat niet leuk meer vond oidquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:09 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Moet afvallen leuk zijn dan? Oké wandelen vindt 'ie leuk, maar dat is puur verspilling van tijd
Als je niet weet wat hij momenteel eet, dan kan je ook niet zeggen dat wandelen nutteloos is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:53 schreef Ingolstadt het volgende:
Bradge wat eet je eigenlijk zoal?
Die gewichten vragen om blessures.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:13 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Het helpt natuurlijk wel als het een beetje leuk is. Maar in de sportschool is het over het algemeen ook niet leuk, maar met vrienden er bij, kan het toch wel erg leuk zijn. Fietsen precies hetzelfde, misschien is het samen leuker. Moet je wel iemand vinden die mee wil natuurlijk.
En als je dan gaat wandelen, doe een paar gewichten om je armen en benen, dan gebeurt er tenminste nog iets.
Klopt, maar ik hoor hem nou net niet zo vaak over het veranderen van zijn eetpatroon.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:07 schreef Rami. het volgende:
[..]
Als je niet weet wat hij momenteel eet, dan kan je ook niet zeggen dat wandelen nutteloos is.
En wat de minste moeite isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:09 schreef DeBaba het volgende:
Meneer Bradge doet gewoon waar hij zin in heeft en wat hem het beste lijkt.
Nee. Paar kg aan je benen en armen krijg je absoluut geen blessures van.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Die gewichten vragen om blessures.
Aan de gewichtsverandering is te zien dat zijn eetpatroon niet veranderd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:07 schreef Rami. het volgende:
[..]
Als je niet weet wat hij momenteel eet, dan kan je ook niet zeggen dat wandelen nutteloos is.
Ik ben het met je eens dat als er niks aan het oude eetpatroon gedaan wordt, dat resultaat meestal uitblijft
Prima manier om DHL-pakjes te bezorgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:29 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Nee. Paar kg aan je benen en armen krijg je absoluut geen blessures van.
Precies. Goede training.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Prima manier om DHL-pakjes te bezorgen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:29 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Nee. Paar kg aan je benen en armen krijg je absoluut geen blessures van.
Nee, je weet niet hoe het gewicht zich de periode voor het afvallen heeft ontwikkelt, dus weet je ook niet hoe groot het omslagpunt in energieinname en energieverbruik is geweest. Misschien is hij in de drie maanden voor dit project wel 10kg aangekomen, dan zou er dus wel een significant verschil in energieverbruik of energieinname zijn vergeleken met nu en kan er wel degelijk een verandering in voedingspatroon zijn geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:36 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
In
[..]
Aan de gewichtsverandering is te zien dat zijn eetpatroon niet veranderd.
Als je echt goed eet, en goed beweegt, val je zo 10 kg af in 1-2 weken.
Als je maar 2-3 kg afvalt in 2 weken, verander je niets aan je eetpatroon, en ga je af en toe een rondje extra lopen.
De eerste 10 kg is het makkelijkst. Als je een beetje gaat bewegen, en iets ongezonder eet, ben je zo 10 kg kwijt. Als je in de eerste weken geen 5-7 kg kwijt bent, ben je echt fout bezig.
Daarbij kan ik prima zeggen dat wandelen waardeloos is. Je valt er gewoon niet van af. Dan moet je gaan fietsen, of hardlopen. Alleen wandelen doet (bijna) niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |