Dat waren fantastische filmpjes gewordenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:03 schreef Voszje het volgende:
Jammer van je sollicitatie, maar je wil dus als koerier aan de slag?
Hopen dat 'ie ergens anders als koerier aan de slag kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat waren fantastische filmpjes geworden
Geldt die ban ook op het webbloggedeelte?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:33 schreef Paul het volgende:
BREKEND
VANMIDDAG ROND 13.30 UUR EEN UITGEBREIDE WEBLOG RONDOM BRADGETV
BREKEND
EDIT: braddie heeft een ban zie ik, daarom verhuizen we het weblogje naar woensdagavond
Hmm als het goed is niet. IK PLAATS HEM GEWOON NUquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:23 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Geldt die ban ook op het webbloggedeelte?
Omg I can't wait.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Hmm als het goed is niet. IK PLAATS HEM GEWOON NU
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Komtie aan he........................................ ff wachtenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Met plezier gelezen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:13 schreef Paul het volgende:
HOPPAAAAAAAAAAA
http://frontpage.fok.nl/w(...)eert-op-kritiek.html
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:13 schreef Paul het volgende:
HOPPAAAAAAAAAAA
http://frontpage.fok.nl/w(...)eert-op-kritiek.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluutquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je favo blogger he
Dat was godverdomme fijn godverdommequote:
Ja, heb gister gesoliciteerd online bij DHL wie weet word dat wat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:03 schreef Voszje het volgende:
Jammer van je sollicitatie, maar je wil dus als koerier aan de slag?
Ik zag laatst ook nog een vacature van DHL Schiphol, ik moest aan je denken. Wat goed dat je bent uitgenodigd, ik duim voor je dat het iets wordt! Lekker koerieren in de Twingoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, heb gister gesoliciteerd online bij DHL wie weet word dat wat.
Ik ben er volgende week vrijdag uitgenodigd om op gesprek te komen, zou tof zijn als ik dan én lekker kan koerieren én nog met mijn eigen autootje ook
Dit is DHL Loosdrecht, dus word ook nog regionaal karren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook nog een vacature van DHL Schiphol, ik moest aan je denken. Wat goed dat je bent uitgenodigd, ik duim voor je dat het iets wordt! Lekker koerieren in de Twingo
Geen idee man, vind het bizar. Maar het is natuurlijk ook chill.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:03 schreef Fylax het volgende:
Hoe kan t nou opeens dat je zoveel views hebt op dat filmpje man
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat was godverdomme fijn godverdomme
Ja man zo super gaaf. Is t ergens geplaatst ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee man, vind het bizar. Maar het is natuurlijk ook chill.
Echt in 3 dagen tijd 10k views
Denk het ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja man zo super gaaf. Is t ergens geplaatst ofzo?
Wel een beetje uitkijken dat je geen gezeik krijgt met YT als je het met enige regelmaat hebt over de karige inkomstenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk het ja.
Maar zoals ik in dit filmpje al meldde, qua inkomsten is het kut hoor
Zal wel meevallen toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel een beetje uitkijken dat je geen gezeik krijgt met YT als je het met enige regelmaat hebt over de karige inkomsten
Van wie niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:36 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Je mag het helemaal niet hebben over de inkomsten van youtube.
Over geld/inkomen praten is sws tokkie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:36 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Jij ook, dus tja. Als tokkie over tokkie praten is helemaal gek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Over geld/inkomen praten is sws tokkie.
WAT DAN?!?!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:38 schreef Paul het volgende:
BREKEND
KIJK VANMIDDAG ROND 12.15 UUR OP FOK.NL VOOR BRADDIE-NIEUWS
BREKEND
Zoveel mensen doen het, en het gebeurd niet op zo`n manier zoals ik het doe, dat ik zeg van oh. 35 cent per 1000 weergave in mijn geval.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:36 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
was hier 32 graden. Niet echt wandelweerquote:
Het is hier vandaag nog wat warmer zelfs, schat dat het gevoelsmatig rond de 35 zitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
was hier 32 graden. Niet echt wandelweer
Goed bezig man.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is hier vandaag nog wat warmer zelfs, schat dat het gevoelsmatig rond de 35 zit
(toch lekker even een blokkie om geweest)
Mocht er ooit een interview met een FOK!ker komen, wat mij echt leuk lijktquote:
Als je meer beweegt als eerst, zal je echt wel een beetje afvallen. Maar snel zal het allemaal niet gaan. Zoals wel te zien is. Eetpatroon veranderen en veel beweging, dan vliegen de kilo's er af.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:17 schreef Ingolstadt het volgende:
En maar blijven wandelen in de hoop dat 'ie daarmee kilo's kwijtraakt.
Jammer dat hij de tips die hij krijgt laat voor wat ze zijn. Vreemd ook, als je zo graag wil afvallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:20 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Als je meer beweegt als eerst, zal je echt wel een beetje afvallen. Maar snel zal het allemaal niet gaan. Zoals wel te zien is. Eetpatroon veranderen en veel beweging, dan vliegen de kilo's er af.
Graag afvallen, maar niet het werk willen doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:28 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jammer dat hij de tips die hij krijgt laat voor wat ze zijn. Vreemd ook, als je zo graag wil afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |